گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت دان ارتباط گویا
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت دان ارتباط گویا
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت دان ارتباط گویا
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت دان ارتباط گویا

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت دان ارتباط گویا

درباره شرکت دان ارتباط گویا

طراحی و اجرای غرفه شرکت دان ارتباط گویا

شرکت صنعتی بازرگانی دان ارتباط گویا با هدف تولید ملی ، پیشرفت صنعت و اشتغالزایی، با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تاسیسات ساختمانی ،از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه محصولات گرمایشی ( پکیج و رادیاتور ) با نام تجاری ۲۰۰۰ گسترش داد و در حال حاضر با ارائه مدل های مختلف رادیاتورو پکیج دارای بیشترین تنوع مدل می باشد.مفتخریم که کارکنان این شرکت در جهت کارآفرینی و تکمیل محصولات گرمایشی با هدف تولید با کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات برتر ، گام مناسبی در این زمینه برداشته است.ساخت غرفه نمایشگاهی این شرکت در سال ۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران به شرکت گراف واگذار گردید . طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت به صورت محصور همراه با سردرب در متراژ ۵۶ متر مربع انجام گردید .آدرس سایت این شرکت به نشانی www.radiator۲۰۰۰.com می باشد که محصولات این شرکت را می توانید مشاهده کنید.توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب‏‌سایت رادیاتور ۲۰۰۰ وفق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.

نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - طراحی و اجرای غرفه | گراف
غرفه سازی - غرفه آرایی - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - طراحی غرفه - سازه های نمایشگاهی

درباره غرفه شرکت دان ارتباط گویا

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

طراحی واجرای غرفه شرکت دان ارتباط گویا با مساحت ۵۶ متر مربع در آبان ماه ۱۳۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی توسط شرکت گراف انجام گرفته است.نوشته های غرفه از پلکسی گلاس و استیکر مات می باشد که روی کانتر ها از استیکر و روی سردرب از پلکسی گلاس استفاده شده است.تجهیزات غرفه در این نمایشگاه شامل:صندلی کانتر، استند، میز پذیرایی، یخچال، آبسردکن، کانتر، مبلمان VIP، مبلمان CIP و غیره می باشد و به دلیل سه طرف بودن غرفه از کانتر ال شکل با چهارصندلی کانتر استفاده شده است.نورپردازی غرفه دان ارتباط گویا به صورت مهتابی برای پشت بک لایت ها، پرژکتور برای تامین نور غرفه، هالوژن زیر سقف و سردرب برای جلوه بهتر غرفه در نمایشگاه و تامین نور کافی برای کانتر، نور دکوراتیو جهت نورپردازی لوگو و نام شرکت روی سردرب طراحی و اجرا شده است.رنگ سازمانی غرفه طبق کاتالوگ و لوگو شرکت سورمه ای و نارنجی در نظر گرفته شده.دیواره هایی در غرفه طراحی و اجرا شده که برای نصب محصولات شرکت استفاده شود.این نمایشگاه یک رویداد تجاری و صنعتی است که مکان مناسبی برای نمایش بهتر محصولات و تبلیغ محصولات شرکت ها می باشد. در این نمایشگاه شرکت های مختلف با غرفه های متنوعی شرکت کرده اند که از غرفه های ساخت و ساز،خودساخته و پارتیشن بهره گرفته اند.

تجهیزات غرفه

کابل HDMI

لپ تاپ

میز کنفرانس

ال سی دی ۳۲ اینچ


نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد .

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | تهران ۹۵

نمایشگاه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم می‌آورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی سال‌های گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است .شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند. نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی درجهت آشنایی با نوین‌ترین تولیدات و پیشرفت‌ها، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری ، آشنایی با آخرین دستاوردهای سیستم‌های گرمایش و سرمایش، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، فرصت‌های سرمایه‌گزاری و فرصت‌های اشتغال‌زایی و بازاریابی و توسعه‌ی صادرات برگزار می‌شود.از مزایای حضور در نمایشگاه میتوان به موارد : معرفی توانمندی‌ها و محصولات برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شناخت رقبا و محصولات آنان ارتباط با تامین کنندگان مواد خام روز رسانی دانش تخصصی فرصت جذب سرمایه گذار انعقاد قراردادهای متعدد تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه‌ی مطبوع تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی انواع سیستم‌های تاسیساتی تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون منزل اشاره نمود .

غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات گرمایش از کف
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات گرمایش از کف
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه شرکت کیجا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی در تهران

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت کیجا

نمایشگاه تهران
غرفه ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه ساینا پلیمر

نمایشگاه تهران
غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا

نمایشگاه اصفهان

غرفه شرکت مهندسی و تحقیقاتی غدیر -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه شرکت مهندسی و تحقیقاتی غدیر

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت مبارز - نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت مبارز

نمایشگاه شیراز
غرفه شرکت کانسار خزر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت کانسار خزر

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه