گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت سازه های نمایشگاهی

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت آرد اطلس

درباره شرکت آرد اطلس

طراحی و اجرای غرفه شرکت آرد اطلس

در سال ۱۳۳۳ کارخانه آرد اطلس در مرکز فعلی شهر اصفهان احداث گردید و با بیشتر از ۵۰ سال در خدمت نان جامعه حضور داشت. لیکن با توجه به افزایش نیاز جامعه وعدم پاسخگویی دستگاه‌های موجود جهت تولید آردهای کیفی و مرغوب، مدیریت کارخانه اقدام به احداث و تجهیز واحد جدید کارخانه در فاصله ۷ کیلومتری اصفهان نمود که این واحد در سال ۱۳۸۴به گروه تولید و اقتصاد کشور پیوست. کارخانه جدید آرد اطلس اصفهان با زیر بنای ۷۰۰۰متری احداث گردیده و کلیه ماشین الات و تجهیزات تولید در این کارخانه ساخت شرکت بولر آلمان میباشد. در این کارخانه توان تولید روزانه ۳۰۰ تن انواع آرد را دارا می باشد. وظیفه کنترل کیفیت تولیدات کارخانه بعهده سرکار خانم مهندس دوامی ، لیسانس رشته مهندسی صنایع غذایی است که بواسطه دقت و حساسیت بیش از حد در کار، از طرف اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان بعنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه و از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی استان، بعنوان مدیر کنترل کیفیت منتخب استان معرفی گردید. مدیریت کارخانه را دکتر محمد کازرونی، دکترای پزشکی از دانشگاه اصفهان عهده دارد که علاوه بر تحصیلات عالی، در امور تولید و آسیابانی از تجربه ارزشمند چندین ساله برخوردار است. پخت وعرضه صنعتی نان یکی از مهمترین راه های جلو گیری از ضایعات نان و همچنین حفظ سلامت جامعه می‌باشد. غرفه این در نمایشگاه اصفهان به صورت پروداکت طراحی و اجرا گردید. طراحی غرفه به صورت باز همراه با طراحی سردرب انجام گرفت.

شرکت آرد اطلس - نمایشگاه صنایع غذایی - طراحی غرفه نمایشگاه | شرکت طراحی غرفه گراف
غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه - غرفه آرد اطلس - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی

درباره غرفه شرکت آرد اطلس

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت آرد اطلس در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته با مساحت ۲۴ متر مربع در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی قهوه ای و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت آرد اطلس را در نمایشگاه اصفهان، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت آرد اطلس طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳ متر، عرض ۲ متر و طول ۱.۹ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت آرد اطلس برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه شرکت آرد اطلس در نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی اصفهان را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه اصفهان، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت آرد اطلس درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کنندهدر غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.

نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته | اصفهان ۹۳

نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته به عنوان مهمترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در سطح خاورمیانه معروف است. با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی صنایع غذایی و صنایع وابسته در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته معروف به ایران آگروفود هر سال برگزار می گردد.غرفه سازی در نمایشگاه با توجه به نوع خدمات و محصولات ارایه شده در نمایشگاه متفاوت بوده و غرفه سازی خاصی را باتوجه به نوع نمایشگاه می طلبد .شرکت غرفه سازی گراف طراح و مجری ساخت غرفه های نمایشگاهی در سطح کشور می باشد . فعالان صنایع غذایی در این نمایشگاه ، تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی،خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی عرضه می کنند.غرفه سازی در این نمایشگاه از اهمیت خاصی برای نمایش محصولات وخدمات شرکت کنندگان در نمایشگاه برخوردار است .این نمایشگاه به دلیل نوع خاص عرضه و نمایش محصولات غذایی هر ساله از تعداد زیادی بازدیدکننده در طول زمان برگزاری نمایشگاه پذیرایی می نماید که همین امر بر اهمیت هرچه بیشتر طراحی و اجرای غرفه در این نمایشگاه تاکید مینماید .غرفه سازی نمایشگاهی از جمله عوامل جذب بازدیدکننده در غرفه های نمایشگاهی در هر نمایشگاهی می باشد .

غرفه سازی در تهران- اجاره غرفه نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته
کانتر و استند نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته
غرفه سازی در اصفهان- نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته
تجهیزات نمایشگاهی- نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

طراحی غرفه | غرفه شرکت آلومین سرام نگین

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه | غرفه بازرگانی پیشگام

نمایشگاه مشهد
غرفه بازرگانی تسکینی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی تسکینی

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت وایاباتری

نمایشگاه اصفهان
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه بازرگانی سودبر

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - سازه های نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه