گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمونه غرفه‌های ماکسیما

درباره غرفه سازی ماکسیما

طراحی و اجرای غرفه های ماکسیما

ماکسیما یک سازه مدرن است که قابلیت استفاده بصورت مدولار برای ساخت غرفه های منفرد و نیز پاویون ها و غرفه های گروهی را دارد.یکی از ویژگی های برتر این سازه نمایشگاهی نصب سریع و طابق با کف سازی های ویژه است که با توجه به مقاومت سازه و ارتفاع آن جلوه خاصی به غرفه های شما خواهد داد.سازه مذکور قابلیت اجرا با طراحی های مختلف و دلخواهتان را خواهد داشت.

غرفه ماکسیما - نمایشگاه بین‌المللی - ساخت غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه‌های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی - سازه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان

درباره غرفه شرکت گراف

طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه خانه مدرن با مساحت ۶۰ متر مربع در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سفید و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی واجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت گراف را در نمایشگاه اصفهان، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت گراف طراحی و اجرا شده است به ارتفاع۲.۵ متر، عرض ۱ متر و طول ۲ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه خانه مدرن برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه خانه مدرن یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت گراف برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه شرکت گراف در نمایشگاه خانه مدرن جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی اصفهان را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه اصفهان، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. وقتی غرفه در نمایشگاه به صورت خاص طراحی و اجرا شود، آن غرفه ارزش این را دارد که بازدیدکنندگان در نمایشگاه وقت بیشتری را برای این غرفه بگذارند. غرفه سازی شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان با این هدف طراحی و اجرا شده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است.در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ متقاضیان زیادی هر ساله جهت حضور در نمایشگاه بین المللی اصفهان در سایت نمایشگاه اصفهان ثبت نام می کنند. متقاضی عبارتست از: هر شخص حقیقی یا حقوقی داخلی یا خارجی که در چارچوب مقررات نمایشگاه بین المللی اصفهان اقدام به درخواست جهت حضور در نمایشگاه می نماید.

نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه الکامپ | اصفهان ۱۳۹۶

رشد چشم گیر صنعت کامپیوتر از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده به نحوی که دوره های ابتدایی این نمایشگاه با وجود مشارکت تولید کنندگان و شرکت های صنایع برق و مخابرات در سطح محدود و کوچکی اجرا می شد و مخاطبان عمومی زیادی نداشت، در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی نمایشگاه الکامپ از بین تقریبا پنجاه نمایشگاه تخصصی که در ایران برگزار می گردد نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. غرفه سازی در نمایشگاه الکامپ با سازه ماکسیما یکی از روش های مناسب و با سرعت بالا و به صرفه نسبت به سایر روش های غرفه سازی می باشد .غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع نیاز کارفرما و نحوه ارایه خدمات در غرفه های نمایشگاهی، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نوع پلان غرفه نمایشگاهی ، نیاز به تجهیزات نمایشگاهی و... متفاوت بوده وطراحی واجرای متفاوتی دارد .شرکت غرفه سازی گراف طراح ومجری ساخت غر فه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی با سال ها تجربه در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مشاور شما از زمان طراحی تا اجرای غرفه های نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین المللی ونمایشگاه های داخلی می باشد .

غرفه سازی در اصفهان -نمایشگاه الکامپ | گراف
نمایشگاه الکامپ
غرفه سازی در تهران -نمایشگاه الکامپ | گراف
نمایشگاه الکامپ
غرفه سازی نمایشگاهی- نمایشگاه الکامپ | گراف
نمایشگاه الکامپ
خدمات غرفه سازی - نمایشگاه الکامپ | گراف
نمایشگاه الکامپ

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه های نمایشگاهی | غرفه گروه بازرگانی ترشیزی

نمایشگاه تهران

طراحی غرفه | غرفه شرکت ملی شیمی کشاورز

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت آذر اتصال

نمایشگاه تهران

غرفه شرکت صباتری - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صباتری

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت رادکیش - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت رادکیش

نمایشگاه تهران

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت وایاباتری

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه