advertise
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه -  غرفه شرکت ALUCOREX

غرفه سازی | غرفه سازی | غرفه شرکت ALUCOREX | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت ALUCOREX

شرکت Alucorex در سال ۱۹۶۸ در استانبول کار خود را آغاز نمود .شرکت Alucorex ، با توجه به سالها تجربه در بخش آلومینیوم تصمیم گرفت برای تشکیل یک تشکیلات جدید، فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ در آنکارا و استانبول تحت نام مارک Alucorex ادامه دهد.امروز شرکت ۵ امتیاز فروش مختلف را در استانبول، آنکارا، آنتالیا، استانمیر و سامسون دارا می باشد . محصولات این شرکت علاوه بر ترکیه ، در بازارهای اروپا، امریکا، شرق میانه و آسیا حضور پررنگی را داراست.
Alucorex، ترکیه با هدف ایجاد استاندارد بین محصولات با کیفیت و رضایت مشتری با بخش خدمات سعی در بهبود تولیدات آلومینیوم خود دارد.تولید و طراحی مشخصات آلومینیوم این شرکت در بسیاری از بخش های دیگر مانند کابین دوش، سایبان، مبلمان، خنک کننده، نرده دار، پروفیل های در و پنجره کاربرد دارد .هدف شرکت Alucorex گسترش سهم بازار به ویژه در بازارهای اروپایی و آمریکایی است. شرکت Alucorex دارای مشخصات آلومینیومی با کیفیت بالا بدون مخلوط ضایعات، سیستم CAD / CAM با بولت های ۹ اینچی، فرسایش سیم و سقوط، ماشین تراش تراشکاری، کارخانه آنودایز قادر به پوشش از ۵ میکرون به ۲۵ میکرون بر اساس هنجارها، با استفاده از رنگ های الکترواستاتیک عمودی و افقی است . در مرداد سال ۹۵ این شرکت با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود در ایران نمود . شرکت گراف به عنوان غرفه ساز این شرکت طراحی و غرفه سازی این شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران را برعهده داشت .

نمایشگاه بین المللی -شرکت ALUCOREX - غرفه سازی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تهران - طراحی غرفه - نمایشگاه ساختمان - غرفه

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

در مرداد سال ۹۵ شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت Alucorex ،اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت که در پلانی دو طرف باز قرار داشت به دلیل کوچک بودن ابعاد غرفه تصمیم به طراحی به صورت کاملا باز گردید .که با توجه به دو برند این شرکت توسط دیواره ای از هم متمایز گشت . علاوه بر ایجاد دیوار برای تمایز در غرفه از دو رنگ آبی و قرمز نیز برای تفکیک این دو برند از هم در غرفه استفاده شد . نورپردازی خاص و کار برروی بدنه غرفه زیبایی خاصی را به این غرفه در نمایشگاه تهران بخشید که توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب نمود . سادگی در طراحی کانتر و بدنه اصلی غرفه در کنار استفاده از مبلمان cip که علاوه بر برطرف کردن نیاز های غرفه داران فضای کمی را نیز اشغال می نمود از دیگر راهکارهای شرکت گراف برای استفاده بهینه از فضای غرفه با توجه به محدودیت زمین در طراحی و اجرای غرفه شرکت Alucorex در نمایشگاه بین المللی تهران بود . استفاده از دیوار بک و دیوار حائل به عنوان سردرب برای نمایش اسم و لوگو شرکت در کنار استفاده از چلنیوم برای هرچه بهتر نمایش این برند در نمایشگاه تهران و جلب توجه بازدید کنندگان از دیگر تمهیدات شرکت گراف به عنوان غرفه ساز این شرکت بود . حضور پررنگ در کنار فضایی کاربردی و زیبا برای نمایش هر چه بهتر محصولات و خدمات شرکت Alucorex زمینه ای برای فعالیت هرچه بیشتر این شرکت در بازار ایران رافراهم اورد . استفاده از تجربه شرکت غرفه سازی گراف در زمینه غرفه سازی ، برندیگ و تبلیغات کمک زیادی به حضور هر چه قدرتمند تر این شرکت در بازار ایران به عنوان یک بازار هدف و پرسود نمود .

نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌ المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد. نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند.

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت طراحی غرفه گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت طراحی غرفه گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان | غرفه سازی در تهران ۹۵

نمایشگاه بین المللی ساختمان در حال حاضر بر خلاف گذشته تنها مسائل مربوط به ساختمان سازی را احاطه نمی کند و صنایع وابسته دیگری را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد. حضور فعال در همایش ها و نمایشگاه های صنعت ساختمان آن هم در ابعاد جهانی می تواند کمک شایانی برای پیشبرد اهداف مذکور باشد. نمایشگاه ساختمان که از لحاظ درآمدزایی در مقابل خیلی از نمایشگاه های دیگر داخلی و خارجی کاملا جلوتر از آن ها می باشد، می تواند به عنوان حتی یک تکیه گاه مهم اقتصادی نیز در نظر گرفته شود! از این رو این دسته از نمایشگاه های ساختمانی به عنوان ابزاری برای گسترش و پیشرفت تلقی می گردند و این امر تا جایی ادامه پیدا کرده است که باعث شده نمایشگاه بین المللی ساختمان به عنوان یکی از موثرترین عوامل معرفی، پیشبردو برقراری ارتباط و در کل شکوفایی رونق اقتصاد در صنایع ساختمان نامیده شود. غرفه سازی در نمایشگاه ساختمان با دیگر غرفه ها در سایر نمایشگاه ها متفاوت بوده و از تنوع و جذابیات بیشتری نسبت به غرفه های سایر نمایشگاه های برگزار شده در تقویم نمایشگاهی کل سال برخوردار می باشد. غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ساختمان به دلیل تنوع محصولات بکار رفته در طراحی و اجرای غرفه ها از زیبایی خاص در کنار معرفی بهتر محصولات بکار رفته در ساخت غرفه ان شرکت در نمایشگاه استفاده گردیده که خود این امر در زیبایی غرفه در نمایشگاه بین المللی ساختمان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.غرفه هایی از شرکت و صنایع مختلف از جمله صنایع رنگ رزین ، صنایع کاشی سازی، سرامیک سازی و سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و شوتینگ، صنایع تاسیساتی ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نماهای ساختمانی، بالابرها یا همان آسانسورها، لوله سازی، سیمان، بتن، در و پنجره، آسفالت، عایق ها، تاسیسات آب و فاضلاب، صنایع برق در نمایشگاه حضور دارند. .لازم به یادآوری است که بیشتر این صنایع در ابعاد بین المللی نیز به عنوان صنایع وابسته به صنعت ساختمان سازی نام برده می شونداهداف نمایشگاه ساختمان عبارت است از: ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان تامین درخواست های مشارکت کنندگان تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه میزبانی و برپایی نمایشگاه های ساختمانی در ابعاد بین المللی برای هر کشوری می تواند زمینه ساز فرصت های خوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد. غرفه سازی در این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل غرفه سازی در اصفهان و غرفه سازی در تهران این موضوع نمایشگاهی بسیار مورد توجه قرارمی گیرد.

نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان |شرکت غرفه سازی گراف
نما و پرسپکتیو یک ساختمان آجری
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان | شرکت غرفه سازی گراف
نمای ساختمان بتنی در حال ساخت
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان | شرکت غرفه سازی گراف
تکنولوژی ساخت در ساختمان های مدرن
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه ساختمان | شرکت غرفه سازی گراف
برش ساختمان چوبی در حال ساخت

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت دیمه - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت دیمه

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت رادمان پلاست - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت

ساخت غرفه | غرفه شرکت رادمان پلاست

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه ICE MAN

نمایشگاه بین المللی اصفهان

غرفه شرکت TOYOTA - نمایشگاه تهران - غرفه سازی در تهران

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت TOYOTA

غرفه سازی در تهران
گراف

شرکت طلافنون

نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه همایش نظام پیشنهادها - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه همایش نظام پیشنهادها

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت ZHONGZHI - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

طراحی غرفه | غرفه شرکت ZHONGZHI

غرفه سازی اصفهان
غرفه Baofeng Brake - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه Baofeng Brake

غرفه سازی در تهران