گراف
گراف

ثبت نام در نمایشگاه

برای ثبت نام در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا کلیه مراحل ثبت نام شرکت مورد نظر شما پیگیری و باتوجه به تخصص و آشنایی با برگزارکنندگان مختلف نمایشگاهی متراژ و جانمایی مناسبی را برای شما رزرو نمایند.
گراف

غرفه سازی در نمایشگاه

برای غرفه سازی در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا باتوجه به پلان غرفه رزرو شده توسط شما، اقدام به طراحی غرفه و در نهایت ساخت غرفه در نمایشگاه مذکور نمایند.
گراف

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی - صادراتی فرش دستباف

گراف درج در تقویم گوگل
گراف

نمایشگاه بین المللی اصفهان

گراف برگذار کننده
توسعه ارتباطات پگاه اصفهان آقای کرباسچی
گراف ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹
گراف
چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۱۳ ۲۰۱۹/۱۲/۴
دوشنبه ۱۳۹۸/۹/۱۸ ۲۰۱۹/۱۲/۹
اتمام نمایشگاه
گراف

نمایشگاه هفته های تجاری | صادرات

هفته های تجاری در واقع نمایشگاه هایی هستند که غرفه های آن توسط یک کشور خارجی در کشور میزبان دایر میگردند . البته شرکت ها از شرکت میزبان نیر میتوانند در این نمایشگاه ها غرفه داشته باشند ولی اصولا باید با تایید کشور میهمان در نمایشگاه غرفه داشته و غرفه سازی نمایند. در واقع به جای آنکه بازدیدکنندگان کشور میهمان به نمایشگاه کشور میزبان بروند، شرکت های کشور میهمان به صورت مجتمع به کشکور میزبان آمده و کار را برای بازدید از نمایشگاه راحت‌تر خواهند کرد. در این نمایشگاه ها که به هفته های تجاری شهرت یافته اند اصولا غرفه سازی آنچنانی صورت نمیگیرد و یا در صورتی که غرفه سازی صورت گیرد، غرفه ها به صورت تیپ بوده تا غرفه داران شامل هزینه های غرفه سازی نشوند و تمایل به شرکت در این هفته ها را داشته باشند.

نمایشگاه فرش

نمایشگاه های فرش دستباف از معتبرترین نمایشگاه های صنعت نمایشگاهی کشور ایران می باشند و دارای جایگاه ویژه‌ای برای فعالان این حوزه است. نحوه غرفه سازی در نمایشگاه های فرش دستباف با سایر نمایشگاه ها از نظر نوع نگاه به غرفه و غرفه سازی از تفاوت های زیادی با سایر غرفه های ساخته شده در سایر عناوین نمایشگاهی دارد. به نحوی که نیاز به یک نگاه متفاوت در طراحی و اجرای غرفه را از شرکت غرفه ساز طلب می‌کند. نمایش نواع فرش‌های دستباف از مناطق مختلف ایران در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، انواع قالی‌ و قالیچه، گلیم و تابلو فرش‌های متنوع و رنگارنگ و همچنین بهترین فرش‌های عتیقه در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به نمایش در می‌آید که علاقه مندان به این حوضه را به سوی این نمایشگاه جذب می کند. توجه ویژه غرفه سازان به نوع محصول ارایه شده توسط غرفه دار در نمایشگاه در جهت طراحی غرفه و ساخت غرفه در این نمایشگاه شایان توجه است. یکی از راه های حمایت از کالای ایرانی حمایت ویژه از این عنوان نمایشگاه می‌باشد.

گراف
گراف

نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌ بین‌ المللی اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌ بین‌ المللی اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه بین المللی با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. نمایشگاه بین‌ المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی و غرفه سازی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌سازی ساخت‌ و ساز، غرفه سازی نمایشگاهی پروداکت، غرفه سازی نمایشگاهی ماکسیما و غرفه سازی پروداکت در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور که با غرفه سازی نمایشگاهی خاص می توان به این روند بهبود بخشید. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد. غرفه سازی نمایشگاه اصفهان با شرایط نمایشگاه بین المللی اصفهان باید همخوانی داشته باشد و طراحی غرفه به نحوی انجام شود که استحکام بازم را داشته باشد. نمایشگاه اصفهان جهت برگزاری نمایشگاه، ستاد برگزاری تشکیل داده است که این ستاد عبارتست از: شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان یا مجریان برگزار کننده نمایشگاه که در قالب قراردادهای مشخص با شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه می نمایند. غرفه سازی در اصفهان با همکاری نمایشگاه اصفهان صورت می گیرد.

مدارک مورد نیاز

لیست مشارکت کنندگان

فرم ثبت نام

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت
  • فرم ثبت نام پرش
دریافت لیست مشارکت کنندگان در نمایشگاه ؟؟
دریافت فرم های ثبت نام در نمایشگاه ؟؟؟

نمونه غرفه نمایشگاهی

غرفه شرکت توان جم - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت توان جم

غرفه سازی اصفهان
غرفه بازرگانی پیشگام - نمایشگاه بین المللی مازندران ( قائم شهر ) - نمایشگاه قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی پیشگام

غرفه سازی در مازندران | قائم شهر
غرفه GEM STON - نمایشگاه بین المللی اصفهان -  نمایشگاه سرامیک

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه GEM STON

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت پارس کوپال - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه های پروداکت

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت پارس کوپال

غرفه سازی در تهران
غرفه کانسار خزر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه کانسار خزر

غرفه سازی در تهران
غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی

مجموعه شناسا

غرفه سازی در تهران

غرفه همایش بهداران تجربی - نمایشگاه مازندران - غرفهسازی در مازندران

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه همایش بهداران تجربی

غرفه سازی در مازندران
غرفه شرکت باسا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی الکامپ

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت باسا

غرفه سازی اصفهان
گراف

بارمان کیمیا مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد

خوردو سازان راین -غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | خوردو سازان راین

غرفه سازی اصفهان
غرفه بازرگانی ثالثی - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی ثالثی

غرفه سازی در تهران
غرفه مجتمع طلای موته - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه مجتمع طلای موته

غرفه سازی در تهران