گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت ALUCOREX

درباره شرکت ALUCOREX

طراحی و اجرای غرفه شرکت ALUCOREX

شرکت Alucorex در سال ۱۹۶۸ در استانبول کار خود را آغاز نمود .شرکت Alucorex ، با توجه به سالها تجربه در بخش آلومینیوم تصمیم گرفت برای تشکیل یک تشکیلات جدید، فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ در آنکارا و استانبول تحت نام مارک Alucorex ادامه دهد.امروز شرکت ۵ امتیاز فروش مختلف را در استانبول، آنکارا، آنتالیا، استانمیر و سامسون دارا می باشد . محصولات این شرکت علاوه بر ترکیه ، در بازارهای اروپا، امریکا، شرق میانه و آسیا حضور پررنگی را داراست.
Alucorex، ترکیه با هدف ایجاد استاندارد بین محصولات با کیفیت و رضایت مشتری با بخش خدمات سعی در بهبود تولیدات آلومینیوم خود دارد.تولید و طراحی مشخصات آلومینیوم این شرکت در بسیاری از بخش های دیگر مانند کابین دوش، سایبان، مبلمان، خنک کننده، نرده دار، پروفیل های در و پنجره کاربرد دارد .هدف شرکت Alucorex گسترش سهم بازار به ویژه در بازارهای اروپایی و آمریکایی است. شرکت Alucorex دارای مشخصات آلومینیومی با کیفیت بالا بدون مخلوط ضایعات، سیستم CAD / CAM با بولت های ۹ اینچی، فرسایش سیم و سقوط، ماشین تراش تراشکاری، کارخانه آنودایز قادر به پوشش از ۵ میکرون به ۲۵ میکرون بر اساس هنجارها، با استفاده از رنگ های الکترواستاتیک عمودی و افقی است . در مرداد سال ۹۵ این شرکت با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود در ایران نمود . شرکت گراف به عنوان غرفه ساز این شرکت طراحی و اجرای غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران را برعهده داشت .

نمایشگاه بین المللی -شرکت ALUCOREX - غرفه سازی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - طراحی غرفه - نمایشگاه ساختمان - غرفه

درباره غرفه شرکت Alucorex

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

در مرداد سال ۹۵ شرکت گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت Alucorex ،اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت که در پلانی دوطرف باز قرار داشت به دلیل کوچک بودن ابعاد غرفه تصمیم به طراحی به صورت کاملا باز گردید .که با توجه به دو برند این شرکت توسط دیواره ای از هم متمایز گشت . علاوه بر ایجاد دیوار برای تمایز در غرفه از دو رنگ آبی و قرمز نیز برای تفکیک این دو برند از هم در غرفه استفاده شد . نورپردازی خاص و کار برروی بدنه غرفه زیبایی خاصی را به این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران بخشید که توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب نمود . سادگی در طراحی کانتر و بدنه اصلی غرفه در کنار استفاده از مبلمان cip که علاوه بر برطرف کردن نیاز های غرفه داران فضای کمی را نیز اشغال می نمود از دیگر راهکارهای شرکت گراف برای استفاده بهینه از فضای غرفه با توجه به محدودیت زمین در طراحی و اجرای غرفه شرکت Alucorex در نمایشگاه بین المللی تهران بود . استفاده از دیوار بک و دیوار حائل به عنوان سردرب برای نمایش اسم و لوگو شرکت در کنار استفاده از چلنیوم برای هرچه بهتر نمایش این برند در نمایشگاه تهران و جلب توجه بازدید کنندگان از دیگر تمهیدات شرکت گراف به عنوان غرفه ساز این شرکت بود . حضور پررنگ در کنار فضایی کاربردی و زیبا برای نمایش هر چه بهتر محصولات و خدمات شرکت Alucorex زمینه ای برای فعالیت هرچه بیشتر این شرکت در بازار ایران رافراهم اورد . استفاده از تجربه شرکت گراف در زمینه غرفه سازی ، برندیگ و تبلیغات کمک زیادی به حضور هر چه قدرتمند تر این شرکت در بازار ایران به عنوان یک بازار هدف و پرسود نمود .

تجهیزات غرفه

ویدئو پرژکتور

مبلمان و میز کنفرانس

ال سی دی ۳۲ اینچ

لپ تاپ


نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند.

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان | تهران ۹۵

نمایشگاه بین المللی ساختمان در حال حاضر بر خلاف گذشته تنها مسائل مربوط به ساختمان سازی را احاطه نمی کند و صنایع وابسته دیگری را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد. حضور فعال در همایش ها و نمایشگاه های صنعت ساختمان آن هم در ابعاد جهانی می تواند کمک شایانی برای پیشبرد اهداف مذکور باشد.نمایشگاه ساختمان که از لحاظ درآمدزایی در مقابل خیلی از نمایشگاه های دیگر داخلی و خارجی کاملا جلوتر از آن ها می باشد، می تواند به عنوان حتی یک تکیه گاه مهم اقتصادی نیز در نظر گرفته شود! از این رو این دسته از نمایشگاه های ساختمانی به عنوان ابزاری برای گسترش و پیشرفت تلقی می گردند و این امر تا جایی ادامه پیدا کرده است که باعث شده نمایشگاه بین المللی ساختمان به عنوان یکی از موثرترین عوامل معرفی، پیشبردو برقراری ارتباط و در کل شکوفایی رونق اقتصاد در صنایع ساختمان نامیده شود. غرفه سازی در نمایشگاه ساختمان با دیگر غرفه ها در سایر نمایشگاه ها متفاوت بوده و ارز تنوع و جذابیات بیشتری نسبت به غرفه های سایر نمایشگاه های برگزار شده در تقویم نمایشگاهی کل سال برخوردار می باشد .غرفه های اجرا شده در نمایشگاه بین المللی ساختمان به دلیل تنوع محصولات بکار رفته در طراحی و اجرای غرفه ها از زیبایی خاص در کنار معرفی بهتر محصولات بکار رفته در ساخت غرفه ان شرکت در نمایشگاه استفاده گردیده که خود این امر در زیبایی غرفه در نمایشگاه بین المللی ساختمان بسیار تاثیر ذار خواهد بود.غرفه هایی از شرکت و صنایع مختلف از جمله صنایع رنگ رزین ، صنایع کاشی سازی، سرامیک سازی و سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و شوتینگ، صنایع تاسیساتی ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نماهای ساختمانی، بالابرها یا همان آسانسورها، لوله سازی، سیمان، بتن، در و پنجره، آسفالت، عایق ها، تاسیسات آب و فاضلاب، صنایع برق در نمایشگاه حضور دارند. .لازم به یادآوری است که بیشتر این صنایع در ابعاد بین المللی نیز به عنوان صنایع وابسته به صنعت ساختمان سازی نام برده می شونداهداف نمایشگاه ساختمان عبارت است از: ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان تامین درخواست های مشارکت کنندگان تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه میزبانی و برپایی نمایشگاه های ساختمانی در ابعاد بین المللی برای هر کشوری می تواند زمینه ساز فرصت های خوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد.

نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان |شرکت غرفه سازی گراف
نما و پرسپکتیو یک ساختمان آجری
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان | شرکت غرفه سازی گراف
نمای ساختمان بتنی در حال ساخت
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان | شرکت غرفه سازی گراف
تکنولوژی ساخت در ساختمان های مدرن
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان | شرکت غرفه سازی گراف
برش ساختمان چوبی در حال ساخت

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه شرکت دیزل تندر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی

طراحی غرفه | غرفه شرکت دیزل تندر

نمایشگاه تهران
غرفه شبکه تجارت ایکاد - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شبکه تجارت ایکاد

نمایشگاه اصفهان
غرفه گروه تجاری میرزایی - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه گروه تجاری میرزایی

نمایشگاه تهران

غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت صباباتری - نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت صباباتری

نمایشگاه شیراز
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه