طراحی و اجرای غرفه گروه تجاری میرزایی
تجارت عمومی مایندرز یکی از شرکت های تجاری پیشرو تخصصی در خاورمیانه و شمال آفریقا در صادرات و واردات بازرگانی محلی و بازاریابی انواع مواد اولیه نساجی و کالاهای تمام شده در سال است. تجارت عمومی مایندرز یک شرکت معتبر در سراسر جهان برای کنترل کیفیت و سرعت چرخش زمان برای ارائه انواع محصولات است. ما نسبت به خدمات مشتری و اشتیاق برای ارائه بهترین ارزش برای تولید صنایع و همچنین معامله گران نساجی خام متعهد میشویم. تجربه ما در مدیریت از جمله تعداد زیادی از تجربهها در زمینه امور مالی و استراتژی و مدیریت عملیاتی با توزیع و بازاریابی مستقیم کمک کرد تا ما را به عنوان یکی از بهترین شرکتها در منطقه ایجاد کند. شرکت کسب و کار مایندرز در سال ۱۹۴۹ توسط آقای میرزا به عنوان یک کارخانه بافندگی تاسیس شد. امروزه این شرکت یکی از موفق ترین گروه های نساجی در ایران است که شامل واردات و صادرات انواع مواد اولیه نساجی است. کالاهای وارداتی به طور مستقیم به هزاران نفر از کاربران خانگی در بیش از ۲۷ استان و شهرستان قابل فروش هستند اما آنها نیز شناخته شده است و پذیرفته شده در کشور و در منطقه آسیا میباشد.
شرکت گراف در آذر ماه سال ۹۳ طراحی غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه تهران را برعهده داشت. طراحی غرفه نمایشگاهی این شرکت به صورت کاملا باز برای تعامل بیشتر با بازدید کنندگان در نظر گرفته شد. استفاده از رنگ سازمانی و فضاهای cip از دیگر ویژگی این غرفه در نمایشگاه بینالمللی تهران بود.
طراحی و اجرای غرفه شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی غرفه گروه تجاری میرزایی در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی نساجی توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت و ساز با پلانی به مساحت ۶۵ متر مربع و به شکل رینگ و دو طرف باز انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه گروه تجاری میرزایی طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، سورمه ای و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۱۵ * ۱۲۰ سانتیمتر می باشد که این موارد در غرفه گروه تجاری میرزایی در نمایشگاه بین المللی تهران کاملا مشهود است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی نساجی یک رویداد تجاری و صنعتی است که گروه تجاری میرزایی برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفههای نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه گروه تجاری میرزایی با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است. به طور کلی شرکت طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی گراف، غرفه گروه تجاری میرزایی را با در نظر گرفتن بخش هایی مانند بخش اطلاعات غرفه، بخش مذاکره و مشاوره غرفه، بخش پشتیبانی غرفه، بخش آموزشی غرفه و غیره طراحی واجرا کرده است.
هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند. تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامهریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بینالمللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بینالملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است.
نمایشگاه بین المللی نساجی نمایشگاهی منحصر به فرد در صنعت پوشاک و نساجی است که به دلیل اهمیت هر ساله حداقل یکبار جزو تقویم نمایشگاهی هر استان می باشد.در نمایشگاه بین المللی نساجی تامین کنندگان، خریداران و طراحان حضور دارند و به ارائه طرح ها و محصولات خود می پردازند. در این نمایشگاه لباس، پارچه و مواد صنعتی ارائه می شود و حضور شرکت های معتبر جهانی این نمایشگاه را ازسایر نمایشگاه های مشابه متفاوت می سازد. نمایشگاه بین المللی نساجی فرصتی است تاغرفه داران با تولید کنندگان کشورهایی مانند هند، چین، اندونزی، ژاپن، ترکیه وکشورهای اروپایی به طور مستقیم آشنا شوند و محصولات خود را در سطح جهانی معرفی نماییم. شرکت درنمایشگاه بین المللی نساجی برای توسعه تجارت و بازاریابی بسیار مناسب خواهد بود. از نمایشگاه بین المللی نساجی هر ساله تعداد زیادی بازدیدکننده دیدن می کنند و غرفه داران در طول زمان برگزاری نمایشگاه محصولات خود را ارائه می نمایند.این نمایشگاه با ارائه آخرین مواد فن آوری شده و نوآوریها در تولید و با بررسی آخرین پیشرفت ها در زمینه منسوجات صنعتی ، لباس و پارچه هایی از جنس نانو تکنولوژی، چادر های برزنتی هر ساله در نمایشگاه های مختلف طبق تقویم نمایشگاهی آن نمایشگاه برگزار می گردد.امروزه مفهوم کلی نمایشگاه بین المللی نساجی زنجیره ای از طراحی، دوخت، بافندگی، گلدوزی و تکمیل پارچه به کمک ماشین آلات پیشرفته می باشد.در نمایشگاه بین المللی نساجی مشارکت کنندگان آخرین دستاوردهای خود را در زمینههای خدمات نساجی، ماشینآلات و قطعات نساجی، تولیدات مواد اولیه، واردات و صادرات مواد اولیه و ماشین آلات و مراکز علمی و تحقیقاتی به نمایش می گذارند.طیف محصولات ارائه شده در نمایشگاه نساجی: لباس، انواع پارچه، توری، یراق ها، الیاف مصنوعی، پارچه های فنی،ماشین آلات پردازش نساجی، مواد نساجی، منسوجات می باشند .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.