گراف
گراف

ثبت نام در نمایشگاه

برای ثبت نام در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا کلیه مراحل ثبت نام شرکت مورد نظر شما پیگیری و باتوجه به تخصص و آشنایی با برگزارکنندگان مختلف نمایشگاهی متراژ و جانمایی مناسبی را برای شما رزرو نمایند.
گراف

غرفه سازی در نمایشگاه

برای غرفه سازی در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا باتوجه به پلان غرفه رزرو شده توسط شما، اقدام به طراحی غرفه و در نهایت ساخت غرفه در نمایشگاه مذکور نمایند.
گراف

چهارمین نمایشگاه سراسری تجارت عمومی ۲ ایران

گراف درج در تقویم گوگل
گراف

نمایشگاه بین المللی تبریز

گراف برگذار کننده
نمایشگاه بین المللی تبریز
گراف ۰۴۱-۳۶۳۷۳۸۵۱-۸
گراف
سه شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۲۰۲۰/۲/۴
شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۲۰۲۰/۲/۱۵
اتمام نمایشگاه
گراف

نمایشگاه هفته های تجاری | صادرات

هفته های تجاری در واقع نمایشگاه هایی هستند که غرفه های آن توسط یک کشور خارجی در کشور میزبان دایر میگردند . البته شرکت ها از شرکت میزبان نیر میتوانند در این نمایشگاه ها غرفه داشته باشند ولی اصولا باید با تایید کشور میهمان در نمایشگاه غرفه داشته و غرفه سازی نمایند. در واقع به جای آنکه بازدیدکنندگان کشور میهمان به نمایشگاه کشور میزبان بروند، شرکت های کشور میهمان به صورت مجتمع به کشکور میزبان آمده و کار را برای بازدید از نمایشگاه راحت‌تر خواهند کرد. در این نمایشگاه ها که به هفته های تجاری شهرت یافته اند اصولا غرفه سازی آنچنانی صورت نمیگیرد و یا در صورتی که غرفه سازی صورت گیرد، غرفه ها به صورت تیپ بوده تا غرفه داران شامل هزینه های غرفه سازی نشوند و تمایل به شرکت در این هفته ها را داشته باشند.

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین‌ المللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌ المللی در زمینه‌های مختلف صنعت و تجارت می‌باشد. هدف نمایشگاه بین المللی تبریز ایجاد ارتباط بین صنعت‌گران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت در غالب نمایشگاه بین المللی و داخلی می‌باشد. همچنین این نمایشگاه بین المللی تبریز هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد. نمایشگاه بین المللی تبریز با بودجه مردمی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۳، افتتاح گردید. از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک‌ محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران می‌شد، فکر ایجاد نمایشگاه بین المللی تبریز قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۳۶۷ شمسی، در پی تغییراتی که در قانون مقررات صادرات و واردات کشور به وجود آمد و با تشویق دکتر سبحان‌الهی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای تأسیس نمایشگاه، پیگیری کارهای ایجاد نمایشگاه بین المللی تبریز شدت گرفت و سرانجام با تحریر اساس‌نامه اولیه و تعیین تعداد و مبلغ اسمی سهام و به تصویب رساندن آن در هیئت امناء در تاریخ ۶۹/۰۵/۱۷ با به تصویب رساندن اساس‌نامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد. شرکت های غرفه سازی دارای گرید نمایشگاه بین المللی تبریز در کلیه مراحل طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی خودملزم به رعایت قوانین و مقررات خاص نمایشگاه تبریز می باشند . این مقررات شامل کلیه مراحل طراحی،اجرا، نورپردازی،برق کشی و... غرفه سازی نمایشگاهی می باشد. که کلیه غرفه سازان نمایشگاه بین المللی تبریز ملزم به رعایت آن ها می باشند .این مقررات در جهت بهبود و سامان دهی روند طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد. غرفه سازی در نمایشگاه تبریز با استفاده از متریال های متعدد طراحی و اجرا می شود. طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی تبریز به صورت های مختلف از جمله، غرفه سازی پروداکت، غرفه سازی ماکسیما، غرفه سازی اسپیس و غرفه سازی ساخت و ساز انجام می شود.

گراف

مدارک مورد نیاز

لیست مشارکت کنندگان

فرم ثبت نام

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت
  • فرم ثبت نام پرش
دریافت لیست مشارکت کنندگان در نمایشگاه ؟؟
دریافت فرم های ثبت نام در نمایشگاه ؟؟؟

نمونه غرفه نمایشگاهی

شرکت قطعه گستر بارمان کیمیا - شرکت غرفه سازی گراف - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه

طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت قطعه گستر بارمان کیمیا

غرفه سازی مشهد
غرفه کانسار خزر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه کانسار خزر

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت باسا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی الکامپ

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت باسا

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت ملی شیمی کشاورز -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه شرکت ملی شیمی کشاورز

غرفه سازی اصفهان
غرفه بازرگانی F.S.P 0 - نمایشگاه بین المللی اصفهان - شرکت غرفه سازی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی F.S.P

غرفه سازی اصفهان
غرفه گروه داده ورز جویا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی الکامپ

طراحی غرفه | غرفه گروه داده ورز جویا

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان - نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی تبریز - غرفه گروه بازرگانی آفتی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه گروه بازرگانی آفتی

غرفه سازی تبریز
غرفه ALUCOREX - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی ساختمان

طراحی غرفه های نمایشگاهی | غرفه ALUCOREX

غرفه سازی در تهران

غرفه سیستم سرامیک ایرانیان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه سرامیک اصفهان

غرفه سازی | غرفه سیستم سرامیک ایرانیان

غرفه سازی اصفهان
غرفه ENGINE COMPONENT - نمایشگاه بین المللی اصفهان  - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه ENGINE COMPONENT

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه باغ تالار شب - شرکت غرفه سازی گراف

باغ تالار شب

غرفه سازی اصفهان