تعرفه غرفه تا ۲۵ متر . . . . . . . . . هر متر ۳۰۰
تعرفه غرفه ۲۵ تا ۵۰ متر . . . . . . . هر متر ۲۸۰
تعرفه غرفه ۵۱ تا ۱۰۰ متر . . . . . . هر متر ۲۶۰
تعرفه غرفه ۱۰۱ تا ۲۰۰ متر . . . . . . هر متر ۲۴۰
تعرفه غرفه بالای ۲۰۱ متر . . . . . . هر متر ۲۲۰
ساختدار اصلی غرفه : نئوپان | رنگ پلاستیک | پوشش کف غرفه امدیاف با رنگ موجود به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر
نورپردازی غرفه : هالوژن ، مهتابی برای بکلایت ، الایدی
مبلمان غرفه : ویآیپی یکدست ۴نفره با میز جلو مبلی | سیآیپی در ازای هر ۳۰ متر یکدست ۴نفره
نوشتههای غرفه : از جنس استیکر به ازای ۳۰ متر ۱عدد
طراح غرفه: طراحی عمومی غرفه
نمونه غرفه های اقتصادی
تعرفه غرفه تا ۲۵ متر . . . . . . . . . هر متر ۴۵۰
تعرفه غرفه ۲۵ تا ۵۰ متر . . . . . . . هر متر ۴۱۰
تعرفه غرفه ۵۱ تا ۱۰۰ متر . . . . . . هر متر ۳۸۰
تعرفه غرفه ۱۰۱ تا ۲۰۰ متر . . . . . . هر متر ۳۴۰
تعرفه غرفه بالای ۲۰۱ متر . . . . . . . هر متر۲۹۰
ساختدار اصلی غرفه : نئوپان و امدیاف خام | رنگ اکرولیک | پوشش کف غرفه امدیاف با رنگ موجود به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر
نورپردازی غرفه : هالوژن ، مهتابی برای بکلایت ، الایدی
مبلمان غرفه : ویآیپی یکدست ۶نفره با میز جلو مبلی به ازای هر صدمتر یک دست | سیآیپی در ازای هر ۳۰ متر یکدست ۴نفره تاشو نیلپر | یخچال | آبسردکن
نوشتههای غرفه : از جنس سهمیل رنگی و برجسته و چاپ به ازای هر ۱۰ متر یکمتر مربع یک متر مربع
طراح غرفه: طراحی اختصاصی برای غرفه شما
نمونه غرفه متعارف
تعرفه غرفه تا ۲۵ متر . . . . . . . . . . . . هر متر ۷۵۰
تعرفه غرفه ۲۵ تا ۵۰ متر . . . . . . به ازای هر متر ۶۰۰
تعرفه غرفه ۵۱ تا ۱۰۰ متر . . . . . . . به ازای هر متر ۵۰۰
تعرفه غرفه ۱۰۱ تا ۲۰۰ متر . . . . . . به ازای هر متر ۴۳۰
تعرفه غرفه بالای ۲۰۱ متر . . . . . . به ازای هر متر ۳۹۰
ساختدار اصلی غرفه : نئوپان و امدیاف خام | استفاده از اشکال منحنی | رنگ اکرولیک با کد رنگ انتخابی | پوشش کف غرفه امدیاف یا پارکت با رنگ دلخواه به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر
نور پردازی غرفه : هالوژن | مهتابی برای بک لایت | الایدی | نورمخفی
مبلمان غرفه : ویآیپی یکدست ۴نفره با میز جلو مبلی به تعداد دلخواه | سیآیپی در ازای هر ۳۰ متر یکدست ۴نفره تاشو خواص با رنگ سفید یا مشکی با طرح خواص | یخچال و آبسردکن
نوشتههای غرفه : از جنس برجسته سهمیل به همراه یونولیت و استفاده از پلکسی به صورت برجسته | چاپ به ازای هر ۱۰ متر دومتر بر روی فلکس کرهای
طراح غرفه : طراحی اختصاصی با سه اتود اولیه و یک طرح نهایی
نمونه غرفه لوکس
تعرفه غرفه سازی نمایشگاه باتوجه به عوامل مختلفی تغییر پذیر است و در نهایت تاثیر بهسزایی در موفقیت و عدم موفقیت غرفه در نمایشگاه را خواهد داشت.
بودجه بندی مناسب برای ساخت غرفه نمایشگاهی یکی از مهمترین اقدامات شرکتهایی خواهدبود که در یک نمایشگاه شرکت و اقدام به غرفه سازی نمایشگاهی مینمایند.
شاید یکی از مهمترین دلایل در کاهش هزینههای غرفه سازی در نمایشگاه برای شما ارتباط و اتصال به شرکتهایی خواهدبود که خود از امکانات لازم برای تولید غرفه برخوردار باشند، چرا که شرکت های غرفه سازی که به صورت واسطه اقدام به قبول پروژه غرفه سازی شرکتهای حاضر در نمایشگاه ها میکنند باتوجه به برونسپاری کارهای غرفه به پیمان کاران خارج از مجموعه غرفه سازی خود شما را متحمل هزینههای بیشتری خواهند کرد.استعلام تعرفه غرفه سازی نمایشگاه در شرایط اقتصادی کنونی بسیار متاثر از قیمت مواد خام مورد نیاز جهت ساخت غرفه در نوسان میباشد، به همین دلیل از استعلام تعرفه غرفه در بازههای زمان طولانی خودداری نمایید.
در مجموع میتوان غرفه سازی در نمایشگاه ها را به دو دسته کلی و هر دسته را به چندین دسته فرعی تقسیم بندی نمود.
استعلام قیمت غرفه سازی نمایشگاه باتوجه به درنظر گرفتن دسته کلی و زیر مجموعه های وابسته با آن میتواند نتیجه بهتری به همراه داشته باشد.
۱- غرفه های پروداکت
۲- غرفه های ساخت و ساز
در غرفه های پروداکت هزینه غرفه سازی با توجه به متراژ چاپ و میزان تجهیزات تغییر خواهد کرد.
در غرفه های ساخت و ساز میتوان کلیت ساخت غرفه را باتوجه به نوع طراحی | نوع نورپردازی | میزان حجم مصالح به کار رفته در سه دسته کلی غرفه های معمولی | غرفه های خواص و غرفه های لوکس طبقهبندی نمود.
البته مکان قرار گیری غرفه در پلان نمایشگاه نیز بیتاثیر در قیمت غرفه نخواهد بود، غرفه ها در پلان نمایشگاه به صورت های مختلفی قرار میگیرند.
۱- غرفه های قرار گرفته در رینگ پلان نمایشگاه - غرفه های یک طرف باز
۲- غرفه های قرار گرفته در رینگ پلان نمایشگاه - غرفه های دو طرف باز - قرار گرفته اصولا در نبش پلان
۳- غرفه های قرار گرفته در وسط پلان نمایشگاه - غرفه های سه طرف باز - شبه جزیره
۴- غرفه های قرار گرفته در وسط پلان نمایشگاه - غرفه هی چهار طرف باز - جزیره
در نهایت برای تعیین تعرفه غرفه سازی به طور کلی به روش ذیل غرفه تعیین قیمت خواد شد. ابتدا سطح هزینهای که مشارکت کننده میخواهد در نمایشگاه انجام دهد باید مشخص شود، سپس باتوجه به پلان تهیه شده توسط مشارکت کننده، طراحی براساس نیازهای مشارکت کننده و باتوجه به سلیقه و رنگ سازمانی آن انجام و پس از تایید از طرف مشارکت کننده، جزئیات طرح با مشتری نهایی شده و تعرفه غرفه سازی مشخص خواهد شد. تعرفه غرفه سازی باتوجه به شهر برگزار میتواند شاهد تغییراتی باشد. جزئیات نهایی طرح میتواند تعرفه غرفه سازی را تغییر دهد.