طراحی و اجرای غرفه سیمان سپاهان اصفهان
شرکت سیمان سپاهان در سال ۱۳۴۸ در چهل و پنج کیلومتری جنوب غربی اصفهان و با هدف تولید سیمان خاکستری تاسیس و در سال ۱۳۵۸ به بهره برداری رسید. شرکت سیمان سپاهان با سه خط تولید و ظرفیت تولید ۴،۰۰۰،۰۰۰ تن انواع سیمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیمان در کشور است و با استفاده از پیشرفتهترین تجهیزات و ماشینآلات، منطبق با استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید و به بازار عرضه مینماید و در تامین سیمانهای مورد نیاز طرحهای عمرانی در کشور نقش عمده را بر عهده دارد. شرکت سیمان سپاهان عنوان صنعت برگزیده سبز کشور را به خود اختصاص داده و تنها تولید کننده سیمانهای سرباره ای در کشور است. شرکت سیمان سپاهان با اعتقاد به تولید محصولات متنوع مطابق با نیاز مشتری و تولید سیمانهای با کیفیت و بهره گیری از امکانات تجهیزاتی و آزمایشگاه مجهز و پتانسیل نیروی انسانی متخصص، توان تولید ۱۲ نوع سیمان شامل انواع سیمان پرتلند، آهکی، پرتلند سربارهای، پوزولانی و مرکب را دارا بوده و با توجه به سابقه طولانی در تولید انواع سیمان سربارهای و مطالعات گسترده تحقیقاتی و کاربردی و کسب دانش فنی، و بهره برداری از دپارتمان اختلات سیمان و سرباره، بعنوان اولین و تنها تولیدکننده این نوع سیمان بر اساس استاندار ملی ایران و اروپا میباشد. با توجه به وجود نیروهای متخصص و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در خطوط تولید و دسترسی به معادن مطلوب این نوید را به مشتریان عزیز میدهد که این شرکت با ایجاد تنوع محصولات زمینه مناسب جهت انتخاب و مصرف انواع سیمان ها با کاربردهای ویژه بطور گسترده فراهم گردیده است. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف به عنوان طراح و مجری شرکت سیمان سپاهان اصفهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان با استفاده از رنگ سازمانی و نیازهای این شرکت اقدام به غرفه سازی در اصفهان نمود.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری موجب نمایش هر چه بیشتر نشان تجاری شما، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و شرکت های رقیب در نمایشگاه می شود. شرکت سیمان سپاهان اصفهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان از میان شرکت های غرفه ساز، شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف را برای غرفه سازی در این نمایشگاه انتخاب کرده است. شرکت غرفه سازی گراف در فروردین ماه سال ۱۳۹۳ بهعنوان غرفه ساز و طراح غرفه شرکت سیمان سپاهان در نمایشگاه بینالمللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری انتخاب گردید. مساحت غرفه شرکت سیمان سپاهان اصفهان در این نمایشگاه ۸۵ مترمربع بهصورت شبه جزیرهای طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ دانههایی که بر روی سطحهای مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال میشود به همین جهت رنگ سازمانی غرفه شرکت سیمان سپاهان، سبز انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت سیمان سپاهان اصفهان در نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری بهصورت زیر می باشد: ۲ عدد صندلی کانتر، ۴ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۲ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی اصفهان یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۱۰ * ۹۰ سانتیمتر در غرفه شرکت سیمان سپاهان طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت سیمان سپاهان برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است.
نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. سالن های نمایشگاه بین المللی اصفهان و غرفه ها، تحت پوشش بیمه آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند. در صورت نیاز به افزایش پوشش بیمه کالاهای نمایشگاهی، مشارکت کنندگان نمایشگاه می توانند مستقیما اقدام نمایند. مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیرمترقبه مسئولیتی نخواهد داشت و در این موارد طبق قوانین مربوط و عرف صنعت نمایشگاهی برخورد خواهد شد. غرفه ها در نمایشگاه اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگاننمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود.
نمایشگاه بین المللی متالوژی و ریخته گری با هدف نمایش جدیدترین محصولات در زمینه محصولات مرتبط با حوزه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته برپا می گردد . حاضران در این نمایشگاه در زمینههای تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانههای صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمنها، نشریات و مراکز علمی مرتبط فعالیت دارند . نمایشگاه ریخته گری، نمایشگاه ذوب فلزات، نمایشگاه فرآیند های تولید حرارتی و نمایشگاه متالورژی بعنوان چهار رویداد بین المللی که همزمان برگزار می گردند محصولات، خدمات، فناوری ها و روند آتی بازارهای جهانی را ارائه می نمایند.این مفهوم منحصر به فرد است و ارتباطات منحصر به فرد نیز بوجود می آورد: این چهار نمایشگاه تجاری بین المللی مکانی برای گردهمایی ها و تجارت می باشند. خریداران، کاربران، متخصصان و تصمیم گیران فناوری حرارت، متالورژی، صنایع ریخته گری و فولاد در یک زمان و یک مکان همدیگر را ملاقات می کنند و این فرصتی برای ارائه نوآوری های شما به جهان است. نمایشگاههای تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم میآورند تا محصولات و توانمندیهای خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزهی کاری خود ارتباط برقرار کنند. در طول برگزاری این نمایشگاه فعالان و صاحبنظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم میآورند . گروه های بازدیدکنندگان نمایشگاه صنایع خودرو، مهندسی مکانیک، صنایع پزشکی، صنعت ساختمان، هوانوردی، الکترونیک، هوافضا، راه آهن، تولید انرژی، کشتی سازی، معماری، گروه های مواد، فرآیندهای ساخت،مشتریان، کاربران قطعات ریخته گری آهن، فولاد و چدن را شامل می شود .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.