گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت تایمیران

درباره شرکت تایمیران

طراحی و اجرای غرفه شرکت تایمیران

بازرگانی تایمیران در سال ۱۳۵۱ تاسیس و در زمینه تسمه‌های لاستیکی شروع به کار خود کرده، این بازرگانی با حدود نیم قرن تجربه در طراحی، سفارش و واردات تسمه‌های لاستیکی، همواره به عنوان اولین و معتبرترین نام در این صنعت مطرح بوده است. به جرات و قطعیت می‌توان گفت این شرکت دارای بزرگترین و متنوع ترین گستره پخش و تنوع محصولات در بازار ایران می‌باشد. تکنولوژی پیشرفته تایمیران همراه با مدیریت واحد، بهترین محصولات لاستیکی را در تمامی ایران ارائه کرده است.عمده فعالیت این بازرگانی تا سال ۱۳۶۹ واردات و پخش تسمه‌های V شکل که در آن زمان تنها عمده نوع تسمه مصرفی در دستگاه‌های صنعتی و خودروهای سبک و سنگین بود خلاصه شده بود. در سال ۱۳۶۷ با شروع تغییر در ساختار انتقال نیرو در صنعت و ورود تسمه‌های شیار دار و تایمینگ که در خودرو ها و دستگاه‌های صنعتی به جای زنجیرهای فلزی مورد استفاده قرار می‌گرفت، که موجب کاهش شدید صدا می‌گردد، این دو محصول جدید وارد چرخه پخش این بازرگانی در بازار داخلی گردید. کلیه تسمه‌های تایمینگ موجود در تایمیران از مواد HNBR ساخته شده است که قابلیت تحمل درجه حرارت تا مثبت ۱۶۰ درجه سلسیوس را دارا میباشد. تسمه های تایمینگ تولید شده با مواد HNBR به راحتی بین ۷۰ تا ۸۰ هزار کیلومتر طول عمر مفید دارند. تایمیران با ارائه محصولات با ترکیبات و استقامت‌های گوناگون مطابق با استاندارد های بین المللی همواره در صدد برآوردن نیازهای مشتریان خود می‌باشد. طراحی این غرفه در نمایشگاه شیراز بصورت پروداکت توسط شرکت غرفه‌سازی نمایشگاه گراف انجام گرفت. ساخت غرفه پروداکت در زمان کمتری نسبت به غرفه‌های ساخت و ساز در نمایشگاه ساخته می‌شود. غرفه نمایشگاهی بصورت پروداکت در عین سادگی از کارایی بالایی برخوردار است.

نمایشگاه خودرو - نمایشگاه شیراز - نمایشگاه بین‌المللی - طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه

درباره غرفه شرکت تایمیران

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

شرکت غرفه سازی گراف در مردادماه سال ۱۳۹۶ به‌عنوان غرفه ساز و طراح غرفه شرکت تایمیران در نمایشگاه بین‌المللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی انتخاب گردید. مساحت غرفه شرکت تایمیران در این نمایشگاه ۱۳۴ مترمربع به‌صورت ال شکل طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ‌ دانه‌هایی که بر روی سطح‌های مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال می‌شود به همین جهت رنگ ‌سازمانی غرفه شرکت تایمیران، سورمه ای و قرمز انتخاب‌ شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت تایمیران در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی شیراز به‌صورت زیر می باشد: ۲ عدد صندلی کانتر، ۳ عدد میز پذیرایی، ۳ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی شیراز یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۰۵ * ۱۵۰ سانتیمتر در غرفه شرکت تایمیران طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت تایمیران برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای تیمکو و غیره می باشد، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی شیراز امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت تایمیران به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه قطعات خودرو و لوازم یدکی بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت تایمیران در نمایشگاه شیراز عرضه شده است. در طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی شرکت تایمیران از اشکال هندسی متفاوتی استفاده شده است که این موضوع با تجربه و تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف در غرفه شرکت تایمیران نمایان است و این غرفه را نسبت به غرفه های دیگر در نمایشگاه متمایز کرده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین‌المللی شیراز بزرگ ‌ترین مرکز نمایشگاهی در منطقهٔ جنوب ایران می‌باشد که این نمایشگاه در سال ۱۳۷۴ در شمال غرب شیراز (شهرک گلستان) احداث شده‌ است. مساحت کلی نمایشگاه بین المللی شیراز ۷۶٬۰۰۰۰ متر مربع می‌باشد و هم ‌اکنون دارای فضایی به میزان ۱٫۷ کیلومتر مربع به‌ صورت ۶ سالن سرپوشیده و سه سالن در حال ساخت ۶٬۰۰۰ متر مربعی، فضای باز نمایشی به میزان ۳٬۰۰۰ متر مربع، ۲٬۳۰۰ متر مربع انبار نمایشگاهی، ۸٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ اختصاصی جهت غرفه ‌داران و ۳۰٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ عمومی می‌باشد. حسن این نمایشگاه محل آن است که با واقع‌ شدن در شیراز می‌تواند در توسعه ی تجارت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس و قاره آفریقا دارای اهمیت فراوانی باشد. همچنین وبسایتی با نام نمایشگاه مجازی فارس، در اینترنت وجود دارد که بازپخش دهنده و همچنین تولید کننده محتوای فارسی است. شرکت نمایشگاههای بین المللی شیراز دارای بزرگترین سایت نمایشگاهی درمنطقه جنوب کشور بوده و تاکنون بیش از ۶۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده که همگی بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازدید کنندگان قرار گرفته است. این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود، نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد. هدف نمایشگاه بین المللی شیراز تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه بین المللی شیراز با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است. ساعات بازدید از نمایشگاه بین المللی شیراز توسط کارگروه اجرایی تعیین و در فرم ثبت نام هر نمایشگاه درج می گردد. درصورتیکه کالاهای عرضه شده درغرفه مغایرتی با عنوان نمایشگاه و همچنین زمینه فعالیت ذکر شده درقرارداد داشته باشد، نمایشگاه بین المللی شیراز از ادامه فعالیت غرفه جلوگیری بعمل خواهد آورد و در این رابطه غرفه دار حق هیچگونه اعتراض و ادعای خسارات نخواهد داشت. غرفه ها حداکثر سه روز قبل از افتتاح نمایشگاه دراختیار غرفه داران نمایشگاه بین المللی شیراز قرارخواهد گرفت و مشارکت کننده ملزم به رعایت حدود و ابعاد غرفه از نظر طول، عرض و ارتفاع در نمایشگاه بین المللی شیراز می باشد.

نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو | شیراز ۹۶

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیرازیک رویداد تجاری است.غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با توجه به ابعاد و احجام خاص نمایش داده شده در نمایشگاه با سایر نمایشگاه های کشور متفاوت بوده و غرفه سازی کاملا خاص و مختص به خود نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو را می طلبد .شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی در تهران و سایر شهر های ایران بهترین مشاور از مرحله طراحی و اجرای غرفه تا پایان نمایشگاه با شما خواهد بود .

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز- سازه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز- غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز- اجاره غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز- طراحی و اجرای غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه شرکت تهران فوکا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت تهران فوکا

نمایشگاه اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی -کانتر نمایشگاهی | گراف

غرفه سازی | غرفه بازرگانی سودبر

نمایشگاه تبریز

غرفه های نمایشگاهی | غرفه گروه بازرگانی ترشیزی

نمایشگاه تهران

غرفه شرکت صباباتری - نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت صباباتری

نمایشگاه شیراز
غرفه سنگستان عمادی - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه سنگ

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه سنگستان عمادی

نمایشگاه تهران

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه مشهد

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه