طراحی و اجرای غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان
در چهارچوب همکاریهای فنی و اقتصادی بین دولت ایران و شوروی سابق، تاسیس کارخانه ذوب آهن مورد توافق قرار گرفت و موافقت نامهای به امضاء رسید که در ۲۳ دی ماه ۱۳۴۴ به تصویب مجلس رسید. یکی از اصول این توافق نامه همکاری دولت شوروی در زمینه احداث کارخانه ذوب آهن در ایران بود. بر همین اساس شرکت ملی ذوب آهن ایران قراردادی با موسسه ( تیاژپروم اکسپورت شوروی ) برای تهیه طرح و تجهیزات لازم کارخانه و تجهیز معادن سنگ آهن و زغال سنگ و سنگ آهک منعقد کرد. کارشناسان شوروی با توجه به محدودیت منابع مالی و مواد اولیه خصوصاً ذخایر شناخته شده زغال سنگ، ظرفیت کارخانه را در فاز اول ۵۵۰ هزار تن فولاد در سال تعیین کردند که مورد موافقت قرار گرفت. عملیات اجرایی ساخت واحدهای مختلف کارخانه از سال ۱۳۴۶ آغاز و با ایجاد کارگاه های کک سازی، اگلومراسیون و کوره بلند شماره ۱ در نیمه اول دی ماه ۱۳۵۰، بهره برداری از مجتمع با تولید چدن آغاز شد و تولید محصولات فولادی نیز با راه اندازی بخش فولاد سازی و مهندسی نورد در دی ماه ۱۳۵۱ با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال شروع شد. متعاقب آن در سال ۱۳۵۱ کارهای ساختمانی و اجرایی طرح توسعه برای رسیدن به ظرفیت ۹۰۰/۰۰۰ /۱ تن فولاد در سال با احداث کوره بلند شماره ۲ و توسعه بخش های مختلف آگلومراسیون، کک سازی، فولاد سازی، نورد و .... شروع گردید. و عملیات ساختمانی کمپلکس چدن در سال ۱۳۵۷ به اتمام رسید.
طراحی غرفه واجرای غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان توسط شرکت گراف در نمایشگاه اصفهان انجام پذیرفت. در غرفهسازی این غرفه که به صورت شبه جزیره و سه طرف باز بود سعی گردید از المان های ایرانی - اسلامی برای نشان دادن هویت ملی - مذهبی کشور عزیزمان استفاده گردید .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان با مساحت ۱۱۰ متر مربع آذر ماه ۱۳۹۲ توسط شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است. از رنگ برای پوشاندن سطحوح و زیبایی استفاده می شود، در این راستا رنگ سازمانی این غرفه در نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری، سفید و سبز در نظر گرفته شده است. ساختمان غرفه در نمایشگاه های بین المللی به صورت های مختلف اجرا می شود که غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری اصفهان با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی شرکت غرفه سازی گراف به شکل ساخت و ساز و پارتیشن بندی انجام شده است. لیست اقلام استفاده شده در غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان شامل مواردی چون: دو عدد صندلی کانتر، چهار عدد مبلمان وی ای پی، دو ست مبلمان سی ای پی، یک عدد یخچال، یک عدد آبسردکن، سه عدد میز پذیرایی و ... می باشد. بدیهی است که آبدارخانه طراحی شده در غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان با ابعاد ۱۰۵ * ۲۱۵ جهت جانمایی بعضی از اقلام غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت ذوب آهن اصفهان برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نورپردازی غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان به صورت کاملا حرفه ای شامل: نور مهتابی پشت بک لایت ها که هر ۲۰ سانتیمتر یک مهتابی نصب شده است که در این غرفه دو عدد بک لایت طراحی و در غرفه سازی اجرا شده، نور پرژکتور برای تامین نور عمومی غرفه، نور هالوژن که هارمونی خاصی در غرفه نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری ایجاد کرده است. برای اینکه بازدیدکنندگان در نمایشگاه متوجه شوند غرفه با چه برند و نامی در نمایشگاه حضور پیدا کرده است، شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف با تیم طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی نوشته های غرفه را به صورت استیکر بر روی سردرب غرفه جانمایی کرده است.
نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کننده(در غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.
نمایشگاه بین المللی متالوژی و ریخته گری در راستای نمایش محصولات شرکت ها در زمینه های مرتبط با حوزه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته برپا می گردد . حاضران در نمایشگاه بین المللی متالوژی و ریخته گری در زمینههای تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانههای صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمنها، نشریات و مراکز علمی مرتبط فعالیت دارند . نمایشگاه ریخته گری، نمایشگاه ذوب فلزات، نمایشگاه فرآیند های تولید حرارتی و نمایشگاه متالورژی بعنوان چهار رویداد بین المللی که همزمان برگزار می گردند محصولات، خدمات، فناوری ها و روند آتی بازارهای جهانی را ارائه می نمایند.این مفهوم منحصر به فرد است و ارتباطات منحصر به فرد نیز بوجود می آورد: این چهار نمایشگاه تجاری بین المللی مکانی برای گردهمایی ها و تجارت می باشند. غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور توسط شرکت های غرفه سازی انجام می پذیرد . طراحی و اجرای غرفه ها در نمایشگاه که توسط شرکت غرفه سازی گراف انجام میگرد با توجه به اولویت های کارفرما، نوع محصولات و خدمات ، نوع پلان غرفه، محدودیت های نمایشگاهی در طراحی و اجرا، نوع خدمات درخواستی در زمان برگزاری نمایشگاه، تعداد ومیزان تجهیزات نمایشگاهی در خواستی توسط شرکت ها در زمان برگزاری نمایشگاه انجام می پذیرد . شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی ، تامین تجهیزات غرفه ها در نمایشگاه و تیم مجرب در ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی آماده ارایه بهترین خدمات نمایشگاهی در سطح کشور می باشد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.