نمایشگاه صنعت چوب شامل ماشین آلات، ابزار و یراق و تجهیزات وابسته همه ساله در تهران و شهر های مختلف ایران برگزار می شود. نمایشگاه چوب با سابقه ای طولانی در ایران در حال برگزاری می باشد و باعث ایجاد روابط کلیدی تجاری بین فعالان این صنعت شده و شرایط ورود به بازارهای جدید را فراهم نموده. این رویداد فرصتی استثنایی برای نمایش محصولات برای مخاطبان از سراسر کشور به شمار میرود. پس از سالها برگزاری نمایشگاه صنایع چوب، ماشینآلات، یراقآلات و مواد اولیه، به جرئت میتوان ادعا کرد که این نمایشگاه به جامعترین مرکز داخلی برای گفتگو و به اشتراکگذاری دانش در میان مدیران این صنعت شده و رهبران بازار در آن حضور دارند. افتخار شرکت گراف طراحی، اجرا و غرفه سازی در نمایشگاه صنعت چوب در شهر های مختلف می باشد
فعالیتهای نمایشگاهی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اجرای نمایشگاههای بازرگانی در بهمن سال ١٣٦٢ آغاز شد و با حضور جدی در نمایشگاه بین المللی مختلف و مشارکت وسیع در نمایشگاههای بینالمللی بازرگانی تداوم دارد. گروه بندی نمایشگاه لوازم خانگی شامل انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی، انواع محصولات صوتی و تصویری، انواع ظروف، انواع سرویس ها و ابزار آشپزخانه، انواع محصولات پخت و پز، انواع قطعات و ... می باشد که هرساله در نمایشگاه های مختلف بین المللی بر پا می شود، در این نمایشگاه ها از پارتیشن ، استند و کانترهای متنوع استفاده شده وغرفه ها نیز از طرح های نمایشگاهی زیبایی الهام گرفته اند.در این نمایشگاه وسایل روزمره ما در غرفه ها به نمایش گذاشته می شود که می توان از آن در طراحی منزل خود استفاده کرد.
محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی نمایشگاه تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی نمایشگاهی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. نمایشگاه بین المللی تهران برای برگزاری نمایشگاههای خود در موضوعات مختلف نمایشگاهی شرکت ها و مجریان متعددی را برای این منظور در نمایشگاه انتخاب کرده که از جمله آنها می توان به مواردی چون: شرکت نمایشگاهی خزر اورآسیا، شرکت نمایشگاهی میلاد نور، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، شرکت نمایشگاهی پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا ، شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین و غیره اشاره کرد. غرفه سازی در تهران با مجوز رسمی غرفه سازی نمایشگاهی از نمایشگاه بین المللی تهران امکان پذیر است.