طراحی و اجرای غرفه مبتکران توسعه و تجارت فیدار
ایده اصلی و زیربنای شرکت توسعه و تجارت شناسا به پیشنهاد جمعی از متولیان و پیشکسوتان صنف فروشندگان قطعات یدکی از سراسر کشور ایجاد شد. این شرکت با اهداف متعالی توسعه سلامت بازار قطعات یدکی خودرو (سبک، سنگین، ماشینهای راهسازی و معدنی) و مبارزه با پدیده شوم تقلب، ایجاد حس رضایت و اطمینان از خرید در قالب خدمات تائید اصالت و تضمین کیفیت، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ تا به امروز با راه اندازی سامانه اصالت قطعات خودرو آغاز نموده است. اهداف اصلی مجموعه فیدار :
تلاش جهت سازماندهی و ایجاد نظم در بازار با الگوی مدیریت دانش، تلاش جهت بهبود فضای بازرگانی سالم، ایجاد ارتباط موثر در قالب الگوی مناسب بین عرضه و تقاضا، آگاه سازی جامعه وکمک به عرضه و تقاضا، آگاه سازی جامعه وکمک به عرضه قطعات سازگار بامحیط زیست در بازار، حفظ منافع و ارتقاء منزلت صنف، جلب اعتماد و حفظ منافع مصرف کنندگان، حمایت از سرمایه های مادی و معنوی اعضاء، هم افزایی توان اعضاء از طریق استفاده از ظرفیت های موجود و بالقوه، توانمند سازی گروه های خاص مرتبط از طریق فرهنگ سازی و آموزش.طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی، غرفه های خاص ، روش های متنوع ساخت غرفه های نمایشگاهی
همگی مکمل و یاری رسان به شرکت کنندگان درنمایشگاه بوده تا علاوه برا رفع
نیاز های ضروری حضور در نمایشگاه کمک به بازدید بیشتر بازدیدکنددگان از
غرفه ها در نمایشگاه را دارد .
طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف در مهر ماه سال ۱۳۹۴ به عنوان غرفه ساز و طراح غرفه هولدینگ فیدار در نمایشگاه بین المللی تبریز با موضوع نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو انتخاب گردید. مساحت غرفه هولدینگ فیدار در این نمایشگاه ۵۵۰ متر مربع به صورت های مختلف ۳ طرف باز، جزیره و غیره طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگدانه هایی که بر روی سطح های مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال می شود به همین جهت رنگ سازمانی غرفه هولدینگ فیدار سورمه ای، نارنجی و قرمز انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت هولدینگ فیدار در نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو تبریز به صورت زیر می باشد: صندلی کانتر، میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ست ۴ نفره مبلمان cip، آبسردکن، یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی تبریز یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۸۰* ۲۱۰ سانتیمتر در غرفه شرکت هولدینگ فیدار طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو در نمایشگاه بین المللی تبریز یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت هولدینگ فیدار برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای هنگست، بنز، ماهله وغیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی تبریز امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت هولدینگ فیدار به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی ، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو تبریز بسیار زیاد کرده، استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت هولدینگ فیدار در نمایشگاه بین المللی تبریز عرضه شده است.
نمایشگاه بینالمللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاههای داخلی و بین المللی در زمینههای مختلف صنعت و تجارت میباشد. هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین صنعتگران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت میباشد. همچنین این نمایشگاه هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد. این نمایشگاه با بودجه مردمی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۳، افتتاح گردید. از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران میشد، فکر ایجاد نمایشگاه قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۳۶۷ شمسی، در پی تغییراتی که در قانون مقررات صادرات و واردات کشور به وجود آمد و با تشویق دکتر سبحاناللهی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای تأسیس نمایشگاه، پیگیری کارهای ایجاد نمایشگاه شدت گرفت و سرانجام با تحریر اساسنامه اولیه و تعیین تعداد و مبلغ اسمی سهام و به تصویب رساندن آن در هیئت امناء در تاریخ ۱۷/۵/۶۹ با به تصویب رساندن اساسنامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بینالمللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد. مرکز نمایشگاهی تبریز بعنوان بزرگترین سایت نمایشگاهی نیمه غربی کشور ایران دارای چندین سالن با مشخصات ذیل میباشد: ۱- سالن امیر کبیر با متراژ ۹۱۴۴ متر مربع ۲- سالن پروین اعتصامی با متراژ ۶۴۸۰ متر مربع ۳- سالن شهریار با متراژ ۳۱۲۰ متر مربع ۴- سالن آذربایجان با متراژ ۱۰۸۰ متر مربع ۵- سالن تبریز با متراژ ۲۰۱۶ متر مربع ۶- سالن ستارخان با متراژ ۵۰۰ متر مربع ۷- سالن سهند با متراژ ۱۳۶۰ متر مربع ۸- سالن شمس تبریزی با ۱۱۳۳ متر مربع و بیش از ۱۰۰۰۰ متر فضای باز نمایشگاهی. همچنین مؤسسه آموزش عالی ارس نیز درون این مجموعه دایر میباشد. . وب سایت نمایشگاه بین المللی تبریز www.tabrizfair.ir .نمایشگاه بین المللی تبریز فرصت مناسبیست برای تبلیغ، ارتباط با مشتریان و ارایه محصولات شرکت ها. جهت ارتباط با نمایشگاه بین المللی تبریز می توان از روش های زیر اقدام کرد: آدرس : تبریز، محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز تلفن: ۳۶۳۷۳۸۵۱ – ۰۴۱ پست الکترونیک: info@tabrizfair.ir فکس: ۳۶۳۷۵۵۵۳ – ۳۶۳۷۳۸۶۱ – ۳۶۳۷۳۸۶۰ – ۳۶۳۷۳۸۵۰
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز یک رویداد تجاری است. زیر گروه های تخصصی نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز شامل: قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، اتوسرویس، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرومی باشد. در این نمایشگاه از طراحی کانتر، استند و پارتیشن های مختلفی استفاده شده که طبق خواسته ی کارفرما در غرفه جانمایی و طراحی شده است. اخیرا سرعت بالای صنعتی شدن و نوسازی در کشورایران منجر به افزایش تقاضا برای کالاهای سرمایه ای مانند ماشین آلات، روغن، قطعات یدکی، بلبرینگ و سایر محصولات مکانیکی اتومبیل و لوازم جانبی آن شده است.شرکت غرفه سازی گراف مجری وطراح غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی در تمامی شهرهای کشور می باشد .شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.