advertise
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه شیرین شهد نیوشا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه شیرین شهد نیوشا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه شیرین شهد نیوشا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه شیرین شهد نیوشا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه شیرین شهد نیوشا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه شیرین شهد نیوشا

غرفه سازی | غرفه نمایشگاهی - شرکت شیرین شهد نیوشا | شرکت غرفه سازی گراف

اجرای غرفه شیرین شهد نیوشا

بنیان گذار اولیه گز و شیرینی نیوشا حاج محمد حسین رفییعیان می‌باشد که در سال ۱۲۸۶ متولد شد, او از سن ۷ سالگی در کارگاه گز سازی کار میکرده, موفقیت‌هایش در این زمینه باعث شد تا در سن ۲۴ سالگی کارگاهی را با نام گز و شیرینی شکرچین درخیابان طالقانی اصفهان تاسیس نماید. پس از وی فرزندانش با نامی دیگر شغل پدر را ادامه دادند که یکی از آنها حاج عباس رفیعییان است، ایشان با تاسیس شیرینی خشایار در خیابان مسجد سید اصفهان و گز نیوشا رو به روی پنج رمضان و شیرینی نیوشا در خیابان شریعتی اصفهان به تولید گز وشیرینی، پولک و نبات مشغول هستند. نیوشا یک شرکت پیشگـام در زمینه تغذیه ، سلامت و تندرستی است. هدف این شرکت فراهم کردن خوش‌طعم‌ترین شیرینی ها در انواع بسیـار متنـــوع برای استفاده کنندگان می باشد . این شرکت با داشتن توانایی منحصــر بفرد در زمینه تحقیق شیرینی و شکلات دائما در حال خلق ارزش‌های تغذیه ای در محصولات خود است. شرکت نیوشا بر خود می داند با توجه به گذشته درخشان این هنر در کشور و ترکیب آن با تکنولوژی روز دنیا بهترین شیرینی, شکلات و گز را تولید و به هموطنان عرضه نماید به طوری که هموطنان را از خرید کالای مشابه خارجی بی نیاز گرداند. غرفه سازی شرکت شیرین شهد نیوشا توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با عنوان نمایشگاه شیرینی و شکلات انجام شده است.

شرکت نیوشا - نمایشگاه بین اللمللی - غرفه سازی | گراف
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - شیرین شهد نیوشا | گراف

اجرا غرفه شرکت شیرین شهد نیوشا

غرفه سازی این شرکت در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت گراف بود .متراژ این غرفه ۱۵۰ متر مربع و به صورت شبه جزیره ( سه طرف باز ) طراحی و اجرا گردید ،نورپردازی مناسب برای به نمایش گذاشتن محصولات این شرکت در غرفه و همچنین اختصاص فضایی برای جلسات در غرفه از نیازهای این شرکت در طراحی غرفه بود که به طور کامل توسط شرکت گراف طراحی و اجرا گردید.از ویژگی های منحصر به فرد این غرفه میتوان به سقف معلق ان اشاره کرد که به دلیل نوع طراحی و اجرا در بازدیدکنندگان حس معلق بودن را تداعی مینمود . همچنین استفاده از متریال خاص در سقف غرفه این امکان را فراهم اورد تا علاوه بر تامین نور غرفه به صورت غیر مستقیم سقفی نورانی را در فضای غرفه فراهم آورد . نمایشگاه شیرینی و شکلات اصفهان فرصت مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت های فعال در این حوزه را فراهم آورد . از این رو غرفه سازی خاص و چشمگیر که توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه به خود معطوف کند و شرایط خاصی را برای حضور هر چه بهتر بازدید کنندگان در نمایشگاه فراهم اورد . اهمیت غرفه سازی علاوه بر جلب نظر بازدیدکنندگان از نمایشگاه در ارایه و معرفی محصولات شرکت نقش مهم و اساسی را ایفا میکند .اختصاص فضای خاص جهت برگزاری جلسات به عنوان فضای VIP در غرفه که به منظور کاهش سر و صدا و مزاحمت ها در هنگام بر گزاری جلسات در زمان بازدید از شیشه های قدی بزرگ برا جداسازی فضای غرفه و فضای VIP از دیگر ویژگی های این غرفه می باشد .

نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و با هدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است.در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع از جمله مشارکت کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تامین کنندگان و سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بعنوان هدف کلان باعث می شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی های مناسب را بکار گرفته و قسمت های مختلف شرکت همزمان بسمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین المللی اصفهان با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور .نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی ، میرداماد ، نقش جهان ، نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ - ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ - ۰۳۱ نمایشگاه بین المللی اصفهان جهت برگزاری نمایشگاه ستاد برگزاری تشکیل داده است که این ستاد عبارتست از: شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان یا مجریان برگزار کننده نمایشگاه که در قالب قراردادهای مشخص با شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه می نمایند.

نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات | اصفهان ۹۵

نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته به عنوان بزرگترین و معروفترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در خاورمیانه معروف است. با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته معروف به ایران آگروفود هر سال برگزار می گردد. در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در چهار بخش تخصصی «ایران فود»، «ترکیبات غذایی ایران فود» ،«ایران فودتک» و «ایران آگرو» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می گردد. فعالان صنایع غذایی در این نمایشگاه ، تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی،خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی عرضه می کنند.غرفه سازی در این نمایشگاه از اهمیت خاصی برای نمایش محصولات وخدمات شرکت کنندگان در نمایشگاه برخوردار است .این نمایشگاه به دلیل نوع خاص عرضه و نمایش محصولات غذایی هر ساله از تعداد زیادی بازدیدکننده در طول زمان برگزاری نمایشگاه پذیرایی می نماید که همین امر بر اهمیت هرچه بیشتر طراحی و اجرای غرفه در این نمایشگاه تاکید مینماید .

کانتر و استند نمایشگاهی - نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی
کانتر و استند نمایشگاهی - نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی
کانتر و استند نمایشگاهی - نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی
کانتر و استند نمایشگاهی - نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان -  نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

غرفه سازی مشهد
نمونه غرفه

غرفه سازی در تهران | غرفه گروه صنعتی شکفته

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت غرفه هیدرو آب اندیش - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی گل و گیاه

غرفه سازی | غرفه شرکت غرفه هیدرو آب اندیش

غرفه سازی اصفهان

غرفه گروه صنعتی آب لوله - نمایشگاه بین المللی تهران - ساخت غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه گروه صنعتی آب لوله

غرفه سازی در تهران
غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی در تهران
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - غرفه سازی- طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه پیشنهادی ۲

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت صنعتی الکتریک خراسان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت صنعتی الکتریک خراسان

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - نمایشگاه بین المللی

شرکت بهنام معدن

نمایشگاه بین المللی یزد