غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز

  • نمایشگاه بین‌ المللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌ المللی در زمینه‌های مختلف صنعت و تجارت می‌باشد. هدف نمایشگاه بین المللی تبریز ایجاد ارتباط بین صنعت‌گران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت در غالب نمایشگاه بین المللی و داخلی می‌باشد. همچنین این نمایشگاه بین المللی تبریز هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد. نمایشگاه بین المللی تبریز با بودجه مردمی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۳، افتتاح گردید. از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک‌ محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران می‌شد، فکر ایجاد نمایشگاه بین المللی تبریز قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۳۶۷ شمسی، در پی تغییراتی که در قانون مقررات صادرات و واردات کشور به وجود آمد و با تشویق دکتر سبحان‌اللهی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای تأسیس نمایشگاه، پیگیری کارهای ایجاد نمایشگاه بین المللی تبریز شدت گرفت و سرانجام با تحریر اساس‌نامه اولیه و تعیین تعداد و مبلغ اسمی سهام و به تصویب رساندن آن در هیئت امناء در تاریخ ۶۹/۰۵/۱۷ با به تصویب رساندن اساس‌نامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد.

شرکت غرفه سازی گراف
گراف
گراف

غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز

پلان نمایشگاه تبریز پلان نمایشگاه تبریز
نمایشگاه بین المللی تبریز بعنوان بزرگترین سایت نمایشگاهی نیمه غربی کشور ایران دارای چندین سالن با مشخصات ذیل می‌باشد: ۱- سالن نمایشگاهی امیر کبیر با متراژ ۹۱۴۴ متر مربع ۲- سالن نمایشگاهی پروین اعتصامی با متراژ ۶۴۸۰ متر مربع ۳- سالن شهریار با متراژ ۳۱۲۰ متر مربع ۴- سالن آذربایجان با متراژ ۱۰۸۰ متر مربع ۵- سالن تبریز با متراژ ۲۰۱۶ متر مربع ۶- سالن ستارخان با متراژ ۵۰۰ متر مربع ۷- سالن سهند با متراژ ۱۳۶۰ متر مربع ۸- سالن شمس تبریزی با ۱۱۳۳ متر مربع و بیش از ۱۰۰۰۰ متر فضای باز نمایشگاهی. همچنین مؤسسه آموزش عالی ارس نیز درون این مجموعه دایر می‌باشد.ادامه مطلب ...

غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز

  • شرکت های غرفه سازی دارای گرید نمایشگاه بین المللی تبریز در کلیه مراحل طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی خودملزم به رعایت قوانین و مقررات خاص نمایشگاه تبریز می باشند . این مقررات شامل کلیه مراحل طراحی،اجرا، نورپردازی،برق کشی و... غرفه سازی نمایشگاهی می باشد. که کلیه غرفه سازان نمایشگاه بین المللی تبریز ملزم به رعایت آن ها می باشند .این مقررات در جهت بهبود و سامان دهی روند طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد.در این مطلب به تعدادی از قوانین و مقررات نمایشگاه بین المللی تبریز اشاره می نماییم.

گراف
۱- تزیینات داخلی هر غرفه به عهده مشارکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی تبریز می باشد که باید با هماهنگی مدیر فنی نمایشگاه تبریز و با توجه به مسایل ایمنی و اجرایی ( تحت مقررات مشخص و مجزا که به مجریان   ادامه مطلب...

گراف
۲- بهای هر متر مربع نمایشگاه بین المللی تبریز شامل زمین و خدمات نمایشگاهی شامل پانل های اطراف، روشنایی، پریز برق، دو عدد صندلی، یک عدد میز و نوشته سردرب می باشد.لوازم اضافی غرفه شامل خدمات   ادامه مطلب...

گراف
۳- متقاضیان حضور در هر موضوع نمایشگاه بین المللی تبریز برای ثبت نام باید از طریق سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر و بر اساس گروه کالایی مرتبط نسبت به ثبت نام و رزرو غرفه اقدام نمایند.اعلام آمادگی و ارسال فرم ادامه مطلب...

غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز

غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز

  • شرکت های حاضر در نمایشگاه برای حضور قدرتمند در نمایشگاه و ارایه محصولات و خدمات خود و رقابت با رقبا و تمایز در نمایشگاه سعی در استفاده از تمام توان و امکانات خود دارند . استفاده از ایده های جدیدو نوآوری در ارایه خدمات در زمان برگزاری نمایشگاه از اهمیت زیادی دربین شرکت کنندگان برخوردار است.غرفه سازی و غرفه آرایی یکی از این راهکارها و عاملی درتمایز با سایر شرکت کنندگان در نمایشگاه خواهد بود. تقویم نمایشگاه بین المللی تبریز سالانه شامل مجموعه کاملی از این رویدادها و ایده های جذاب غرفه سازی و بازاریابی در زمان برگزاری نمایشگاه است. غرفه سازان نمایشگاه بین المللی تبریز نیز با ارایه طرح ها و ایده های جدید در زمان غرفه سازی نمایشگاهی همراه شرکت کنندگان در نمایشگاه می باشندو سعی در ارایه طرح های خاص و بروز غرفه سازی و غرفه آرایی مینماید.
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی تبریز - غرفه سازی در تهران

غرفه سازی | غرفه بازرگانی سودبر

غرفه سازی تبریز
غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - غرفه سازی - غرفه سازی گراف - شرکت گراف

غرفه سازی | شرکت تام لوکوموتیو آریا

غرفه سازی تبریز
طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی - غرفه هلدینگ فیدار - نمایشگاه بین المللی تبریز

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه هلدینگ فیدار

غرفه سازی تبریز

غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز

  • تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهمترین بخش های یک غرفه در هر نمایشگاهی بوده و نقش مهمی درغرفه آرایی و تقسیم بندی فضاهارا داراست.تجهیزات یک غرفه شامل مبلمان نمایشگاهی، LCD،آبسردکن و گرم کن، چای ساز،پنکه و... می باشد که هر کدام ویژگی و نقش خاصی در یک غرفه نمایشگاهی ایفا می کنند . به طور مثال مبلمان نمایشگاهی خود شامل چندین زیر مجموعه می باشد. مبلمان vip ،که شامل مبلمان چرمی و دسته استیل بوده و برای پذیرایی از مهمانان ویژه در فضای vip غرفه نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. مبلمان Cip ، شامل صندلی های تاشو و پشت بلندو میز شیشه ای گرد یا مسطتیل شکل می باشد و جهت برگزاری جلسات نیمه رسمی در غرفه های نمایشگاهی استفاده می گردد. از دیگر مبلمان نمایشگاهی میتوان به صندلی های کانتر و ... اشاره نمود.

ست ۴نفره cip پشت بلند سفید


ست ۴نفره cip پشت بلند مشکی


میز جلو مبلی گرد


صندلی جکدار دور چوبی


میز پایه خرچنگی مربع


صندلی پشت بلند مشکی


نیم ست دسته استیل مشکی


لپ تاپ


مبلمان نیم ست چرمی نیلپر مشکی


کابل HDMI


ال سی دی ۳۲ اینچ


صندلی جکدار زین اسبی مشکی