.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
طراحی و اجرای غرفه شرکت bitdefender
پارس آوان در سال ۱۳۸۶ و از یک مجموعه کوچک در یکی از شهرستانهای جنوب کشور فعالیت خود را آغاز نمود. با تلاش و همت پرسنل و توکل بر یگانه پروردگار هستی، امروز، پارس آوان یکی از تخصصیترین شرکتهای بخش خصوصی در زمینه امنیت شبکه و اطلاعات است؛ شرکت پارس آوان در حال حاضر افتخار خدمت رسانی به صدها مشتری در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک را در پروندهی افتخارات خود دارد.
پارس آوان با بهکارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعهی فناوری اطلاعات در سازمانها و مؤسسات خصوصی و دولتی، میکوشد فضای اطلاعات کسب وکار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، امنیت بخشد. تجربهی چندین سالهی ما در زمینهی راهکارهای جامع امنیت شبکه، سیستمهای رمزنگاری و نحوهی مقابله با بدافزارها، مسیر پیشرفتمان را هموار کرده است.
در سالهای اخیر، پارس آوان توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار دادهایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیکتر میشویم.طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه مشهد به شرکت گراف واگذار گردید . طراحی این غرفه باتوجه به نیاز های شرکت و رنگ سازمانی انجام پذیرفت .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه شرکت bitdefender با مساحت ۷۷ متر مربع فروردین ماه ۱۳۹۳ توسط شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی مشهد طراحی و اجرا شده است. از رنگ برای پوشاندن سطحوح و زیبایی استفاده می شود، در این راستا رنگ سازمانی این غرفه در نمایشگاه الکامپ، قرمز و مشکی در نظر گرفته شده است. ساختمان غرفه در نمایشگاه های بین المللی به صورت های مختلف اجرا می شود که غرفه شرکت bitdefender در نمایشگاه الکامپ مشهد با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی شرکت غرفه سازی گراف به شکل ساخت و ساز و پارتیشن بندی انجام شده است. لیست اقلام استفاده شده در غرفه شرکت bitdefender شامل مواردی چون: دو عدد صندلی کانتر، چهار عدد مبلمان وی ای پی، دو ست مبلمان سی ای پی، یک عدد یخچال، یک عدد آبسردکن، چهار عدد میز پذیرایی و ... می باشد. بدیهی است که آبدارخانه طراحی شده در غرفه شرکت bitdefender با ابعاد ۱۲۳ * ۱۱۱ جهت جانمایی بعضی از اقلام غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است. نمایشگاه بین المللی مشهد با موضوع نمایشگاه الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت bitdefender برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نورپردازی غرفه شرکت bitdefender به صورت کاملا حرفه ای شامل: نور مهتابی پشت بک لایت ها که هر ۲۰ سانتیمتر یک مهتابی نصب شده است که در این غرفه چهار عدد بک لایت طراحی و در غرفه سازی اجرا شده، نور پرژکتور برای تامین نور عمومی غرفه، نور هالوژن که هارمونی خاصی در غرفه نمایشگاه الکامپ ایجاد کرده است. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای شرکت bitdefender در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت پلکسی در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاور میانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با تعهد به خدمات رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین الملی، مجموعه نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه و با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیفی وسیع از نمایشگاهها را برگزار می کند.هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و کارکنان متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند.این مرکز هر ساله میزبان بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی از بیش از ۲۰ کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند.کل مساحت نمایشگاه ۶۰۰ هزارمترمربع است که فاز یک آن با فضای مفید نمایشگاهی به وسعت ۲۵۰ هزار مترمربع بهره برداری شده است. فضای مسقف آن به وسعت ۲۰ هزار مترمربع و فضای باز مفیدآن ۲۰ هزار مترمربع می باشد.فضای سبز به وسعت ۸۰ هزار مترمربع محیطی دلپذیر و با صفا می سازد. نمایشگاه مشهد سالانه میزبان بیش از ۳ میلیون نفر بازدیدکننده است.نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه ای خود مکانی چندکاربردی برای برگزاری نمایشگاهها، سمینار و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. نمایشگاه مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هر نوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست.شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد دروازه اقتصادی آسیای میانه می باشد .
تاریخچه برگزاری نمایشگاه الکامپ در ایران به سال ۱۳۶۹ باز میگردد، البته در آن زمان حیطه کاری نمایشگاه علاوه برکامپیوتر، در مورد صنعت برق و همچنین مخابرات را شامل می شد که تقریبا هر دو سال یک بار برگزار می شد و نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات ایران نام داشت. طی سال های بعد نمایشگاه صنعت برق به صورت مجزا و تخصصی برگزار و از این مجموعه جدا شد. دستاورد های مخابراتی نیز چند سال بعد در نمایشگاه بین المللی تلکام که نمایشگاه تخصصی در حوزه مخابرات است به صورت مستقل برگزار گردید و با حذف این دو، نمایشگاه کامپیوتر با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. رشد چشم گیر این صنعت از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده اولین نمایشگاه تخصصی الکامپ در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه برگزار گردید.غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ با توجه به نیاز غرفه داران و همچنین محدودیت های نمایشگاه و نیز نوع پلان غرفه های مختلف در نمایشگاه انجام می گردد . هرغرفه در یک نمایشگاه معرف شرکت حاضر یافته در نمایشگاه می باشد .غرفه ها علاوه بر ایجاد فضایی برای معرفی محصولات ان شرکت نشان دهنده فعالیت و خدمات ان شرکت در نمایشگاه الکامپ می باشد .نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.