گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷

طراحی غرفه، غرفه سازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

فیلترها
نوع طراحی غرفه
نوع غرفه
نوع پلان
متراژ غرفه
غرفه شرکت کیجا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت کیجا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی در تهران

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت کیجا

نمایشگاه تهران

تیر ۱۳۹۲
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه پروداکت
رینگ | یک طرف باز
غرفه های نمایشگاهی گراف
غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت TOYOTA - نمایشگاه تهران - غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت TOYOTA - نمایشگاه تهران - غرفه سازی در تهران

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت TOYOTA

نمایشگاه تهران

مرداد ۱۳۹۲
بیش از ۳۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان جزیره | چهارطرف باز
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه آریا طب اسپادانا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی
غرفه آریا طب اسپادانا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه آریا طب اسپادانا

نمایشگاه اصفهان

آبان ۱۳۹۳
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه پروداکت
رینگ | دو طرف باز
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت دیمه - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی
غرفه شرکت دیمه - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت دیمه

نمایشگاه اصفهان

تیر ۱۳۹۲
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه پروداکت
رینگ | یک طرف باز
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه تکنو نورد توکل - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت
غرفه تکنو نورد توکل - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تکنو نورد توکل

نمایشگاه اصفهان

شهریور ۱۳۹۳
بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان جزیره | چهارطرف باز
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت رادمان پلاست - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت
غرفه شرکت رادمان پلاست - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت

ساخت غرفه | غرفه شرکت رادمان پلاست

نمایشگاه اصفهان

شهریور ۱۳۹۳
بین ۲۴ تا ۵۰ متر
غرفه پروداکت
پلان جزیره | چهارطرف باز
شرکت ساخت غرفه گراف
شرکت ساخت غرفه گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت آرد اطلس - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت در اصفهان
غرفه شرکت آرد اطلس - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت در اصفهان

ساخت غرفه | غرفه شرکت آرد اطلس

نمایشگاه اصفهان

خرداد ۱۳۹۳
زیر ۲۴ متر
غرفه پروداکت
رینگ | یک طرف باز
شرکت ساخت غرفه گراف
شرکت ساخت غرفه گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت آسیا تک - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی
غرفه شرکت آسیا تک - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت آسیا تک

نمایشگاه اصفهان

مرداد ۱۳۹۲
بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان جزیره | چهارطرف باز
شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت پارس کوپال - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه های پروداکت
غرفه شرکت پارس کوپال - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه های پروداکت

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت پارس کوپال

نمایشگاه تهران

خرداد ۱۳۹۲
بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه پروداکت
شبه جزیره | سه طرف باز
غرفه های نمایشگاهی گراف
غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت - نمایشگاه بین المللی شیراز - ساخت غرفه های نمایشگاهی
غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت - نمایشگاه بین المللی شیراز - ساخت غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت

نمایشگاه شیراز

خرداد ۱۳۹۳
بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر
غرفه پروداکت
پلان جزیره | چهارطرف باز
شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل
غرفه نمایشگاه عینک - نمایشگاه شهروند اصفهان - غرفه سازی
غرفه نمایشگاه عینک - نمایشگاه شهروند اصفهان - غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه نمایشگاه عینک

تالار شهروند اصفهان

آذر ۱۳۹۳
بیش از ۳۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان های خاص
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه همایش نظام پیشنهادها - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی
غرفه همایش نظام پیشنهادها - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه همایش نظام پیشنهادها

نمایشگاه اصفهان

تیر ۱۳۹۱
بیش از ۳۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان های خاص
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه همایش بهداران تجربی - نمایشگاه مازندران - غرفهسازی در مازندران
غرفه همایش بهداران تجربی - نمایشگاه مازندران - غرفهسازی در مازندران

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه همایش بهداران تجربی

نمایشگاه مازندران

مهر ۱۳۹۳
بیش از ۳۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان های خاص
ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایش کامل
غرفه سازی پروداکت - غرفه تایمیران - نمایشگاه بین المللی مازندران ( قائم شهر )
غرفه سازی پروداکت - غرفه تایمیران - نمایشگاه بین المللی مازندران ( قائم شهر )

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه شیراز

مرداد ۱۳۹۶
بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر
غرفه پروداکت
رینگ | ال شکل
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
غرفه سازی نمایشگاهی گراف
نمایش کامل

متاسفانه برای فیلتر شما محصولی یافت نشد


لطفا محدودیت فیلتر خود را تغییر دهید.

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه