طراحی و اجرای غرفه شرکت دان ارتباط گویا
شرکت صنعتی بازرگانی دان ارتباط گویا با هدف تولید ملی ، پیشرفت صنعت و اشتغالزایی، با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تاسیسات ساختمانی ،از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه محصولات گرمایشی ( پکیج و رادیاتور ) با نام تجاری ۲۰۰۰ گسترش داد و در حال حاضر با ارائه مدل های مختلف رادیاتورو پکیج دارای بیشترین تنوع مدل می باشد.مفتخریم که کارکنان این شرکت در جهت کارآفرینی و تکمیل محصولات گرمایشی با هدف تولید با کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات برتر ، گام مناسبی در این زمینه برداشته است.ساخت غرفه نمایشگاهی این شرکت در سال ۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران به شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف واگذار گردید . طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت به صورت محصور همراه با سردرب در متراژ ۵۶ متر مربع انجام گردید .آدرس سایت این شرکت به نشانی www.radiator۲۰۰۰.com می باشد که محصولات این شرکت را می توانید مشاهده کنید.توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای وبسایت رادیاتور ۲۰۰۰ وفق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
طراحی و اجرا توسط شرکت گراف
طراحی واجرای غرفه شرکت دان ارتباط گویا با مساحت ۵۶ متر مربع در آبان ماه ۱۳۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی توسط شرکت گراف انجام گرفته است.نوشته های غرفه از پلکسی گلاس و استیکر مات می باشد که روی کانتر ها از استیکر و روی سردرب از پلکسی گلاس استفاده شده است. تجهیزات نمایشگاهی غرفه در این نمایشگاه شامل:صندلی کانتر، استند، میز پذیرایی، یخچال، آبسردکن، کانتر، مبلمان VIP، مبلمان CIP و غیره می باشد و به دلیل سه طرف بودن غرفه از کانتر ال شکل با چهارصندلی کانتر استفاده شده است.نورپردازی غرفه دان ارتباط گویا به صورت مهتابی برای پشت بک لایت ها، پرژکتور برای تامین نور غرفه، هالوژن زیر سقف و سردرب برای جلوه بهتر غرفه در نمایشگاه و تامین نور کافی برای کانتر، نور دکوراتیو جهت نورپردازی لوگو و نام شرکت روی سردرب طراحی و اجرا شده است.رنگ سازمانی غرفه در غرفه سازی نمایشگاهی طبق کاتالوگ و لوگو شرکت سورمه ای و نارنجی در نظر گرفته شده.دیواره هایی در غرفه طراحی و اجرا شده که برای نصب محصولات شرکت استفاده شود.این نمایشگاه یک رویداد تجاری و صنعتی است که مکان مناسبی برای نمایش بهتر محصولات و تبلیغ محصولات شرکت ها می باشد. در این نمایشگاه شرکت های مختلف با غرفه های متنوعی شرکت کرده اند که از غرفه های ساخت وساز، خودساخته و پارتیشن بهره گرفته اند.
محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاه تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد. نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد .
نمایشگاه سیستمهای سرمایشی و گرمایشی فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم میآورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای صنعتی داخلی و بین المللی برگزار میگردد. این نمایشگاه طی سالهای گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است .شرکتهای صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیتهای فنی و نوآوریهای خود را به بازدیدکنندگان عرضه مینمایند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصتهای تجاری موجود بهره میگیرند. نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی درجهت آشنایی با نوینترین تولیدات و پیشرفتها، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری ، آشنایی با آخرین دستاوردهای سیستمهای گرمایش و سرمایش، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، فرصتهای سرمایهگزاری و فرصتهای اشتغالزایی و بازاریابی و توسعهی صادرات برگزار میشود.از مزایای حضور در نمایشگاه میتوان به موارد : معرفی توانمندیها و محصولات برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شناخت رقبا و محصولات آنان ارتباط با تامین کنندگان مواد خام روز رسانی دانش تخصصی فرصت جذب سرمایه گذار انعقاد قراردادهای متعدد تجهیزات و سیستمهای گرمایشی تجهیزات و سیستمهای سرمایشی و تهویهی مطبوع تجهیزات سردخانهای و برودتی انواع سیستمهای تاسیساتی تجهیزات الکترونیکی و سیستمهای اتوماسیون منزل اشاره نمود. غرفه سازی تهران با موضوع نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی در پاییز هر سال برگزار می شود.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.