گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۹۱۲۸۱۸۹۵۲۷
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷

طراحی غرفه، غرفه سازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

فیلترها
نوع طراحی غرفه
نوع غرفه
نوع پلان
متراژ غرفه
غرفه شرکت دیزل تندر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی
غرفه شرکت دیزل تندر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی

طراحی غرفه | غرفه شرکت دیزل تندر

نمایشگاه تهران

آبان ۱۳۹۴
زیر ۲۴ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | یک طرف باز
شرکت طراحی غرفه گراف
شرکت طراحی غرفه گراف
نمایش کامل
غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )- نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو
غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )- نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

غرفه سازی | غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )

نمایشگاه اصفهان

بهمن ۱۳۹۴
بیش از ۳۰۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | ال شکل
شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل
غرفه لوازم خانگی کاخلر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی
غرفه لوازم خانگی کاخلر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه لوازم خانگی کاخلر

نمایشگاه تهران

آذر ۱۳۹۴
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه خودرو سازان راین - نمایشگاه بین المللی مشهد - ساخت غرفه های نمایشگاهی
غرفه خودرو سازان راین - نمایشگاه بین المللی مشهد - ساخت غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه خودرو سازان راین

نمایشگاه مشهد

مرداد ۱۳۹۴
بیش از ۳۰۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز
شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

نمایشگاه اصفهان

آبان ۱۳۹۴
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز
ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - سازه های نمایشگاهی
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - سازه های نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

نمایشگاه تهران

دی ۱۳۹۴
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز
شرکت ساخت غرفه گراف
شرکت ساخت غرفه گراف
نمایش کامل
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه بازرگانی سودبر

نمایشگاه تهران

آبان ۱۳۹۴
بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه ساخت و ساز
شبه جزیره | سه طرف باز
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه Baofeng Brake - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه Baofeng Brake - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه Baofeng Brake

نمایشگاه تهران

آبان ۱۳۹۴
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز
غرفه های نمایشگاهی گراف
غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه ALUCOREX - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی ساختمان
غرفه ALUCOREX - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی ساختمان

طراحی غرفه های نمایشگاهی | غرفه ALUCOREX

نمایشگاه تهران

مرداد ۱۳۹۵
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه ENGINE COMPONENT - نمایشگاه بین المللی اصفهان  - غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه ENGINE COMPONENT - نمایشگاه بین المللی اصفهان  - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه ENGINE COMPONENT

نمایشگاه اصفهان

اردیبهشت ۱۳۹۵
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
شبه جزیره | سه طرف باز
شرکت طراحی غرفه گراف
شرکت طراحی غرفه گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت LG - نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه نمایشگاهی
غرفه شرکت LG - نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشاهی | غرفه شرکت LG

نمایشگاه شیراز

مهر ۱۳۹۵
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
شبه جزیره | سه طرف باز
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه بازرگانی بهین مهر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه قطعات خودرو
غرفه بازرگانی بهین مهر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه قطعات خودرو

غرفه سازی | غرفه بازرگانی بهین مهر

نمایشگاه اصفهان

اردیبهشت ۱۳۹۵
زیر ۲۴ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | یک طرف باز
شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

نمایشگاه تهران

مهر ۱۳۹۵
بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه ساخت و ساز
شبه جزیره | سه طرف باز
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه مدرن سقف

نمایشگاه اصفهان

مهر ۱۳۹۵
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز

شرکت ساخت غرفه گراف
نمایش کامل
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX)
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX)

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه مدرن سقف

نمایشگاه تهران

دی ۱۳۹۵
بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه ساخت و ساز
رینگ | دو طرف باز

شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل

متاسفانه برای فیلتر شما محصولی یافت نشد


لطفا محدودیت فیلتر خود را تغییر دهید.

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد فروش شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی و فروش شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی و فروش یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.

مدیریت فروش
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره
ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه