طراحی و اجرای غرفه شرکت آرد اطلس
در سال ۱۳۳۳ کارخانه آرد اطلس در مرکز فعلی شهر اصفهان احداث گردید و با بیشتر از ۵۰ سال در خدمت نان جامعه حضور داشت. لیکن با توجه به افزایش نیاز جامعه وعدم پاسخگویی دستگاههای موجود جهت تولید آردهای کیفی و مرغوب، مدیریت کارخانه اقدام به احداث و تجهیز واحد جدید کارخانه در فاصله ۷ کیلومتری اصفهان نمود که این واحد در سال ۱۳۸۴به گروه تولید و اقتصاد کشور پیوست. کارخانه جدید آرد اطلس اصفهان با زیر بنای ۷۰۰۰متری احداث گردیده و کلیه ماشین الات و تجهیزات تولید در این کارخانه ساخت شرکت بولر آلمان میباشد. در این کارخانه توان تولید روزانه ۳۰۰ تن انواع آرد را دارا می باشد. وظیفه کنترل کیفیت تولیدات کارخانه بعهده سرکار خانم مهندس دوامی ، لیسانس رشته مهندسی صنایع غذایی است که بواسطه دقت و حساسیت بیش از حد در کار، از طرف اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان بعنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه و از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی استان، بعنوان مدیر کنترل کیفیت منتخب استان معرفی گردید. مدیریت کارخانه را دکتر محمد کازرونی، دکترای پزشکی از دانشگاه اصفهان عهده دارد که علاوه بر تحصیلات عالی، در امور تولید و آسیابانی از تجربه ارزشمند چندین ساله برخوردار است. پخت وعرضه صنعتی نان یکی از مهمترین راه های جلو گیری از ضایعات نان و همچنین حفظ سلامت جامعه میباشد. غرفه این در نمایشگاه اصفهان به صورت پروداکت طراحی و اجرا گردید. طراحی غرفه به صورت باز همراه با طراحی سردرب انجام گرفت.
طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی و اجرای غرفه شرکت آرد اطلس در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته با مساحت ۲۴ متر مربع در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی میتوان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی قهوه ای و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت آرد اطلس را در نمایشگاه اصفهان، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت آرد اطلس طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳ متر، عرض ۲ متر و طول ۱.۹ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت آرد اطلس برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه شرکت آرد اطلس در نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی اصفهان را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه اصفهان، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت آرد اطلس درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.
نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کنندهدر غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته به عنوان مهمترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در سطح خاورمیانه معروف است. با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی صنایع غذایی و صنایع وابسته در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته معروف به ایران آگروفود هر سال برگزار می گردد.غرفه سازی در نمایشگاه با توجه به نوع خدمات و محصولات ارایه شده در نمایشگاه متفاوت بوده و غرفه سازی خاصی را باتوجه به نوع نمایشگاه می طلبد .شرکت غرفه سازی گراف طراح و مجری ساخت غرفه های نمایشگاهی در سطح کشور می باشد . فعالان صنایع غذایی در این نمایشگاه ، تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی،خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی عرضه می کنند.غرفه سازی در این نمایشگاه از اهمیت خاصی برای نمایش محصولات وخدمات شرکت کنندگان در نمایشگاه برخوردار است .این نمایشگاه به دلیل نوع خاص عرضه و نمایش محصولات غذایی هر ساله از تعداد زیادی بازدیدکننده در طول زمان برگزاری نمایشگاه پذیرایی می نماید که همین امر بر اهمیت هرچه بیشتر طراحی و اجرای غرفه در این نمایشگاه تاکید مینماید .غرفه سازی نمایشگاهی از جمله عوامل جذب بازدیدکننده در غرفه های نمایشگاهی در هر نمایشگاهی می باشد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.