advertise
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی در تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی در تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی در تهران

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی - شرکت TOYOTA | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت TOYOTA

تویوتا، (به انگلیسی: Toyota) شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر تویوتا، آیچی قرار دارد. شمار کارکنان شرکت تویوتا در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۳۳ هزار نفر اعلام شد و به عنوان بزرگترین خودرو ساز جهان شناخته می‌شود. اولین خط تولید اتومبیل شرکت تویوتا در سال ۱۹۳۷ توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه شرکت نساجی صنایع تویوتا، که متعلق به پدرش (ساکیشی تویودا) بود، راه‌اندازی شد. نخستین خودروی سواری این شرکت نیز، تویوتا ای‌ای نام داشت. ریشه‌های تأسیس شرکت خودروسازی تویوتا، به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، که ساکیشی تویودا، اقدام به راه‌اندازی شرکت صنایع تویوتا نمود. پیشینه این شرکت، که در صنعت نساجی فعالیت می‌کرد نیز، به ابتدای قرن بیستم بازمی‌گردد، که به عنوان یک کارخانه ریسندگی فعالیت می‌نمود. ساکیشی تویودا، که سال‌ها همچون پدرش، به فروش فرش اشتغال داشت، این کارخانه را راه‌انداخته بود و در سال ۱۸۹۴ یک ماشین بافندگی صنعتی نیز ابداع کرده و ساخته بود. ساکیشی در سال ۱۹۲۴ نوع تمام‌اتوماتیک آن را ساخت و دو سال بعد، کارخانه اتوماتیک ریسندگی تویوتا، تحت نام صنایع تویوتا پا به عرصه وجود نهاد. پسر کنجکاو و مستعد او، کیشیرو تویودا که در سال ۱۹۲۹ در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو فارغ‌التحصیل شده بود، در کارخانه پدر مشغول به کار گردید، اما همه توجه او صرف ساخت موتور اتومبیل شد. شرکت تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز می‌باشد. سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک، بورس لندن و بورس توکیو معامله می‌شود.
طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت تویوتا در نمایشگاه تهران به عهده شرکت گراف بود که به وسیله لوله های پروداکت طراحی و اجرا گردید.

شرکت TOYOTA -  نمایشگاه بین‌المللی صنعت - غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه نمایشگاهی - غرفه ساز

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت TOYOTA به صورت شبه جزیره و با مساحت ۵۲۰ متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه خودرو با همکاری شرکت غرفه سازی و طراحی غرفه گراف انجام شده است. در غرفه نمایشگاهی از رنگ برای محافظت از خوردگی، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده می‌گردد، استفاده می شود از این رو در این غرفه نیز از رنگ سازمانی سفید، طوسی و مشکی با توجه به نظر کارفرما روی سطحوح غرفه اعمال گردیده است. غرفه ها در نمایشگاه های شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و غیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، پروداکت، ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه شرکت TOYOTA در نمایشگاه تهران به صورت پروداکت انجام شده است. تجهیزات غرفه شرکت TOYOTA در نمایشگاه خودرو شامل: یخچال، صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، آبسردکن، میز پذیرایی، استند و غیره می باشد و برای راحتی مشتریان و کارفرما یک عدد آبدارخانه به عنوان پارتیشن با ابعاد ۳۰۰ * ۱۲۰ سانتیمترداخل غرفه درنظر گرفته شده است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت TOYOTA برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه که شامل برندهای دایهاتسو، دینا، سایون، لکسوس، هینو موتورز و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. غرفه شرکت TOYOTA با استفاده از نورهای حرفه ای مانند نور هالوژن، نور پرژکتور یا همان نور عمومی، نور مهتابی برای نورپردازی بک لایت های غرفه نمایشگاهی و غیره طراحی و اجرا شده است. در این غرفه از متریال‌هایی با استحکام و ماندگاری مناسب غرفه نمایشگاهی استفاده شده است. شرکت غرفه سازی و طراحی گراف با هدف برند شدن در نمایشگاه نسبت به غرفه سازان دیگر در غرفه شرکت TOYOTA نیز این موارد را رعایت کرده است.

نمایشگاه بین المللی تهران

تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامه‌ریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بین‌المللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بین‌الملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مدیران نمایشگاه بین المللی تهران شامل افراد با سمت هایی از جمله: آقای اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای قبادی، عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تهران - آقای آملی: مدیر امور نمایشگاهی داخلی،نمایشگاه بین المللی تهران - آقای مروج: مدیر حراست نمایشگاه بین المللی تهران - آقای رنجبران: مدیر طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای میرظفرجویان: معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران، آقای مظفر: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی تهران می باشند.

نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت ایران | غرفه سازی در تهران ۹۲

نمایشگاه بین المللی صنعت ایران به عنوان مهمترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه صنعت که سالانه با حضور تعداد زیادی از شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه صنعت برپا می گردد فرصت بسیار مناسبی است تا شرکتهای فعال در حوزه صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. نمایشگاه جایگاهی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با کنشهای سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند. نمایشگاه جایی است که عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبرو می شودند. نمایشگاه جایگاه شناساندن یک ایده نوین یا جای داد و ستد اطلاعات، نوآوریها، نوآفرینی‌ها و اختراع هاست.در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای پیشرفت هر چه بیشتر توانمندیهای صنعت کشور در ایران و جهان باشد.این نمایشگاه تعداد بسیار زیادی از غرفه داران و خریداران بین المللی مختلف منطقه را در یک فضای نمایشگاهی گردهم می آورد.غرفه های متنوع ، غرفه سازی نمایشگاهی، تجهیزات متنوع نمایشگاهی ، طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی، غرفه های خاص ، روش های متنوع ساخت غرفه های نمایشگاهی همگی مکمل و یاری رسان به شرکت کنندگان درنمایشگاه بوده تا علاوه بررفع نیاز های ضروری حضور در نمایشگاه به بازدید هرچه بیشتر از غرفه ها در نمایشگاه منجر گردد.

غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت ایران
غرفه سازی نمایشگاهی - شرکت غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت ایران
طراحی و اجرای غر فه - شرکت غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت ایران
طراحی غرفه نمایشگاهی - تجهیزات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت ایران

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت رادکیش - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت رادکیش

غرفه سازی در تهران
غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی - نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی

غرفه سازی مشهد
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی - غرفه نمایشگاه تهران - غرفه سازی

غرفه سازی | صنایع غذایی تیستی

غرفه سازی اصفهان

غرفه سازی - غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران - نمایشگاه بین المللی اصفهان

غرفه سازی | غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران

غرفه سازی اصفهان
نمایشگاه تهران - غرفه گروه بازرگانی ترشیزی - نمایشگاه قطعات خودرو

غرفه های نمایشگاهی | غرفه گروه بازرگانی ترشیزی

غرفه سازی در تهران
غرفه بازرگانی بهین مهر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه قطعات خودرو

غرفه سازی | غرفه بازرگانی بهین مهر

غرفه سازی اصفهان

غرفه HLT | DLT | ZLT - نمایشگاه بین المللی اصفهان -  نمایشگاه سرامیک

غرفه سازی | غرفه HLT | DLT | ZLT

غرفه سازی اصفهان
شرکت صباباتری - غرفه سازی گراف

ساخت غرفه نمایشگاهی | شرکت صباباتری

غرفه سازی در تهران