طراحی و اجرای غرفه شرکت کانی فرآور توس
شرکت کانی فرآور توس در سال ۱۳۸۲ بوسیله گروهی از بهره برداران با تجربه در زمینه معادن استان خراسان که در بین آنها تعدادی از متخصصین مجرب صنعت سرامیک نیز مشاهده میگردد، با هدف تامین مواد اولیه صنایع سرامیک تاسیس و با توجه به معدن خاک نسوز گناباد تولید انواع کائولین را آغاز نمود. وجود معدن یاد شده که یکی از کهنترین معادن کائولین کشور است در شهرستان گناباد باعث شده که این منطقه از گذشته ال بحال به عنوان قطب تولید سفال و سرامیک شناخته شود. اولین بهره بردار رسمی معدن خاک نسوز گناباد، شرکت سهامی سیمان شرق بود که فعالیت خود را در این معدن از سال ۱۳۳۹ آغاز و این مسئولیت را در سال ۱۳۶۵ به شرکت منطقه ای معادن خراسان واگذار نموده است. شرکت کانی فرآور توس از ابتدای فعالیت علیرغم وجود مشکلات فراوان، با سرمایه گذاری قابل توجه و استفاده از روشهای علمی استخراج موفق به تولید طیف متنوعی از انواع کائولین با خصوصیـات فنـی و شیمیـائی مختلف گردیـده، بطـوریکه تنوع کیفی محصولات استخراجی می تواند نیاز کلیه شاخه های صنعت سرامیک را پاسخگو و برای تولید کنندگان انواع کاشی (کف ، دیوار و پرسلانی ) و کارخانجات تولید چینی بهداشتی و ظروف تامین کننده قابل قبولی باشد.
طراحی غرفه و غرفه سازی شرکت کانی فرآور توس در نمایشگاه اصفهان در سال ۹۶ توسط شرکت گراف انجام گردید. غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نیازهای کارفرما، نوع پلان و متراژ غرفه متفاوت بوده و طراحی غرفه خاصی را میطلبد.غرفه سازی نمایشگاه اصفهان برای این شرکت توسط تیم غرفه سازی گراف انجام پذیرفت .
طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی شرکت کانی فرآور توس در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۴۳ متر مربع و به صورت ال شکل و در رینگ طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت کانی فرآور توس در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت کانی فرآور توس سورمه ای اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت کانی فرآور توس در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت کانی فرآور توس در نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه کانی فراور توس، فضای انبار به ابعاد ۱۹۰* ۱۰۵ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات نمایشگاهی با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کانی فرآور توس برای ارایه محصولات و برندهای خود، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت کانی فرآور توس از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است. طراحی غرفه و غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی از جمله نمایشگاه بین المللی اصفهان یک هنر و صنعت است. طراحی غرفه و غرفه سازی شرکت کانی فرآور توس با به کارگیری این موارد و تجربه شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف، به شکل کاملا خاص در نمایشگاه برای نمایش هر چه بیشتر برندهای این شرکت طراحی و اجرا شده است.
نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ نمایشگاه بین المللی اصفهان جهت برگزاری نمایشگاه ستاد برگزاری تشکیل داده است که این ستاد عبارتست از: شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان یا مجریان برگزار کننده نمایشگاه که در قالب قراردادهای مشخص با شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه می نمایند. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.غرفه سازی در اصفهان توسط شرکت غرفه سازی گراف انجام می پذیرد.
اولین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک (CeramTech ۲۰۱۷) با برند ' سرامیک 'عصر دیروز در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.نمایشگاه ۱۸ شهریورماه سال ۹۶ با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در انواع غرفه وغرفه سازی به مساحت هشت هزار مترمربع برپا شده است.این نمایشگاه همزمان با چهارمین کنگره سراسری صنعت کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال برگزارشده است .در این نمایشگاه از کانتر ،پارتیشن و استند های متنوعی استفاده شده است. شرکت کنندگان این نمایشگاه از تأمینکنندگان مواد اولیه و مواد معدنی، تولیدکنندگان ماشینآلات خط تولید، تولید کنندگان لعاب، دستگاههای چاپ دیجیتال، شرکتهای طراحی، شرکتهای مشاور و خدمات مهندسی، شرکتهای ارائه دهنده خدمات اتوماسیون صنعتی، شرکتهای پخت سوم و شرکتهای تولید نسوز هستند که برای اولین بار در فضایی تخصصی و ویژه، مواد اولیه و تکنولوژی های روز صنعت سرامیک و شاخه کاری خود را به نمایش گذاشته اند.دیگر نکته حائز اهمیت در برگزاری این نمایشگاه این است که نمایشگاه بر تکنولوژی سرامیک تمرکز دارد.غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع نیاز کارفرما و نحوه ارایه خدمات در غرفه های نمایشگاهی، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نوع پلان غرفه نمایشگاهی ، نیاز به تجهیزات نمایشگاهی و... متفاوت بوده وطراحی واجرای متفاوتی دارد .شرکت غرفه سازی گراف طراح ومجری ساخت غر فه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی با سال ها تجربه در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مشاور شما از زمان طراحی تا اجرای غرفه های نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین المللی ونمایشگاه های داخلی می باشد .غرفه سازی در اصفهان با تیم مجرب و باسابقه شرکت غرفه سازی گراف انجام میگیرد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.