طراحی و اجرای غرفه ساینا پردازش درنیکا
شرکت ساینا پردازش درنیکا به مدیر عاملی میثم اعلایی که در زمینه طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت (سئو)، برنامه نویسی نرم افزار موبایل، بازاریابی اینترنتی، تجارت الکترونیک و مشاوره فعالیت میکند. این شرکت در استان تهران، خیابان آفریقا (جردن)، خیابان سعیدی، تقاطع مهرداد، پلاک ۳ واقع شده است. با توجه به نیاز بازاریابی خود تصمیم به غرفهسازی و غرفهآرایی در نمایشگاه بینالمللی در نقاط مختلف کشور از جمله نمایشگاه بینالمللی تهران، نمایشگاه بینالمللی اصفهان و نمایشگاه بینالمللی شیراز گرفته است. در نمایشگاه بینالمللی تهران غرفه ساینا پردازش درنیکا در رینگ و بصورت یکطرف باز است. شرکت گراف در نمایشگاه تهران در سال ۹۳ طراحی و اجرای غرفه این شرکت رابر عهده گرفت. طراحی سردرب به صورت خاص از ویژگی های این غرفه میباشد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف در دیماه سال ۱۳۹۳ بهعنوان غرفه ساز و طراح غرفه شرکت ساینا پردازش درنیکا در نمایشگاه بینالمللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ انتخاب گردید. مساحت غرفه شرکت ساینا پردازش درنیکا در این نمایشگاه ۴۰ مترمربع بهصورت رینگ طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ دانههایی که بر روی سطحهای مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال میشود به همین جهت رنگ سازمانی غرفه شرکت ساینا پردازش درنیکا، سبز انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت ساینا پردازش درنیکا در نمایشگاه الکامپ اصفهان بهصورت زیر می باشد: ۲ عدد صندلی کانتر، ۳ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۲ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی اصفهان یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۲۳ * ۹۷ سانتیمتر در غرفه شرکت ساینا پردازش درنیکا طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت ساینا پردازش درنیکا برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی اصفهان امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت ساینا پردازش درنیکا به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه الکامپ بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت ساینا پردازش درنیکا در نمایشگاه اصفهان عرضه شده است. به طور کلی شرکت طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی گراف، غرفه شرکت ساینا پردازش درنیکا را با در نظر گرفتن بخش هایی مانند بخش اطلاعات غرفه، بخش مذاکره و مشاوره غرفه، بخش پشتیبانی غرفه، بخش آموزشی غرفه و غیره طراحی واجرا کرده است.
محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند.
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه ارایه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور فعالو چشمگیر دست اندرکاران حوزه کامپیوتر و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می گردد. این نمایشگاه یکی از عنوان های ثابت نمایشگاهی در تقویم نمایشگاهی شهرهای مختلف می باشد . که هرساله با حضور طیف گسترده علاقه مندان به حوزه کامپیوتر وIT برگزار می گردد.در نمایشگاه الکامپ آخرین دستاوردهای صنعت کامپیوتر اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی مغتنم برای تبادل دیدگاه ها در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی بین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در سرعت بخشیدن به حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید. در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نماید. سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزارکننده نمایشگاه الکامپ با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکارگرفته تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک ایران که محلی برای ارائه محصولات IT از انواع سخت افزار ها گرفته تا نرم افزار های کاربردی مختلف است را می توان بزرگ ترین نمایشگاه ایران در حوزه صنعت الکترونیک، کامپیوتر و فناوری های اطلاعات و ارتباطات معرفی کرد. نمایشگاه الکامپ هر سال با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی فعال در زمینه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.غرفه سازی در نمایشگاه الکامپ با توجه به تعداد زیاد بازدیدکنندگان و مراجعین به غرفه ها در زمان برگزاری نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است . این غرفه ها با توجه به نوع پلان قرار گیری در سالن های برگزاری نمایشگاه متفاوت بوده و طراحی و اجرای خاصی در ساخت واجرای غرفه ها دیده می شود. شرکت غرفه سازی گراف با هدف برطرف نمودن نیاز های مشتریان سعی در ارایه بهترین طرح وسریع ترین ، کم هزینه ترین و موثرترین روش ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی می نماید .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.