گراف
گراف
گراف
گراف

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاه تهران - شناسا | شرکت طراحی غرفه گراف

غرفه سازی در تهران | طراحی و اجرای غرفه شناسا

شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، شرکت سرمایه گذاری جسورانه (Venture Capital) گروه مالی پاسارگاد است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در این عرصه آغاز نموده است.
این شرکت برای نمایش هر چه بهتر خود در نمایشگاه تهران تصمیم به غرفه سازی در تهران گرفته است که این غرفه سازی نمایشگاهی توسط شرکت طراحی غرفه گراف انجام شده است. شما برای غرفه سازی در تهران باید به دنبال شرکت هایی باشید که دارای گرید غرفه سازی در تهران باشند. این شرکت ها از سوی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان تهران به مشارکت کنندگان معرفی می‌شوند. شرکت گراف از فعال ترین غرفه سازان کشور می‌باشد. باتوجه به اهمت شهر تهران در زمینه برپایی نمایشگاه‌های تخصصی ، این شرکت اقدام به برپایی دفتر و کارگاه اختصاصی در شهر تهران نموده تا بتواند غرفه سازی در تهران را به صورت کامل مورد پوشش قرار دهد. غرفه سازی در تهران شامل مقررات ویژه‌ای می‌باشد که باید غرفه سازان در نمایشگاه تهران رعایت نمایند.

شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی گراف اصفهان

درباره غرفه

پیشرو بودن در ایجاد زنجیره ارزش مشتمل بر شناخت و ممیزی، تعریف و شکل دهی و تجاری سازی فرصت های نوآورانه فناور مبتنی بر وجه تقاضا و نیازهای اساسی کشور، با همکاری تیم‌های مستعد و همراه در راستای سرمایه گذاری متنوع در حوزه های کارآفرینی برای گروه مالی پاسارگاد معرفی فرصت های نوآورانه فناور خوش آتیه به گروه مالی پاسارگاد جهت ورود مستقیم هلدینگ/شرکتهای گروه مالی در سرمایه گذاری مشترک در ابعاد گوناگون با همراهی شناسا و نیز عرضه فرصت های سرمایه گذاری شده شناسا به هلدینگ های گروه مالی پاسارگاد به منظور سرمایه گذاری در مراحل بعدی ارزش آفرینی و هم افزایی به واسطه مشارکت در طرح های نوآور از طریق تامین مالی و اعتباری و تزریق سرمایه نقدی و همینطور آورده های غیر نقدی دانشی و تخصصی در جهت خلق، توسعه، راهبری و مدیریت کسب و کارهای جدید فناورانه و نوآورانه و مسـاعدت در گشایش بازار و گسـترش تعامـلات داخلی و بین المللی آنها جـذب منابــع مدیریتـی و همینطور ســرمایه اشـخاص حقیـقی و حقـوقـی علاقه‌مند به مشارکت در حوزه سرمایه گذاری جسورانه با تکیه بر اهرم های توان مدیریتی و تجربه انباشته شناسا در این عرصه رابطه سیستماتیک با کولونی های فناور و دانش پایه، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز رشد و شتاب دهنده های فناوری برای شناسایی فرصتها و کمک به تجاری سازی نوآوری های معطوف به خلق ارزش و نیاز/ تقاضای بازار توسعه گستره جغرافیایی شناخت و جذب فرصت‌های کسب و کاری در مناطق مستعد در داخل کشور کسب جایگاه مرجعیت دانشی و خبرگی برای پاسارگاد در حوزه کارآفرینی نوآورانه از طریق گسترش شبکه متخصصان مرتبط و ترویج مفاهیم مرتبط برنامه ریزی جهت ورود به عرصه تعاملات بین‌المللی در زمینه جذب فرصت های کسب و کاری نوآورانه مبتنی بر فناوری روز، برقراری شرایط انتقال تکنولوژی، بهره گیری از ظرفیت های ایرانیان در سراسر جهان، بهره گیری از تجارب موسسات موفق بین‌المللی و به اشتراک گذاری دیدگاه‌ها الگو سازی برای فعالیت شرکتهای نوآور دانش بنیان و تدوین الگوی مشارکت، ارزش آفرینی و هم افزایی بین سرمایه گذاران و فناوران در کسب و کارهای نوآور و خوش آتیه.

تجهیزات غرفه در نمایشگاه

ال سی دی ۴۲ اینچ


استند ایکس


رول آپ


مبلمان نیم ست چرمی نیلپر مشکی


صندلی پشت بلند مشکی


صندلی جکدار زین اسبی مشکی


ویدئو پرژکتور


نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .

غرفه سازی شرکت گراف

شرکت غرفه سازی گراف

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی نمایشگاه تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. نمایشگاه بین المللی تهران برای برگزاری نمایشگاههای خود در موضوعات مختلف نمایشگاهی شرکت ها و مجریان متعددی را برای این منظور در نمایشگاه انتخاب کرده که از جمله آنها می توان به مواردی چون: شرکت نمایشگاهی خزر اورآسیا، شرکت نمایشگاهی میلاد نور، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، شرکت نمایشگاهی پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا ، شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین و غیره اشاره کرد.

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت صحاب - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه صنعت برق

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صحاب

غرفه سازی در تهران
غرفه گروه بازرگانی آفتی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

غرفه سازی | غرفه گروه بازرگانی آفتی

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - غرفه سازی - غرفه سازی گراف - شرکت گراف

غرفه سازی | شرکت تام لوکوموتیو آریا

غرفه سازی تبریز

غرفه لوازم خانگی کاخلر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه لوازم خانگی کاخلر

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت آرد اطلس - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت در اصفهان

ساخت غرفه | غرفه شرکت آرد اطلس

غرفه سازی اصفهان
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

غرفه سازی در تهران

غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی

شرکت ساینا پلیمر اسپادانا ۹۸

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت تجارتی سنمار -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه شرکت تجارتی سنمار

غرفه سازی اصفهان