طراحی غرفه و نمایشگاه به چه صورت است؟

طراحی غرفه و نمایشگاه به چه صورت است؟

در طراحی غرفه های نمایشگاهی خلاقیت در طرح ، ظرافت و زیبایی در کنار بهره گیری از سازه های مرغوب و متریال های روز دنیا مهمترین شاخصه یک پروژه منحصر به فرد است که شرکت گراف با رعایت کلیه ملزومات شما را در رسیدن به این هدف یاری میکند .

هدف: دانشمندان بازاریابی در شناخت اهمیت طراحی در بسیاری از حوزه ها به مدیران پیوسته اند. طراحی برتر می تواند محصولات ، ارتباطات ، بسته بندی و تنظیمات خرده فروشی را افزایش دهد. با این حال ، هیچ تحقیق علمی اثرات طراحی را در زمینه تجارت با تجارت (B-to-B) بررسی نکرده است. این تحقیق تأثیر تصمیمات طراحی را در نمایشگاه ها ، یکی از مولفه های اصلی ترکیب بازاریابی B-to-BB-B ، کشف خواهد کرد. موفقیت در نمایشگاه تجاری به جذب شرکت کنندگان به غرفه غرفه دار بستگی دارد زیرا ترجیحات خریدار و روابط تجاری در آن فضا شکل گرفته و پرورش می یابد. طراحی غرفه نقش مهمی در جذب بازدید کننده و ایجاد فضای مثبت کسب و کار دارد.

روش / رویکرد: مطالعه حاضر با استفاده از چندین جریان ادبیات به بررسی این جنبه نادیده گرفته شده تحقیق B-to-B می پردازد. ما یک چارچوب مفهومی و به دنبال آن یک مطالعه تجربی از شرکت کنندگان در نمایشگاه ارائه می دهیم. پاسخ دهندگان نمونه های مختلف غرفه را که نشان دهنده ترکیبات مختلف عناصر اصلی طراحی از طریق یک روش مبتنی بر اتصال است ، ارزیابی کردند.

یافته ها: یافته ها نشان می دهد که طراحی در محیط نمایشگاه B-to-B اهمیت دارد. نتایج ما نشان می دهد که عناصر خاص طراحی بر تمایل شرکت کننده برای ورود به غرفه های مختلف تأثیر می گذارد. نمونه ما مجموعه ای منسجم از تنظیمات برای ویژگی های طراحی نمایشگاه را به نمایش می گذارد. سرانجام ، متوجه شدیم که برخی از ویژگی های شرکت کننده اثر طراحی را بر تنظیمات تعدیل می کنند - به ویژه ویژگی های تئوری محور برنامه محصول و CVPA ، به جای اینکه جمعیت ساده این اثرات تعدیل کننده را ایجاد کند.

پیامدهای تحقیق: ما نشان داده ایم که موضوع طراحی برای محققان B-to-B مرتبط است. این تحقیق ترجیحات طراحی معنی دار و مربوط به مدیریت را شناسایی کرده است. علاوه بر این ، ما یک چارچوب تحقیقاتی برای بررسی پاسخهای رفتاری به غرفه های نمایشگاه تجاری ، از جمله چهار ویژگی اصلی طراحی ، ایجاد کردیم. ما به طور تجربی این چارچوب را با یک روش متقابل به راحتی قابل تکرار که ممکن است برای تحقیقات آینده مفید باشد ، بررسی کردیم.

مفاهیم عملی: نتایج ما راهنمایی های مدیریتی عملی در زمینه زیبایی شناسی طراحی غرفه را ارائه می دهد. یک اولویت کلی برای طراحی های بسته وجود دارد ، به عنوان مثال ، شرکت کنندگان ترجیح می دهند یک نقطه رهگیری در غرفه داشته باشند که در آن ممکن است اطلاعاتی کسب کنند. علاوه بر این ، طراحی بسته نشانگر تراکم بیشتری از چیزهایی است که باید در غرفه دیده شود ، در حالی که یک محیط خصوصی و ایمن و همچنین راحتی فضایی بیشتر را ارائه می دهد. شرکت کنندگان مقادیر بیشتری از تزئین سطح را ترجیح می دهند. غرفه هایی که دکوراسیون کمی دارند تمایل دارند کمتر پیچیده و در نتیجه تحریک کنندگی کمتری داشته باشند.

اصالت / ارزش / سهم: ما مفاهیم طولانی مدت غفلت شده طراحی در بازاریابی B-to-B را مورد بررسی قرار دادیم و یک تعیین کننده اصلی عملکرد نمایشگاه تجاری را بررسی کردیم. ما معتقدیم که این مطالعه در حالی که نقشه راهی برای تحقیقات آینده تعیین می کند ، هم برای دانشمندان و هم پزشکان مرتبط است.

گراف