غرفه نمایشگاهی صحنه و خانه موقت یک شرکت است "
منبع: FAMAB
مصاحبه با الفی آدلر ، مدیر عامل FAMAB e.V. ، انجمن ارتباطات مستقیم تجارت
شرکت های سازنده نمایشگاه چیزی فراتر از یک غرفه نمایشگاهی به غرفه داران ارائه می دهند. الفی آدلر ، مدیرعامل FAMAB ، آنها را به عنوان شرکای کلیه عملکردهای نمایشگاه ها - از برنامه ریزی تا پایان مطبوعات و تهیه غذا - می بیند. FAMAB ، که در نمایشگاه بعدی EuroShop نیز نمایشگاه دارد ، انجمنی برای نمایشگاه ها و رویدادهای بازاریابی است. در این مصاحبه ، الفی آدلر نکاتی در مورد چگونگی غرفه داران برای کاهش استرس نمایشگاه خود و بهبود کار خود ارائه می دهد.
نمایشگاه ها و کریسمس یک نکته مشترک دارند: این برنامه ها از قبل در تقویم شما برنامه ریزی شده اند و هنوز هم به نظر می رسد که سریعاً دزدکی حرکت می شوند. چگونه شرکت های نمایشگاه دار می توانند از استرس در نمایشگاه قبل از تجارت جلوگیری کنند؟
در هنگام برنامه ریزی شباهتی به کریسمس نیز وجود دارد: رمز موفقیت در برنامه ریزی و آماده سازی نمایشگاه تجاری به اندازه کافی زود است. در بهترین حالت ، غرفه دار بلافاصله پس از پیش از برنامه ریزی برنامه ریزی را شروع می کند ، زیرا در آن مرحله همه مسائل خوب یا بد نمایشگاه تجاری هنوز وجود دارد. در هر صورت ، باید یک و نیم سال فرصت دهید تا یک نمایشگاه تجاری از A مانند "انتخاب یک شرکت ساخت و ساز نمایشگاه" تا Z مانند "کنترل هدف" موفقیت کسب کند.
یکی از جنبه هایی که از استرس در نمایشگاه جلوگیری می کند ، انتخاب شریک مناسب است که مسئول تحقق غرفه باشد و همچنین ترتیبات همراه را برای شرکت در یک نمایشگاه تجاری مدیریت کند. شرکت های ساخت غرفه در این زمینه تخصص دارند و مرحله مناسبی را برای ظاهر غرفه دار ایجاد می کنند. غرفه سازی تنها چیزی نیست که بخشی از این مرحله باشد. دعوت از بازدید کنندگان به نمایشگاه ، انتخاب نمایشگاه ها ، برنامه ریزی رویدادهای نمایشگاه برای ایجاد انگیزه در بازدید کنندگان نمایشگاه ، روابط مطبوعاتی ، رویدادهای همراه نمایشگاه ، آموزش پرسنل غرفه ها ، پذیرایی منصفانه و غیره نیز بخشی از آن است. همه اینها اقداماتی است که همراه با یک نمایشگاه موفق تجاری همراه است و در آنجا یک شرکت ساخت نمایشگاه می تواند تخصص خود را نشان دهد. تصور اینکه وظایف و مسئولیت های مفهومی و سازمانی را می توان توسط بخش بازاریابی یا فروش یک شرکت "به طور عادی و در طول مسیر" انجام داد ، اشتباه است. این بخشها برای انجام سایر وظایف خود عادت دارند ، بنابراین نمی توانند علاوه بر مسئولیتهای دیگر ، مهلت های مهمی راجع به شرکت در نمایشگاه مانند محل غرفه ، دسترسی به آب یا برق ، ساخت غرفه ، روش های مجوز و غیره کنار بیایند.
FAMAB را به عنوان مثال در نظر بگیرید: چگونه عملکرد خود را در ماه آینده در یوروشاپ آماده می کنید؟
در این مرحله ما در حال آماده سازی خود هستیم. مفهوم غرفه تصمیم گرفته شده است ، و ما در حال حاضر در حال کار بر روی موضوعات و مطالبی هستیم که در دوره EuroShop ارائه خواهیم کرد.
به بازدیدکنندگان EuroShop چه چیزی نشان خواهید داد؟
شما بعنوان انجمنی که دارید - مشابه ارائه دهندگان خدمات - چیز کمی برای نشان دادن است ، زیرا تخصصی که FAMAB در مغز همکارانش نهفته است. آنچه که ما قبلاً می توانیم به شما بگوییم این است: شرکت مشارکتی خرید ESG بیستمین سالگرد تاسیس خود را در طول یوروشاپ جشن می گیرد. ما هر روز نمایشگاه را با اصطلاح "ساعت زرد" به پایان می رسانیم ، جایی که سرویس دهنده های غذا FAMAB از انجمن "LECA" به ما نشان می دهد که آنها می توانند چه کاری انجام دهند. از نظر محتوا ما روی موضوعات پایداری و مرحله بندی مارک - نقاط کانونی کار فعلی خود تمرکز خواهیم کرد. و سپس حوزه رویداد ما نیز وجود دارد ، ابزاری تحقیق محور و الهام بخش برای ارتباطات زنده ، که ما آن را در بعد EuroShop به بعد سوم منتقل خواهیم کرد. اینها همه اقداماتی است که اعضای ما را به عضویت در انجمن خود افتخار می کند و فعالان بازار را مجاب می کند که به ما بپیوندند.
چگونه موفقیت نمایشگاه تجاری را پس از رویداد کنترل خواهید کرد؟
اهدافی که ما با شرکت در EuroShop دنبال می کنیم برقراری ارتباط با اعضای خود و نمایندگان تجارت ، برنده شدن اعضای جدید ، تماس با مدارس و دانش آموزان ، لابی با بخش تجارت و روابط عمومی است. مطمئناً ما بررسی خواهیم کرد که آیا در آن مناطق عملیاتی بودیم ، حتی اگر عملیاتی کردن آنها دشوار باشد. نتایج EuroShop قبلی البته به عنوان یک راهنما عمل می کند. ما کیفیت و کمیت بازدید کنندگان خود را اندازه گیری می کنیم و هر مکالمه ای را که پس از نمایشگاه برگزار می شود دوباره مرور می کنیم. ما بیش از یک سال پس از مکالمات خود از مشارکت های قبلی FAMAB در EuroShop بهره مند شدیم.
منبع: FAMAB
نمایشگاه ها بیشتر و بیشتر در برابر نمایشگاه های داخلی شرکت ها رقابت می کنند. آیا نمایشگاه های بزرگ منسوخ می شوند؟
حتی اگر اصطلاح نمایشگاه داخلی حاوی کلمه نمایشگاه باشد: این یک نمایشگاه به معنای معمول کلمه نیست ، زیرا اول از همه بازی قدرت در بخش تجارت از بین رفته است. شرکت شما در مقایسه با رقابت چگونه امتیاز می دهد؟ تقاضا در بازار چگونه نشان داده می شود؟ کدام شرکت مورد علاقه "بالا-