طراحی غرفه و غرفه سازی شرکت برنا باتری
شرکت تولیدی برنا باتری در سال ۱۳۶۹ با توجه به کمبود شدید باتری خودرو در کشور و در شرایطی که تنها یک تولید کننده باتری خودرو دولتی در کشور وجود داشت تاسیس و از سال ۱۳۷۳ به بهره برداری رسید.
به دنبال استقبال چشمگیر مصرف کنندگان از کیفیت محصولات تولیدی برنا باتری و همزمان با افزایش تقاضای باتری در کشور، این شرکت به طور مستمر اقدامات و تمهیدات لازم را در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات و تنوع محصولات خود بعمل آورده و به منظور کامل شدن زنجیره تولیدات اعم از پوسته باتری، صفحات سربی و... چندین واحد تولیدی جدید به واحدهای قبلی افزود و در حال حاضر مجموعه کارخانجات برنا باتری به یک مجتمع عظیم صنعتی و ارزشمند انواع باتری خودرو در کشور تبدیل گردیده که علاوه بر اشتغال حدود ۵۰۰ نفر نیروی کار به طور مستقیم، شرایط اشتغال غیرمستقیم بیش از ۱۰.۰۰۰ نفر نیرو که در زنجیره تأمین این مجتمع قرار دارند را فراهم آورده است. شرکت گراف به عنوان غرفه ساز شرکت برنا باتری در نمایشگاه قطعات خودرو قائم شهر با توجه به نیاز مشتری نسبت به ارایه خدمات و محصولات خود اقدام به طراحی واجرای غرفه این شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو قائم شهر نمود .طراحی نیمه محصور همراه با سردرب ،ویترین و بک لایت از ویژگی های این غرفه در نمایشگاه بود . این غرفه در متراژ ۶۰ متر مربع و به صورت دو طرف باز طراحی و اجرا گردید .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه شرکت برنا باتری با مساحت ۲۳۰ متر مربع خرداد ماه ۱۳۹۶ توسط شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی مازندران - قائمشهر طراحی و اجرا شده است. از رنگ برای پوشاندن سطحوح و زیبایی استفاده می شود، در این راستا رنگ سازمانی این غرفه در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی، سفید و قرمز در نظر گرفته شده است. ساختمان غرفه در نمایشگاه های بین المللی به صورت های مختلف اجرا می شود که غرفه شرکت برنا باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی مازندران با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی شرکت غرفه سازی گراف به شکل ساخت و ساز و پارتیشن بندی انجام شده است. لیست اقلام و تجهیزات نمایشگاهی استفاده شده در غرفه شرکت برنا باتری شامل مواردی چون: دو عدد صندلی کانتر، هشت عدد مبلمان وی ای پی، چهار ست مبلمان سی ای پی، یک عدد یخچال، یک عدد آبسردکن، شش عدد میز پذیرایی و ... می باشد. بدیهی است که آبدارخانه طراحی شده در غرفه شرکت برنا باتری با ابعاد ۹۵ * ۱۶۰ جهت جانمایی بعضی از اقلام غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است. نمایشگاه بین المللی مازندران با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت برنا باتری برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای ریبال، اسپیدر، آرشن و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نورپردازی غرفه شرکت برنا باتری به صورت کاملا حرفه ای شامل: نور مهتابی پشت بک لایت ها که هر ۲۰ سانتیمتر یک مهتابی نصب شده است که در این غرفه چهار عدد بک لایت طراحی و در غرفه سازی اجرا شده، نور پرژکتور برای تامین نور عمومی غرفه، نور هالوژن که هارمونی خاصی در غرفه نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی ایجاد کرده است. طراحی غرفه در نمایشگاه های بین المللی از جمله نمایشگاه بین المللی مازندران یک هنر و صنعت است. طراحی غرفه شرکت برنا باتری با به کارگیری این موارد و تجربه شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف، به شکل کاملا خاص در نمایشگاه برای نمایش هر چه بیشتر برندهای این شرکت طراحی و اجرا شده است.
شرکت نمایشگاه بین المللی استان مازندران بهعنوان یکی از مهمترین شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهرهمندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصربهفرد و نیروهای متخصص، بستر و زمینه مناسبی را از طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بینالمللی جهت تولیدکنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه بر عرضه و نمایش توانمندیها، مبادلات تجاری، سرمایهگذاریهای مشترک و بینالمللی خود را در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مازندران واقع در شهرستان قائمشهر توسعه بخشند. شرکت نمایشگاه بین المللی استان مازندران بهمنظور تحقق اهداف و سیاستهای توسعه تجارت و معرفی دستاوردها و تولیدات عرصههای مختلف کسبوکار کشور از طریق ارائه طیف کاملی از خدمات نمایشگاهی و رویدادهای مرتبط تجاری به مجریان نمایشگاهی، مشارکتکنندگان و بازدیدکنندگان در عرصه جهانی، با تأکید بر استانداردهای بینالمللی در راستای تحقق چشمانداز بیستساله کشور جمهوری اسلامی ایران گام بر خواهد داشت. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان مازندران در این مسیر با تکیهبر پیشینهای ارزشمند، از فناوری نوین بهره خواهد گرفت تا ضمن ایجاد تصویری مثبت از عملکرد خود در جامعه و پایبندی به تعهدات، شرایط مناسبی را برای رشد و تعالی سرمایههای انسانی و دستیابی به توسعه پایدار فراهم نماید. سالنهای وسیع نمایشگاه بینالمللی قائمشهر بستر مناسبی برای غرفه سازی نمایشگاهی برای شرکتکنندگان در نمایشگاه را فراهم می آورد. غرفه سازی یکی روشهای جلب بازدیدکنندگان در هر نمایشگاهی می باشد. استفاده از تبلیغات محیطی و استادهای تبلیغاتی از روشهای دیگر جلب بازدیدکنندگان در نمایشگاه محسوب میگردد. نمایشگاه بین المللی مازندران به دلیل موقعیت قرار گیری از پتانسیل خوب برای ارایه محصولات شرکت ها و غرفه سازی نمایشگاهی برخوردار است.با توجه به تقویم نمایشگاهی، نمایشگاه بینالمللی مازندران سالانه نمایشگاههای مختلفی در آن برگزار میشود که ازجمله این نمایشگاهها میتوان به : نمایشگاه بین المللی خودرو، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، نمایشگاه بینالمللی لوازمخانگی، نمایشگاه بینالمللی قطعات خودرو و غیره اشاره کرد.
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مازندران (قائم شهر) به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مازندران (قائم شهر) هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مازندران (قائم شهر)- یک رویداد تجاری است.. بازار قطعات یدکی یک بخش جذاب برای صادرکنندگان جهانی بوده و ایران نیز شاهد افزایش قابل توجهی در واردات بوده است. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مازندران (قائم شهر) به عنوان جایگاه دقیقی برای ورود به بازار توسط تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهانی انتخاب شده است. این نمایشگاه تجاری پیشرو در زمینه تجهیزات، لوازم جانبی، ابزار و خدمات اتومیبل، کامیون و اتوبوس همچنان گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات پیشرو در ارتباط با یکی از بازارهای مهم جهان به شمار می آید.غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع نیاز کارفرما و نحوه ارایه خدمات در غرفه های نمایشگاهی، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نوع پلان غرفه نمایشگاهی ، نیاز به تجهیزات نمایشگاهی و... متفاوت بوده وطراحی واجرای متفاوتی دارد .شرکت غرفه سازی گراف طراح ومجری ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی با سال ها تجربه در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مشاور شما از زمان طراحی تا اجرای غرفه های نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین المللی ونمایشگاه های داخلی می باشد
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.