advertise
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی - ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه های نمایشگاهی - شرکت پویان بسپار سپاهان | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

شرکت پویان بسپار سپاهان با بیش از ده سال سابقه در تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن افزایش کیفیت محصولات خود را یکی از اهداف اصلی شرکت در نظر گرفته است. بدین منظور در جهت تامین رضایت مشتریان، الگوی تضمین کیفیت را بر مبنای استاندارد جهانی ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ استقرار و دریافت کرده است تا انتظارات مشتریان را برآورده سازیم و بر افزایش کیفی محصولات خود ضمن برآورده‌ کردن خواسته‌های مشتری در راستای پیشی گرفتن از انتظارات وی گام برداریم لذا، کیفیت را تعهد تک‌تک پرسنل شرکت می‌دانیم و از تمامی پرسنل شرکت انتظار می‌رود پیگیر بهبود مستمر کیفیت و بهره‌وری محصولات ارائه شده باشند. مدیریت ارشد با توجه به اهداف بالا موارد ذیل را متعهد می‌گردد: تلاش برای رسیدن به پیش بینی تولید که در ابتدای هر سال صورت می گیرد (افزایش ده درصدی تولید محصول نسبت به سال قبل)، اشاعه فرهنگ بهبود کیفی، بصورت پیگیر و مستمر در کلیه سطوح کاری، بکارگیری منابع در دست و تلاش در جهت گسترش آنها بویژه منابع انسانی از طریق ایجاد نظام آموزشی برنامه های ارتقاء کیفی پرسنل. اهتمام در کسب رضایت مشتری از طریق تحویل به موقع سفارشات لازم به ذکر می باشد مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت از طریق شرکت basell آلمان فراهم می‌شود. شرکت گراف به عنوان غرفه‌ساز این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی در تهران طراحی غرفه خاصی را برای هرچه بهتر نشان دادن خدمات و محصولات شرکت پویان بسپار سپاهان انجام داد. طراحی خاص این غرفه در نمایشگاه تهران در سال ۹۲ بسیار مورد توجه بازدید‌کنندگان از غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران گردید.

شرکت پویان بسپار سپاهان - نمایشگاه ایران پلاست - نمایشگاه بین‌المللی | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

در خرداد سال ۱۳۹۲ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت پویان بسپار سپاهان، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران با عنوان نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت سه طرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی شرکت پویان بسپار سپاهان در نمایشگاه ایران پلاست تهران سورمه ای، نارنجی و سفید در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی شرکت پویان بسپار سپاهان در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت پویان بسپار سپاهان با یک انبار به ابعاد ۱۹۵ * ۱۰۵ سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت پویان بسپار سپاهان برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه در نمایشگاه ایران پلاست را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات شرکت پویان بسپار سپاهان استفاده شده است. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی تهران طراحی و اجرا شده است.

نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. سالن های نمایشگاه بین المللی تهران شامل: سالن خلیج فارس، سالن میلاد، سالن ۳۸، سالن ۴۴، سالن ۳۵، سالن ۱۹ وغیره می باشد که یکی از مهمترین سالن های نمایشگاه بین المللی تهران سالن خلیج فارس می باشد و قابل توجه بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه می باشد.

نمایشگاه تهران - نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه تهران - نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست | غرفه سازی در تهران ۹۲

برگزار کننده نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به عنوان یکی از فعال ترین برگزارکنندگان نمایشگاهی این نمایشگاه را به عنوان یه نمایشگاه ثابت در تقویم نمایشگاهی بسیاری از نمایشگاه های کشور جا داده و موفق به ایجاد بستربی مناسب در غالب نمایشگاه برای حضور فعالان این صنعت و غرفه داران در این نمایشگاه شده است تا ارتباط مناسبی بین بازدیدکنندگان از غرفه های نمایشگاهی و غرفه داران محترم بر قرار گردد..این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود که از این غرفه ها میتوان غرفه شرکت ساینا پلیمر را نام برد که توسط شرکت گراف طراحی و اجرا شده است. برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه تجاری، تبادل آخرین یافته ها ودانش فنی بدست آمده درزمینه پلیمر وصنایع وابسته ، همچنین دستیابی به بازاردرحال توسعه ایران وبررسی ایجاد امکانات سرمایه گذاری ازجمله هدف های برپایی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در شهرهای مختلف است که نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین نمایشگاهها در این زمینه به شمار می رود. درنمایشگاه های بین المللی ایران پلاست در شهرهای مختلف، شرکت های ایرانی و غیرایرانی زیادی از جمله سوییس، کانادا، ترکیه، انگلیس، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و عربستان آخرین و جدیدترین خدمات و محصولات خود را در زمینه صنعت پلاستیک ولاستیک و صنایع وابسته، در غرفه های نمایشگاهی درمعرض دید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان قرارداده اند. گروه کالایی: مواد اولیه انواع آلیاژهای پلیمری- پلی استایرن – اتیلن و پلی‌اتیلن – انواع پلی‌آمیدها – انواع مستربچ – پلی‌پروپیلن‌ها – آلیاژهای بی‌بی‌تی – کوپلیمرها – پلی بورتان – آمیزه‌های پی‌وی‌سی – الاستومرها – انواع افزودنی‌ها – انواع پودر و گرانول – ترکیبات قالب‌گیری – مواد خام برای صنایع پلاستیک – رنگدانه‌ها – الیاف مصنوعی وگروه ماشین‌آلات و تجهیزات انواع محصولات پی‌وی‌سی و پلی‌پروپیلن – شرینک، فیلم و ورق – انواع محصولات بسته‌بندی –طناب و نخ – انواع بطری‌های پت انواع ظروف خانگی و صنعتی – پروفیل و محصولات لاستیکی و سیلیکونی – قطعات و محصولات کامپوزیت – انواع محصولات اسفنجی – انواع محصولات عایق‌بندی و درزگیر – قطعات و محصولات تزریقی – چرم مصنوعی – قطعات تمام شده برای صنایع خانگی، ساختمان، خودرو و بسته‌بندی – انواع محصولات یکبار مصرف و... .

نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نمایشگاه ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نمایشگاه ایران پلاست - خدمات غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه تیستی - غرفه در نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی تبریز

ساخت غرفه | صنایع غذایی تیستی

غرفه سازی تبریز
غرفه همایش نظام پیشنهادها - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه همایش نظام پیشنهادها

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت سیمان سپاهان اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت در تهران

غرفه سازی | غرفه شرکت سیمان سپاهان اصفهان

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت - نمایشگاه بین المللی شیراز - ساخت غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت

غرفه سازی شیراز
غرفه MOLDS & DIES - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه MOLDS & DIES

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی، غرفه سازی در اصفهان

بهین مهر کار پارت

نمایشگاه بین المللی اصفهان

غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه سرامیک اصفهان

غرفه های نمایشگاهی | غرفه صباباتری

غرفه سازی اصفهان
طراحی و اجرای غرفه

طراحی غرفه پیشنهادی ۵

غرفه سازی اصفهان