طراحی و اجرای غرفه شرکت دارواش
شرکت دارواش که با الهام از نام گیاهی دارویی در سال ۱۳۴۴ بدست سه دکتر داروساز بنیان نهاده شد. در ابتدا هدف اصلی شرکت گام نهادن در راه خدمات بیمارستانی بوده و به همین رو نمایندگی شرکت West Chemical آمریکا را دریافت کرد و به واردات مواد گندزدا (مواد ضد عفونی کننده) پرداخت. از ترکیبات ید که در آن زمان گامی کاملاً نو در مسیر ضدعفونی دست جراحان و پوست بیماران پیش از عمل جراحی بود شروع کردیم. ر همین مسیرکوشش بسیار بکار بسته شد که این ترکیبات در ایران تولید شود. پس از سه سال بحرانهای اجتماعی پدید آمد و کشور را درمسیر انقلاب پیش برد و طبیعتاً کار شرکت به مدت یکسال دچار بحران شد اما ما از پای ننشستیم و برای اینگونه فراوردهها کوشش بسیار نمودیم. در همین زمان جنگ عراق آغاز شد و نیاز به چنین فراوردههایی شدید بود و وزارت بهداشت با ما نهایت همکاری را نمود که ما راهی سریعتر برای تولید اینگونه فراوردهها بیابیم. پس از سالها کوشش، علاوه بر این ترکیبات در جهت تولید کیتهای آزمایشگاهی بر آمدیم. ما افتخار داریم که پیشرو تولید اینگونه محصولات پیچیده پزشکی در داخل کشور بوده ایم. افزون بر آن فراورده ها، ما با اتکاء شخصی و تخصصی ویژه خود محیط های کشت میکروبی را با وجود دشواریهای اقتصادی و مواد اولیه با تکنیکی مدرن از چند سال پیش آغاز کردیم. غرفه شرکت دارواش در نمایشگاه کنگره ارتقاء برج میلاد به دست شرکت گراف انجام شد.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت دارواش درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی تهران طراحی و اجرا شده است. غرفه سازی غرفه شرکت دارواش در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی پزشکی و چشم پزشکی توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت و ساز با پلانی به مساحت ۳۶ متر مربع و به شکل رینگ و دو طرف باز انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه شرکت دارواش طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، سورمه ای و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۱۸ * ۱۸۳ سانتیمتر می باشد که این موارد در غرفه شرکت دارواش در نمایشگاه بین المللی تهران کاملا مشهود است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی پزشکی و چشم پزشکی یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت دارواش برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفههای نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه شرکت دارواش با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است.
محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است.
نمایشگاه پزشکی و دندان پزشکی هرساله در نمایشگاهای مختلف کشور از جمله : نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی اهواز، نمایشگاه بین المللی مشهد، نمایشگاه بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی ارومیه، نمایشگاه بین المللی قزوین و غیره برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از بزرگترین همایشهای جامعه پزشکی کشور است وهمه ساله به صورت پیوسته و سالیانه به عنوان همایش و نمایشگاه بزرگ آزمایشگاهی کشور برگزار میشود. : خانواده بزرگ پزشکی و آزمایشگاهیان کشور در این رویداد و نمایشگاه گردهم می آیند و از قسمتهای مختلف نمایشگاه، محورهای علمی، نشستهای تخصصی، بخش کارگاهها و پوسترها همچنین بخش غرفه های ساخت و ساز، غرفه های پارتیشن، غرفه های اسپیس و استند نمایشگاهی که بخش پرطرفدار و جذاب نمایشگاه است استفاده میکنند و یکی از بخشهای جذاب دیگر بخش نمایشگاهی است که تعداد بسیار زیادی بازدید کننده و تعداد زیادی از برندهای مطرح کشور در این نمایشگاه شرکت میکنند و آزمایشگاه ها نیازهای سالیانه شان را از طریق همین نمایشگاه تامین میکند.غرفه های نمایشگاهی حاضر در نمایشگاه پزشکی و چشم پزشکی به لحاظ نوع نمایش محصولات و کالاها تفاوت زیادی با سایر غرفه های نمایشگاهی در سایر نمایشگاه ها را دارا می باشد .غرفه سازی در نمایشگاه پزشکی و چشم پزشکی با لوله های پروداکت یکی از روش های مناشب و با سرعت بالا و به صرفه نسبت به سایر روش های غرفه سازی می باشد .شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.