.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
طراحی و اجرای غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران
شرکت بهبود صنعت دامیاران با مدیریت محمد حسین بصیری اصفهانی کارشناس دامپروری در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. این شرکت در زمینه ارایه کلیه شوینده ها و ضدعفونی کننده ها و مواد شیمیایی مورد استفاده در دامداریها فعالیت دارد. این شرکت در اصفهان خیابان میرداماد بعد از کوچه ۳۸ قرار دارد.
طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی شرکت بهبود صنعت دامداران در اسفند ۹۲ در نمایشگاه اصفهان توسط شرکت گراف انجام شد. طراحی خاص سردرب این غرفه در نمایشگاه اصفهان بسیار مورد توجه بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفت .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی شرکت بهبود صنعت دامیاران در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۳۰ متر مربع و به صورت رینگ و یک طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت بهبود صنعت دامیاران در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران، نارنجی و سورمه ای اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی دام و طیور اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت بهبود صنعت دامیاران در نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی دام و طیور شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران، فضای انبار به ابعاد ۱۱۸ * ۱۲۳ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی دام وطیور یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت بهبود صنعت دامیاران برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای شرکت بهبود صنعت دامیاران در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت استیکر براق در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد.
نمایشگابین المللی دام و طیور تنها نمایشگاهی تخصصی در حوزه صنعت دام و طیور بوده و یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط با شرکت های کشاورزی و مواد غذایی اصلی در حوزه ملی و بین المللی است. نمایشگاه بین المللی دام و طیور شامل چهار بخش می شود: بخش لبنیات دامی، بخش پرورش دام و طیور، بخش محصولات لبنی و بخش گردهمایی طیورکه هرکدام در سالنی مجزا و غرفه سازی های متفاوت انجام می شوند.نمایشگاه بین الملی دام و طیور محل ملاقات شرکت ها، مزرعه داران و افراد تجاری در غالب غرفه داران و بازدید کنندگان از غرفه های نمایشگاه می باشد. یکی از نقاط قوت نمایشگاه بین الملی دام و طیور حضور جمع وسیعی از فعالان ودسا اندرکاران حوزه دام و طیور داخلی و خارجی در غالب غرفه های نمایشگاهی و زیر یک پوشش تحت عنوان نمایشگاه بین المللی دام و طیور می باشد . غرفه های نمایشگاه دام طیور با توجه به نوع خدمت و محصولات شرکت کننده در نمایشگاه متفاوت بوده وبا توجه به نوع نیاز شرکت طراحی وااجرای غرفه نمایشگاهی توسط شرکت غرفه سازی گراف انجام می پذیرد . فرایند علمی این نمایشگاه و اطلاعات کاربردی ارایه شده در آن در جهت پیشرفت تجارت های جدید ارائه می شود،. در نمایشگاه بین المللی دام و طیور می توانید فناوری ها روز برای ارتقاء کار خود بیابید. از مهمترین محورهای نمایشگاه بین المللی دام و طیور ، دسترسی به آخرین اطلاعات علمی و فنی و ارایه راهکارهای مناسب جهت استفاده بهتر از تجهیزات و افزایش کمیت وکیفیت تولید در صنعت دام و طیور در نمایشگابین المللی دام و طیورمی باشد. از گروه های کالایی شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی دام و طیور می توان به دام و طیور ،شیلات و پرورش ماهی ،فرآورده های لبنی و دامی،گیاهان ارگانیک و صنایع وابسته اشاره نمود. نمایشگاه تخصصی صنعت طیور با هدف توسعه زیر ساخت های صنعت طیور کشور،حمایت از تولید کنندگان داخلی جهت توسعه اقتصادی،ایجاد تعامل میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تخصصی صنعت طیور، حضور مستقیم تشکل های مرتبط با صنعت طیور در غالب غرفه های مختلف زیر پوشش نمایشگاه بین المللی دام وطیور برگزار خواهد می شود.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.