نور پردازی غرفه های نمایشگاهی

نور پردازی غرفه های نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی گراف - غرفه سازی - شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی - شرکت طراحی غرفه گراف
شرکت غرفه سازی گراف - غرفه سازی - شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی - شرکت طراحی غرفه گراف

شرکت غرفه سازی گراف

شرکت غرفه سازی گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزش رسیده ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود نموده ایم .
شرکت غرفه سازی گراف - غرفه سازی - شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی - شرکت طراحی غرفه گراف

شرکت غرفه سازی گراف

شرکت غرفه سازی گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزش رسیده ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود نموده ایم .
شرکت غرفه سازی گراف - غرفه سازی - شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی - شرکت طراحی غرفه گراف

نورپردازی در غرفه سازی

استفاده از نور مناسب در غرفه های نمایشگاهی برای جذابیت و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها امری ضروری است. نور مناسب در یک غرفه نمایشگاهی یک مساله اساسی است که برای اجرای آن باید ابتدا منابع تامین را شناخت و بعد اقدام به آن نمود. نور نیز همانند رنگ از عوامل مهم جهت جذب مخاطب در یک غرفه می باشدبا نورپردازی می توان جذابیت غرفه نمایشگاهی را افزایش داد. با نور پردازی مناسب علی الخصوص نور ملایم می توان فضایی آرام در یک غرفه بوجود آورد یا فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون متمایز نمود اگر چه در جاهایی از درون غرفه ، می بایست نوری متفاوت تر و باشدت بیشتر و رنگ مشخص تر استفاده نمود . در یک غرفه نمایشگاهی استفاده از رنگهای متنوع در نورپردازی توصیه نمی گردد زیرا ممکن است توجه مخاطب را از کالا به سوی دیگر معطوف نماید. در نورپردازی با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف، باید تاثیرات روحی و روانی ومیزان تولید گرما و یا آتش زا بودن آنها را مد نظر داشت . در پردازش نوردر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی باید دقت نمود که بیننده دچاره خیرگی نشود و از زوایای مختلف بتواند کالا یا دستگاه مورد نظر را بطور مطلوب مشاهده نماید . در نورپردازی از لامپها و پرژکتورهای با قابلیت های تولید نور زرد ، نور آبی و... و فیلترهای مختلف استفاده می گردد که هر کدام خصوصیات و کاربرد خاص خود را با توجه به نوع غرفه دارند و با توجه به نوع کالا ، دستگاه و نوع نمایشگاه متفاوت خواهد بود. اگر از نور کامل که گستردگی و کیفیت آن قابل مقایسه با نورهای دیگر نیست صرف نظر کنیم استفاده از نور آبی مصنوعی و چراغ های روشنایی ، بر نیازی ضروری و همیشگی در غرفه آرایی تبدیل شده است بخصوص نقش نورپردازی در طراحی غرفه بسیار مهم و جذاب می نماید. محصولاتی که مشتمل بر انواع پرژکتورها ، لامپ ها و سیستم روشنایی هستند ، ابزار اصلی نورپردازی غرفه را تشکیل میدهند با توجه به تنوع این ابزار ، انتخاب صحیح وسیله نوری و تعیین محل مناسب برای آن مسئله دشوار برای طراحان است چنین مشکلی پیچیده تر از تامین کمی نور است . اگرچه پرژکتورها قادرند نیازهای کمی نور را به آسانی مرتفع کنند اما نمی توانند جنبه های دقیق تامین آسایش و نکات ظریف زیبایی شناسی را تامین نمایند. در حقیقت مسئله اصلی برای طراحان ، تنظیم منابع نوری برای خلق محیط مناسب بصری در هرغرفه نمایشگاهی می باشد. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفه های نمایشگاهی بستگی دارد که به بعضی از آنها اشاره می شود. شدت روشنایی در چیدمان غرفه : تامین روشنایی خاص برای ناحیه غرفه ،ویترین ها و استند ها باید تابعی از شدت روشنایی منبع مورد نظر باشد میزان شدت روشنایی در سراسر غرفه ای که تامین روشنایی آن مد نظر است باید بطور معقولی یکنواخت باشد یعنی تمام نواحی غرفه باید به میزان مناسبی روشن شود .این امر به منظور جلوگیری از ایجاد نواحی تاریک در غرفه با وسعت قابل توجه است مگر اینکه طراح عملا نور پردازی را هدفمند و به صورت موضعی و برای منظوری خاص طراحی نموده باشد. حفظ شدن روشنایی در نواحی غرفه : برای حفظ شدت روشنایی غرفه تدابیری اتخاذ شود که تامین شدت روشنایی غرفه مورد نظر همواره برقرار باشد در ضمن میبایست سعی شود شدت روشنایی کمتر از ۷۵% مقدار توصیه شده در طراحی کاهش نیابد. برای جبران تقلیل نوردهی و شدت روشنایی اولیه در طراحی های مناسب ، سعی می شود مقدار لازم ، بالاتر در نظر گرفته شود . سطوح مجاور در غرفه ها : سعی شود که تفاوت زیادی در شدت روشنایی سطوح مجاور غرفه بوجود نیاید. تفاوت بین شدت روشنایی سطوح مجاور غرفه از شدت معقولی پیروی نماید. از این رو درخشندگی صورت ، قابلیت دید اجزای غرفه ، مختل می شود . همچنین ممکن است باعث خستگی چشم شود زیرا در این حال باید خود را دو برابر با شرایط جدید منطبق نماید در صورت تداوم این کار ، چشم خسته شده و منجر به ناراحتی هایی از قبیل سردرد، خستگی مفرد و غیره برای کارکنان غرفه می شود و همچنین بازدید کننده را از تمرکز بر روی کالا و یا خدمات قابل ارائه منحرف می سازد.
منابع تامین روشنایی :
برای تامین روشنایی و نورپردازی غرفه ها با توجه به نوع طراحی و هارمونی لازم با روشنایی سالن نمایش از منابع زیر استفاده می گردد.
۱- لامپهای تنگستن (رشته ای )
۲- لامپ های فلورسنت
۳-لامپ های هارونی برای نورپردازی موثر و صحیح در غرفه آرایی
نکته های زیر را رعایت نمائید:
۱- بخاطر داشته باشید که کانون نور بیشتر، نمایش بهتر همیشه صدق نمی کند بسیاری از کالاها در نورکم جذابیت بیشتری پیدا می کنند.
۲- سعی نمایید به طور کلی برای غرفه خود نور ملایم تری انتخاب کنید.
۳- کوشش کنید تنها نقاط مورد نظر (برای نمایش کالا یا ارایه خدمات) نورانی تر باشند.
۴- برای راحتی و زیبایی بیشتر سعی شود برای محل نشستن یا راهروها و نقاط ضروری از نور ملایم استفاده گردد.
۵- همانطور که نور کافی و مناسب ، فضای زنده ای برای نمایش کالاها ایجاد می کند، رنگهای باز به محیط غرفه آرامش مطلوبی می بخشد . توجه داشته باشید که رنگهای مختلف نور ، احساسهای مختلفی در ذهن بیننده القا می کنند. استفاده از رنگهای مختلف و متعدد جایز نیست زیرا بیننده بیش از آنچه متوجه کالاها شود در میان رنگهای مختلف نورپردازی سرگردان خواهد شد.


گراف
گراف
گراف

غرفه سازی | نورپردازی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

غرفه های پیشنهادی

غرفه شرکت تایمیران - نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

غرفه سازی مشهد
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی تبریز - غرفه سازی در تهران

غرفه سازی | غرفه بازرگانی سودبر

غرفه سازی تبریز
غرفه شرکت مهندسی لپ تاپ اصفهان -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه الکامپ

طراحی غرفه | غرفه شرکت مهندسی لپ تاپ اصفهان

غرفه سازی اصفهان

غرفه بازرگانی ثالثی - نمایشگاه بین المللی مازندران ( قائم شهر ) - نمایشگاه قطعات خودرو

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی ثالثی

غرفه سازی در مازندران | قائم شهر
غرفه بازرگانی پرشین موتور - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه قطعات خودرو

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی پرشین موتور

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه ایران پلاست

طراحی غرفه | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

غرفه سازی در تهران