طراحی و اجرای غرفه شرکت SACMI
در اواخر دهه ۱۹۴۰ SACMI برای تولید کاشی و ساخت قالب اول شد. این "قطعات مکانیکی پایه" به زودی به نقش کلیدی در شکل گیری نشان داد. شرکت سرامیک موفق به اتخاذ سازمان با کارگاههای داخلی شدند اما به طور کلی خیلی زود تبدیل به متخصص "سازندگان قالب"خارجی شدند. پنجاه سال فعالیت در بخش سرامیک با توسعه مداوم ناشی از روابط پایدار با مشتریان و پایدار synergies با IMOLA SACMI است که موقعیت در لبه برش در سرامیک تشکیل مشخصه بوده اند. لطف فرهنگ مکانیکی پیچیده Sacmi Imola که در هر پروژه همیشه مشخص امکانات مختلف و تعامل بین رسانه ها وجود دارد. قالب & می میرد تمرکز بر نیازهای مشتریان است که منجر به گسترش جدید بین المللی آن و به طور فزاینده پر انرژی است.
غرفه نمایشگاهی شرکت MOLDS & DIES در نمایشگاه اصفهان در متراژ ۱۰۰ متر مربع طراحی و اجرا گردید. طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بینالمللی اصفهان توسط تیم گراف انجام شد. در طراحی غرفه های نمایشگاهی همیشه طرح های خاص و دایره ای از محبوبیت زیادی در بین صاحبان غرفه های نمایشگاهی برخوردار بوده از این رو طراحان غرفههای نمایشگاهی سعی میکنند تا علاوه بر توجه به نیازهای غرفهداران با استفاده از احجام مدولار در طراحی غرفهها زیبایی دو چندانی به غرفه بخشیده و توجه بازدیدکنندگان را در نمایشگاه به غرفه سازی در اصفهان خود معطوف کنند. طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بینالمللی اصفهان توسط تیم گراف انجام شد. از این رو شرکت گراف در طراحی و اجرای غرفه SACMI طراحی بسیار خاصی را برگزید و در نمایشگاه سرامیک اصفهان برای این شرکت اجرا نمود. استفاده از بک لایت و ویترین و فضاهایی برای CIP و VIP در نظر گرفته شد .
طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی شرکت SACMI در نمایشگاه بین المللی اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۱۸۸ متر مربع و به صورت شبه جزیره و سه طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت SACMI در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت SACMI قرمز اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت SACMI در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت SACMI در نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکتSACMI، فضای انبار به ابعاد ۱۰۰ * ۹۰ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات نمایشگاهی با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت SACMI برای ارایه محصولات و برندهای خود، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت SACMI از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است. وقتی غرفه سازی در نمایشگاه به صورت خاص طراحی و اجرا شود، آن غرفه ارزش این را دارد که بازدیدکنندگان در نمایشگاه وقت بیشتری را برای این غرفه بگذارند. غرفه سازی شرکت SACMI در نمایشگاه بین المللی اصفهان با این هدف طراحی و اجرا شده است.
شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب، و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان را کسب نموده است.بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو ( فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کننده) در غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.
اولین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک (CeramTech ۲۰۱۷) با برند ' سرامیک 'عصر دیروز در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.نمایشگاه ۱۸ شهریورماه سال ۹۶ با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در انواع غرفه وغرفه سازی در اصفهان به مساحت هشت هزار مترمربع برپا شده است.این نمایشگاه همزمان با چهارمین کنگره سراسری صنعت کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال برگزارشده است .در این نمایشگاه از کانتر ،پارتیشن و استند های متنوعی استفاده شده است. شرکت کنندگان این نمایشگاه از تأمینکنندگان مواد اولیه و مواد معدنی، تولیدکنندگان ماشینآلات خط تولید، تولید کنندگان لعاب، دستگاههای چاپ دیجیتال، شرکتهای طراحی، شرکتهای مشاور و خدمات مهندسی، شرکتهای ارائه دهنده خدمات اتوماسیون صنعتی، شرکتهای پخت سوم و شرکتهای تولید نسوز هستند که برای اولین بار در فضایی تخصصی و ویژه، مواد اولیه و تکنولوژی های روز صنعت سرامیک و شاخه کاری خود را به نمایش گذاشته اند.دیگر نکته حائز اهمیت در برگزاری این نمایشگاه این است که نمایشگاه بر تکنولوژی سرامیک تمرکز دارد.طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی، غرفه های خاص ، روش های متنوع ساخت غرفه های نمایشگاهی همگی مکمل و یاری رسان به شرکت کنندگان درنمایشگاه بوده تا علاوه برا رفع نیاز های ضروری حضور در نمایشگاه کمک به بازدید بیشتر بازدیدکنددگان از غرفه ها در نمایشگاه را دارد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.