گراف
گراف

ثبت نام در نمایشگاه

برای ثبت نام در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا کلیه مراحل ثبت نام شرکت مورد نظر شما پیگیری و باتوجه به تخصص و آشنایی با برگزارکنندگان مختلف نمایشگاهی متراژ و جانمایی مناسبی را برای شما رزرو نمایند.
گراف

غرفه سازی در نمایشگاه

برای غرفه سازی در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا باتوجه به پلان غرفه رزرو شده توسط شما، اقدام به طراحی غرفه و در نهایت ساخت غرفه در نمایشگاه مذکور نمایند.
گراف

نهمین نمایشگاه خانه و مبلمان مدرن ایران

گراف درج در تقویم گوگل
گراف

نمایشگاه بین المللی تبریز

گراف برگذار کننده
نمایشگاه بین المللی تبریز
گراف ۰۴۱-۳۶۳۷۳۸۵۱-۸
گراف
سه شنبه ۱۳۹۸/۸/۲۱ ۲۰۱۹/۱۱/۱۲
شنبه ۱۳۹۸/۸/۲۵ ۲۰۱۹/۱۱/۱۶
اتمام نمایشگاه
گراف

نمایشگاه لوازم خانگی

فعالیت‌های نمایشگاهی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اجرای نمایشگاه‌های بازرگانی در بهمن سال ١٣٦٢ آغاز شد و با حضور جدی در نمایشگاه بین المللی مختلف و مشارکت وسیع در نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی تداوم دارد. گروه بندی نمایشگاه لوازم خانگی شامل انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی، انواع محصولات صوتی و تصویری، انواع ظروف، انواع سرویس ها و ابزار آشپزخانه، انواع محصولات پخت و پز، انواع قطعات و ... می باشد که هرساله در نمایشگاه های مختلف بین المللی بر پا می شود، در این نمایشگاه ها از پارتیشن ، استند و کانترهای متنوع استفاده شده وغرفه ها نیز از طرح های نمایشگاهی زیبایی الهام گرفته اند.در این نمایشگاه وسایل روزمره ما در غرفه ها به نمایش گذاشته می شود که می توان از آن در طراحی منزل خود استفاده کرد.

نمایشگاه ساختمان

در نمایشگاه های ساختمان در سطح کشور غرفه هایی از شرکت و صنایع مختلف از جمله صنایع رنگ رزین ، صنایع کاشی سازی، سرامیک سازی و سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و شوتینگ، صنایع تاسیساتی ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نماهای ساختمانی، بالابرها یا همان آسانسورها، لوله سازی، سیمان، بتن، در و پنجره، آسفالت، عایق ها، تاسیسات آب و فاضلاب، صنایع برق در نمایشگاه حضور دارند. در این زمینه ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه میزبانی و برپایی نمایشگاه های ساختمانی در ابعاد بین المللی برای هر کشوری می تواند زمینه ساز فرصت های خوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد. غرفه سازی در این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است به‌همین دلیل غرفه سازی در اصفهان و غرفه سازی در تهران این موضوع نمایشگاهی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

گراف
گراف

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین‌ المللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌ المللی در زمینه‌های مختلف صنعت و تجارت می‌باشد. هدف نمایشگاه بین المللی تبریز ایجاد ارتباط بین صنعت‌گران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت در غالب نمایشگاه بین المللی و داخلی می‌باشد. همچنین این نمایشگاه بین المللی تبریز هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد. نمایشگاه بین المللی تبریز با بودجه مردمی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۳، افتتاح گردید. از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک‌ محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران می‌شد، فکر ایجاد نمایشگاه بین المللی تبریز قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۳۶۷ شمسی، در پی تغییراتی که در قانون مقررات صادرات و واردات کشور به وجود آمد و با تشویق دکتر سبحان‌الهی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای تأسیس نمایشگاه، پیگیری کارهای ایجاد نمایشگاه بین المللی تبریز شدت گرفت و سرانجام با تحریر اساس‌نامه اولیه و تعیین تعداد و مبلغ اسمی سهام و به تصویب رساندن آن در هیئت امناء در تاریخ ۶۹/۰۵/۱۷ با به تصویب رساندن اساس‌نامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد. شرکت های غرفه سازی دارای گرید نمایشگاه بین المللی تبریز در کلیه مراحل طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی خودملزم به رعایت قوانین و مقررات خاص نمایشگاه تبریز می باشند . این مقررات شامل کلیه مراحل طراحی،اجرا، نورپردازی،برق کشی و... غرفه سازی نمایشگاهی می باشد. که کلیه غرفه سازان نمایشگاه بین المللی تبریز ملزم به رعایت آن ها می باشند .این مقررات در جهت بهبود و سامان دهی روند طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد. غرفه سازی در نمایشگاه تبریز با استفاده از متریال های متعدد طراحی و اجرا می شود. طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی تبریز به صورت های مختلف از جمله، غرفه سازی پروداکت، غرفه سازی ماکسیما، غرفه سازی اسپیس و غرفه سازی ساخت و ساز انجام می شود.

مدارک مورد نیاز

لیست مشارکت کنندگان

فرم ثبت نام

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت
  • فرم ثبت نام پرش
دریافت لیست مشارکت کنندگان در نمایشگاه ؟؟
دریافت فرم های ثبت نام در نمایشگاه ؟؟؟

نمونه غرفه نمایشگاهی

غرفه بازرگانی بهین مهر - نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه قطعات خودرو

طراحی غرفه | غرفه بازرگانی بهین مهر

غرفه سازی مشهد
غرفه ماکسیما - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه ماکسیما

غرفه سازی اصفهان
غرفه خودروسازان راین - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه خودروسازان راین

غرفه سازی اصفهان

01

شرکت تولیدی تیوا

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت تایمیران - نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

غرفه سازی مشهد
غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )- نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

غرفه سازی | غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت کانسار خزر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت کانسار خزر

غرفه سازی در تهران
غرفه GEM STON - نمایشگاه بین المللی اصفهان -  نمایشگاه سرامیک

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه GEM STON

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت سیمان سپاهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت سیمان سپاهان

غرفه سازی اصفهان

غرفه HLT | DLT | ZLT - نمایشگاه بین المللی اصفهان -  نمایشگاه سرامیک

غرفه سازی | غرفه HLT | DLT | ZLT

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت نوین خودرو اسپادان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

طراحی غرفه | غرفه شرکت نوین خودرو اسپادان

غرفه سازی اصفهان
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - غرفه تیستی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | صنایع غذایی تیستی

غرفه سازی در تهران