advertise

آبسردکن - گرمکن

A-01
۰ | ۰
آبسردکن ، دستگاهی است که آب آشامیدنی را سرد می‌کند و آنرا برای مصرف در اختیار قرار می‌دهد. آب سرد مصرفی باید در گستره دمایی زیر باشد :در مناطق معتدل ۱۵-۱۰درجه سانتیگراد، مناطق گرمسیر ۱۸-۱۳ درجه سانتیگرادو شرایط بهداشتی مد نظر قرار گیرد. شرکت غرفه سازی گراف با در اختیار داشتن ارشیو کاملی از تجهیزات مورد استفاده در غرفه های نمایشگاهی از جمله انواع استند های تبلیغاتی، رول آپ ها، بالن های تبلیغاتی، تجهیزات نمایشگاهی، استندهای رومیزی، ویترین نمایشگاهی و وسایل نمایشگاهی درطول برگزاری نمایشگاه همراه غرفه داران محترم می باشد . خدمات نمایشگاهی انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف شامل : اجاره غرفه های نمایشگاهی ، اجاره مبلمان نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی ،چیدمان غرفه های نمایشگاهی، اجاره ویترین های نمایشگاهی، اجاره وسایل نمایشگاهی و اجاره استند های نمایشگاهی می باشد .که در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در محل درخواستی به کارفرما ارایه می گردد .
هماهنگی جهت سفارش ۰۹۳۵۳۰۳۱۸۷۴


اجاره مبلمان نمایشگاهی - اجاره تجهیزات نمایشگاهی - خدمات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گرافاجاره مبلمان نمایشگاهی - اجاره تجهیزات نمایشگاهی - خدمات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
اجاره مبلمان نمایشگاهی - اجاره تجهیزات نمایشگاهی - خدمات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
اجاره مبلمان نمایشگاهی - اجاره تجهیزات نمایشگاهی - خدمات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
اجاره مبلمان نمایشگاهی - اجاره تجهیزات نمایشگاهی - خدمات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. برند گراف یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سها دانش می‌باشد. این مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی و پیاده سازی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف با توجه به سابقه پانزده ساله خود به صورت تخصصی در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

بااستفاده از سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست های کلی مشارکت کننده در زمینه بازاریابی | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه و . . . انجام می‌پذیرد.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده خواهد‌شد با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده توسط مشارکت کننده.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب مکان در نظر گرفته شده و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد ما تا آخر کنار شما خواهیم بود

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

دیگر تجهیزات

صندلی جکدار تمام چرم سفید


صندلی جکدار دور چوبی


صندلی پشت بلند مشکی


ال سی دی ۴۲ اینچ


صندلی جکدار زین اسبی سفید