گراف
گراف

ثبت نام در نمایشگاه

برای ثبت نام در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا کلیه مراحل ثبت نام شرکت مورد نظر شما پیگیری و باتوجه به تخصص و آشنایی با برگزارکنندگان مختلف نمایشگاهی متراژ و جانمایی مناسبی را برای شما رزرو نمایند.
گراف

غرفه سازی در نمایشگاه

برای غرفه سازی در نمایشگاه ذیل میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا باتوجه به پلان غرفه رزرو شده توسط شما، اقدام به طراحی غرفه و در نهایت ساخت غرفه در نمایشگاه مذکور نمایند.
گراف

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

گراف درج در تقویم گوگل
گراف

نمایشگاه بین المللی مشهد

گراف برگذار کننده
نمایشگاه بین المللی مشهد
گراف ۰۵۱-۳۵۰۰۵
گراف
دوشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۵ ۲۰۱۹/۱۲/۱۶
پنجشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۸ ۲۰۱۹/۱۲/۱۹
اتمام نمایشگاه
گراف

نمایشگاه چاپ و بسته بندی | تبلیغات

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و نمایشگاه چاپ و بسته بندی از نمایشگاه های معتبر این حوزه در ایران است که هر ساله به منظور تبلیغات و آشنایی بیشتر با تکنیک های بازاریابی و چاپ برگزار می‌گردد. نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و نمایشگاه چاپ و بسته بندی رویدادی ۴ روزه است که با هدف ترویج و آموزش علم بازاریابی و علم چاپ جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات و چاپ و بسته بندی موجب انتقال دانش فنی نوین و موثر می‌شود. امروزه فقدان کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارت‌های بازاریابی در شرکت‌های کشور شده‌است و مدیران بخش‌های مختلف شاهد اتفاقاتی هستند که به سرعت قواعد بازی را دگرگون ساخته.

نمایشگاه انرژی و فناوری

از عناوین نمایشگاهی به روز میتوان به نمایشگاه انرژی و فناوری اشاره کرد. در واقع این عنوان نمایشگاهی دربر گیرنده تمامی فن‌آوری‌های به روز در حوزه تولید و جابجایی برق و انرژی می‌باشد. غرفه سازی در نمایشگاه های انرژی و فن‌آوری برای غرفه سازان همیشه لذت بخش بوده، زیرا با گروهی از خدمات دهندگان و محصولات سر و کار دارند که بسیار به روز بوده و از ایده های به روز در غرفه سازی استقبال کرده و دست غرفه ساز را در زمینه طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی باز می‌گذارند. ارایه جدید ترین دست آوردها در زمینه های انرژی اصولا با استقبال خوب بازدید کنندگان متخصص همراه بوده و از این جهت جزء نمایشگاه های تخصصی محسوب می گردد. شرکت های غرفه سازی اگر در طراحی غرفه بتوانند از تکنولوژی های به روز استفاده کنند، حتما با استقبال مشتریان خود و بازدید کنندگان روبه رو خواهند شد.

گراف
گراف

نمایشگاه بین المللی مشهد

شرکت نمایشگاه بین‌ المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و از سال ۱۳۷۷ به بهره‌برداری رسید. شرکت نمایشگاه بین‌ المللی مشهد با تعهد به خدمات‌رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین المللی، مجموعه نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه و با بهره‌گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیفی وسیع از نمایشگاه‌ها را برگزار می‌کند. هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره‌گیری از محیطی عالی و تجهیزات نمایشگاهی پیشرفته و کارکنان متخصص ارائه خدمات بهینه خود را تضمین می‌کند. این مرکز هرساله میزبان بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی با مشارکت‌کنندگانی از بیش از ۲۰ کشور است. نمایشگاه‌های بین‌المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم‌خانگی و گردشگری که هرساله به‌طور منظم برگزار می‌شوند از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های کشور هستند. کل مساحت نمایشگاه ۰۰۰/۶۰۰ مترمربع است که فاز یک آن با فضای مفید نمایشگاهی به وسعت ۲۵۰ هزار مترمربع بهره‌برداری شده است. فضای مسقف آن به وسعت ۰۰۰/۲۰ هزار مترمربع و فضای باز مفید آن ۲۰ هزار مترمربع هست. فضای سبز به وسعت ۸۰ هزار مترمربع محیطی دلپذیر و باصفا می‌سازد. نمایشگاه مشهد سالانه میزبان بیش از ۳ میلیون نفر بازدیدکننده است. نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه‌ای خود مکانی چند کاربردی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، درس گروهی و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان هست. نمایشگاه مشهد با تجهیزات نمایشگاهی پیشرفته خود برای برگزاری هر نوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست. شرکت نمایشگاه بین‌ المللی مشهد دروازه اقتصادی آسیای میانه هست. نمایشگاه مشهد فرصت مناسبی برای تبلیغ و ارائه محصولات شرکت‌ها می باشد. غرفه سازی در نمایشگاه مشهد تابع مقررات نمایشگاه بین المللی مشهد امکان پذیر است که این مقررات در سایت نمایشگاه بین المللی مشهد قابل مشاهده است. ساخت غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی در سالن های متعدد نمایشگاهی صورت می گیرد. طراحی غرفه باید طبق ضوابط و مقررات نمایشگاه مشهد انجام شود که در حین غرفه سازی مشکلی به وجود نیاید. غرفه سازی نمایشگاهی در این نمایشگاه با مصالح متعددی انجام می شود.

مدارک مورد نیاز

لیست مشارکت کنندگان

فرم ثبت نام

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت
  • فرم ثبت نام پرش
دریافت لیست مشارکت کنندگان در نمایشگاه ؟؟
دریافت فرم های ثبت نام در نمایشگاه ؟؟؟

نمونه غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی در تهران - غرفه سازی گراف - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی تهران

غرفه شرکت nbm

نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان - نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - طرح غرفه - طراحی غرفه

غرفه سازی پیشنهادی

نمایشگاه بین المللی تهران

غرفه شرکت آرد اطلس - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت در اصفهان

ساخت غرفه | غرفه شرکت آرد اطلس

غرفه سازی اصفهان
غرفه نمایشگاه عینک - نمایشگاه شهروند اصفهان - غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه نمایشگاه عینک

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت کابل کمان -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شرکت کابل کمان

غرفه سازی اصفهان

طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی - غرفه هلدینگ فیدار - نمایشگاه بین المللی تبریز

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه هلدینگ فیدار

غرفه سازی تبریز
غرفه HLT | DLT | ZLT - نمایشگاه بین المللی اصفهان -  نمایشگاه سرامیک

غرفه سازی | غرفه HLT | DLT | ZLT

غرفه سازی اصفهان
غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه

غرفه سازی | غرفه صباباتری

غرفه سازی در تهران

غرفه شرکت شیوخی - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت شیوخی

غرفه سازی دبی
غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه الکامپ

طراحی غرفه | غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه

غرفه سازی گراف

غرفه سازی اصفهان