گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت BAOFENG BRAKE

Baofeng Brake

طراحی و اجرای غرفه Baofeng Brake

این شرکت یک شرکت قطعات خودرو فرودگاه دونگینگ با مسئولیت محدود واقع در جاده KenLiXian hing ۶۶ است که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. تولید اصلی، فروش، ماشین PanGu نوع گاز انبر ترمز، ترمز دیسک، ترمز و سایر قطعات خودرو می‌باشد. در سال ۲۰۱۲، شرکت با دریافت " مجوز تولیدات صنعتی" به عنوان سرمایه گذاری استانی مرکز فناوری شناسایی شد. در این شرکت تولید سالانه ۵ میلیون ترمز خودرو مونتاژ پروژه با سرمایه گذاری کل ۶۱۷.۹۹ میلیون یوان، با مساحت حدود ۲۲۰۰۰۰ متر مربع، به دو فاز تقسیم شده است. عناوینی همچون "شاندونگ تمرکز استان در پرورش و توسعه تجاری"، "سرمایه گذاری استانی تکنولوژی نوآوری سازمانی"، "فرودگاه دونگینگ شهر علم و فن آوری شرکت"، "فرودگاه دونگینگ شهر بالقوه ترین شرکت فن آوری"، " توسعه توان اکثر شرکت های صنعتی KenLiXian "و دیگر عناوین افتخاری به شرکت اعطا شد.طراحی و اجرا این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران توسط شرکت گراف بوده است.

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - شرکت Baofeng Brake | گراف
نمایشگاه قطعات خودرو - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - غرفه

درباره غرفه شرکت Baofeng Brake

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

غرفه شرکت Baofeng Brake با مساحت ۲۷ متر مربع در آبان ماه سال ۱۳۹۴ توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته طراحی و اجرا شده است.این شرکت برای ارایه محصولات خود در نمایشگاه بین اللمللی تهران تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در ایران کرده است.غرفه شرکت Baofeng Brake در سالن ۳۸ B نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است.نوشته های غرفه از پلکسی و استیکر چاپی است که روی کانتر لوگو شرکت به صورت استیکر چاپی و روی دیوار پشت کانتر از پلکسی استفاده شده است.تجهیزات این غرفه در نمایشگاه قطعات خودرو تهران شامل :مبلمان VIP، مبلمان CIP، کانتر، استند، میزهای پذیرایی، صندلی کانتر، یخچال، آبسردکن و غیره است که رنگ این تجهیزات سفید انتخاب شده و رنگ سازمانی غرفه در نمایشگاه قطعات خودرو سورمه ایست که روی دیوار پشت کانتر ومحیط بیشتر غرفه را در بر گرفته است.نورپردازی حرفه ای غرفه شامل : نور مخفی اطراف میزهای نمایش محصول کنار کانتر، نور پرژکتور، نور دکوراتیو بالای سر غرفه نمایش داده شده روی دیوار بک برای نمایش لوگو و اسم شرکت،نورپردازی بک لایت ها با مهتابی و غیره می باشد.کف غرفه از موکت برای زیبایی بهتر اجرا شده است. طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع نمایشگاه و نیاز غرفه داران کاملا متفاوت می باشد .استفاده از بک لایت های بزرگ ،نورپردازی مناسب و مکانی برای برگزاری جلسات CIP از ویژگی های خاص این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران بوده .

تجهیزات غرفه

ست ۴نفره cip تاشو مشکی

استند ایکس

لپ تاپ

صندلی پشت بلند سفید

رول آپ


نمایشگاه بین المللی تهران

مدیران نمایشگاه بین المللی تهران شامل افراد با سمت هایی از جمله: آقای اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای قبادی، عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تهران - آقای آملی: مدیر امور نمایشگاهی داخلی،نمایشگاه بین المللی تهران - آقای مروج: مدیر حراست نمایشگاه بین المللی تهران - آقای رنجبران: مدیر طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای میرظفرجویان: معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران، آقای مظفر: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی تهران می باشند. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد .

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - تهران ۹۴

نمایشگاه قطعات خودرو تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار میگردد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش داخلی و خارجی برگزار می شود. نمایشگاه قطعات خودرو یک رویداد است.زیرگروه های تخصصی نمایشگاه قطعات خودرو شامل: قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، اتوسرویس، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرومی باشد. در این نمایشگاه طراحی کانتر، استند و پارتیشن های مختلفی استفاده شده که طبق خواسته ی کارفرما در غرفه جانمایی و طراحی شده است..غرفه های نمایشگاهی ساخته شده در نمایشگاه های بین المللی برای هرچه بهتر نمایش محصولات و خدمات شرکت هادر غرفه های نمایشگاهی در طول زمان برگزاری نمایشگاه طبق تقویم نمایشگاهی طراحی و اجرا می گردند . طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند .

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران -  غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
غرفه سازی و غرفه آرایی - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران - قطعات خودرو | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
غرفه سازی و غرفه آرایی - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

ساخت غرفه | غرفه شرکت رادمان پلاست

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه شرکت کیا موتورز

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تکنو نورد توکل

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه | غرفه شرکت کانی فرآور توس

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت دیمه

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صحاب

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه