گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهزان - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهزان - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت مدرن سقف

درباره مدرن سقف

طراحی و اجرای غرفه مدرن سقف

شرکت مدرن سقف اسپادانا از ۱۲ سال پیش تحت عنوان شرکت آزنده سازان با داشتن نمایندگی سقف‌های کششی از شرکت‌های اروپایی کار خود را آغاز و با پیشرفت و کسب مهارت در اجرای اینگونه سقف‌ها اقدام به کسب اطلاعات در زمینه چگونگی ساخت آن در کشور نموده و بالاخره با دیدن دوره آموزشی و تامین نرم افزار و ماشین آلات مورد نیاز با استفاده از کارشناسان و تکنسین‌های ایرانی توانست ساخت اینگونه سقف‌ها به عنوان اولین سازنده سقف‌های کششی و با نام شرکت مدرن سقف اقدام نماید. و اکنون مفتخر است که توانسته در اقصی نقاط کشور اقدام به اجرای پروژه‌های بزرگ از جمله سلمان طوس، آرمان توس و آفتاب در شهر مقدس مشهد و سایر نقاط از جمله بندر عباس، کرمانشاه، گیلان، مازندران، تهران و .... فعالیت نماید. شرکت مدرن سقف از دو سال قبل پس از گذراندن تجربه در زمینه سازه‌های چادری فعالیت خود را شروع و با استفاده از تجارب کارشناسان اروپایی، نرم افزار و ماشین آلات و مواد اولیه ساخت اروپا و با برخورداری از کارشناسان خبره عمران و صنعت‌گران اصفهانی در زمینه سازه فلزی اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف در این زمینه نموده که یکی از آنها ساخت ۲۴ عدد آلاچیق در کاروانسرای عباسی (مادر شاه) واقع در جاده اصفهان – تهران و ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ درنقاط مختلف اصفهان می باشد. با توجه به مراتب فوق این شرکت آمادگی خود را جهت اجرای سقف‌های کششی و سازه‌های پارچه‌ای در اقصی نقاط کشور اعلام و زمینه اشتغال را برای جوانان برومند کشور فراهم ساخته است.

شرکت مدرن سقف - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی | گراف
غرفه سازی - نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی - طراحی غرفه | گراف

درباره غرفه شرکت مدرن سقف

طراحی و اجرا شرکت گراف

طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی شرکت مدرن سقف در دی ماه ۹۵ توسط شرکت گراف انجام گردید . در طراحی این غرفه که به صورت کاملا محصور وبانورپردازی فوق العاده زیبا انجام گردید علاوه بر نمایش تمام محصولات این شرکت جلوه ای خاص به غرفه این شرکت در نمایشگاه تهران بخشید.استفاده از متریال های خود شرکت مدرن سقف از دیگر ویژگی های این غرفه بود که بر خلاف استفاده از متریال های معمول مورد استفاده در غرفه های نمایشگاهی مانند نئوپان و چوب صورت پذیرفت . طراحی زیبا و چشمگیر و نورپردازی فوق العاده این غرفه توجه خاص بازدیدکنندگان در نمایشگاه را به خود جلب نمود وبا توجه به این که این غرفه به صورت کاملا محصور ایجاد گردیده بود حس ورود به فضای غرفه را در میان بازدیدکنندگان هر چه بیشتر افزایش میداد. استفاده از رنگ غالب سفید و رنگ بنفش به عنوان مکمل جلوه خاصی به غرفه نمایشگاهی شرکت مدرن سقف در نمایشگاه میدکس تهران بخشید . استفاده از کانتر ساده در کنار بخشی به عنوان فضای vip که با شیشه از فضای غرفه جدا گردیده . استفاده از بک لایت های بزرگ و مبلمان cip از دیگر تجهیزات بکار رفته در این غرفه در زمان برگزاری نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران بود .در سقف غرفه نیز مانند بدنه و پوسته خارجی غرفه از محصولات شرکت مدرن سقف استفاده گردید . تا بازدیدکنندگان بتوانند از چگونکی اجرا و طرح نهایی پروژه به صورت واقعی دیدن کنند .

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند.

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه تهران

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی (MIDEX) | تهران ۹۵

. نمایشگاه میدکس به عنوان بزرگترین رویداد معماری و دکوراسیون کشور فرصتی است تا فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری در صنعت معماری و دکوراسیون گرد هم بیاورد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، نمایش و ارائه محصولات و دست آورد های فعالان حوزه معماری و دکوراسیون در این صنعت می باشد.. نمایشگاه میدکس (MIDEX) یکی از معتبرترین نمایشگاه ها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی می باشد که هر ساله با حضور شرکت ها و فعالان این صنعت در محیطی تخصصی و تجاری برگزار می گردد. نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی (MIDEX)، بستر بسیار مناسبی را برای فعالان این صنعت فراهم می‌آورد تا محصولات و نوآوری خود را در سطح وسیعی ارائه نموده و با سایر شرکت های فعال در این حوزه ارتباط برقرار کنند. این نمایشگاه بزرگترین و مهمترین رویداد در حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران محسوب می شود. نمایشگاه میدکس تهران فرصتی ویژه برای افراد و شرکت های فعال در زمینه مشاوره و طراحی معماری، تجهیزات دکوراسیون، کف پوش، دیوار پوش، پرده، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، فناوری های نوین ساختمان و همچنین ناشران کتب تخصصی و دانشگاهی است تا به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند. موضوعات نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی Midex عبارتند از : - دکوراسیون داخلی انواع پارکت، پروفیل، قرنیز کفپوش و دیوارپوش انواع کاغذ دیواری، پرده، موکت نورپردازی و تجهیزات روشنایی لوازم اداری و خانگی با طراحی ویژه نازک کاری چوب و نرده، حفاظ (فلزات) لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی مبلمان ورزشی و تفریحی چوب و ... (انواع پوشش سقف) کالاهای هنری... - معماری و طراحی طراحی و مشاوره سازه و بنا طراحی و مشاوره معماری داخلی اماکن مسکونی طراحی و مشاوره اماکن اداری و تجاری طراحی و مشاوره دکوراسیون نمایشگاهی طراحی و مشاوره نما و محوطه طراحی و ایده پردازی تجهزات مبلمان و سایر لوازم دکوراسیون طراحی استخر، سونا طراحی دکوراسیون آشپزخانه -الکترونیک هوشمند سازی (BMS) سیستمهای کنترل از راه دور یراق آلات الکترونیکی دستگاهها و تجهیزات الکترونیکی ایمن سازی و تجهیزات حفاظتی سیستمهای امنیتی ساختمان نمای داخلی و عمومی - فضای باز سیستم های کنترل خودکار درب و شیشه و پنجره شیشه و محافظ های خورشیدی فضاهای سبز و گل و گیاه تجهیزات خاص آبیاری و آبنما پوشش های نما و محوطه مبلمان باغی پوشش ها و طرح های ویژه بام - سازه و مصالح خانه های پیش ساخت چوبی و بتنی سرامیک،کاشی و پوششهای کف با پوشش های خاص آنتی باکتریال و امثالهم مصالح پیش ساخته عایق صوت و انرژی پوشش های دیوار و سقف سنگهای تزئینی - زیست محیطی سازگار با محیط زیست (خانه سبز) تکنولوژیهای انرژی خورشیدی رنگ چوب و افزودنی ها پوششهای دیوار -کاغذ-پروفیل - تأسیسات سیستم های پالایش تصفیه هوا سیستم های تصفیه آب، مواد، رسوب زداها و... تجهیزات ویژه استخر وسونا تهویه مطبوع و تجهیزات بهینه سازی شده (سرمایش و گرمایش) لوله و اتصالات شیرآلات بهداشتی - خدمات نشریات و سایتها خدمات بیمه مراکز علمی و دانشگاهی تشکلها و سایر خدمات

طراحی و اجرا غرفه - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX) | گراف
دکوراسیون داخلی کلاسیک
طراحی و اجرا غرفه - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX) | گراف
انواع صندلی و مبلمان چوبی
طراحی و اجرا غرفه - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX) | گراف
دکوراسیون داخلی مدرن
طراحی و اجرا غرفه - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX) | گراف
اشپزخانه مدرن

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

طراحی غرفه | غرفه شرکت کانی فرآور توس

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - سازه های نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

نمایشگاه تهران

طراحی غرفه | غرفه تولیدی نقش سرام اصفهان

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت برنا باتری

نمایشگاه مازندران (قائم شهر)

غرفه سازی | غرفه HLT | DLT | ZLT

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه