طراحی و اجرای غرفه خودروسازان راین
شرکت خودروسازان راین در سال ۱۳۸۲ بعنوان یکی از شرکتهای تابعه گروه صنایع خودروسازی کرمان در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و به منظور تولید خودرو، تاسیس و ثبت گردید. طراحی ساخت کارخانه در دو فاز به انجام رسید و طی آن مقرر گردید که در فاز اول ۹۵۰۰۰ مترمربع و در فاز دوم ۲۰۰۰۰۰ مترمربع فضای مسقف احداث گردد. هر فاز شامل سالن بدنه، سالن رنگ و سالن تزئینات میباشد.فاز اول شامل سالن بدنه به مساحت ۲۳۰۰۰ مترمربع با ظرفیت استقرار ۵ خط تولید و تولید ۴۰ بدنه خودرو در ساعت، سالن رنگ به مساحت ۴۰۰۰۰ مترمربع و ظرفیت رنگ آمیزی ۲۰ خودرو در ساعت و سالن تزئینات به مساحت ۳۲۰۰۰ مترمربع و ظرفیت استقرار خطوط تولید جهت تولید۴۰ دستگاه خودرو در ساعت میباشد. در اسفند سال ۱۳۸۲ و پس از عقد قرارداد همکاری بین شرکت خودروسازان راین و شرکت هیوندای موتور کره جنوبی که یکی از ۵ شرکت معتبر خودروساز در جهان میباشد، شرکت خودروسازان راین رسما تولیدکننده خودروهای هیوندای در ایران نام گرفت. پس از آن، با راه اندازی خط تولید خودروی هیوندای ورنا (اکسنت) اولین خودروی تولیدی این شرکت در خرداد ۱۳۸۳ از خط تولید کارخانه خارج شده و اولین سری خودروهای تولیدی هم در شهریور همان سال به مشتریان محترم واگذار گردید. در ادامه روند توسعه شرکت، تولید خودروی آوانته (النترا) با همکاری شرکت هیوندای در دستور کار قرارگرفت و پس از خرید و نصب تجهیزات خط تولید این خودرو، در مرداد ۱۳۸۴ اولین خودروهای تولید شده از این سری، پس از انجام مراحل تست و آزمایشات فنی و احراز مجوزهای لازم به مشتریان محترم واگذار گردید. با انتصاب شرکت پرستوی آبی ارگ بعنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازان راین و ظرف مدت یک سال، ۱۰ نمایندگی در شهرهای بزرگ ایران افتتاح گردید.
شرکت گراف در بهمن ماه ۳۴ مجری طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بین الملی خودرو اصفهان بود که باتوجه به نیاز به نمایش محصولات غرفه ای کاملا باز برای غرفه این شرکت در نمایشگاه طراحی و اجرا گردید .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی شرکت خودرو سازان راین در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۵۵۰ متر مربع و به صورت شبه جزیره و سه طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت خودرو سازان راین در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت خودرو سازان راین، سفید اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه خودرو اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت جاده ابریشم پرشیا در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت حاده ابریشم پرشیا در نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه خودرو شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکت جاده ابریشم پرشیا، فضای انبار به ابعاد ۱۱۴ * ۱۲۲ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت جاده ابریشم پرشیا برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت جاده ابریشک پرشیا از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است. بزرگی و کوچکی پلان غرفه در نمایشگاه بین المللی بسته به مواردی چون: تعداد و اندازه محصولات قابل نمایش درغرفه، تعداد کارکنان غرفه، کیفیت برگزاری نمایشگاه، اهداف حضور در نمایشگاه و غیره را شامل می شود. مجموعه شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف، غرفه این شرکت را نسبت به نیازهای بالا در نمایشگاه خودرو طراحی و اجرا کرده است.
شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. سالن های نمایشگاه بین المللی اصفهان و غرفه ها، تحت پوشش بیمه آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند. در صورت نیاز به افزایش پوشش بیمه کالاهای نمایشگاهی، مشارکت کنندگان نمایشگاه می توانند مستقیما اقدام نمایند. مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیرمترقبه مسئولیتی نخواهد داشت و در این موارد طبق قوانین مربوط و عرف صنعت نمایشگاهی برخورد خواهد شد. غرفه ها در نمایشگاه اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگاننمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱
بر اساس اطلاع رسانی روابط عمومی نمایشگاه خودرو شرکت های خودرو سازی مشهوری از سر تا سر دنیا در این نمایشگاه با غرفه های متنوع حضور خواهند داشت از جمله این خودرو سازها می توان به خودروسازهای مطرحی مثل بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، ولوو، هیوندای، کیا، میتسوبیشی، لوتوس و بسیاری دیگر از برندهای اروپایی و همچنین چینی اشاره کرد. نمایشگاه ها با توجه به معروفیت، تعداد و تنوع شرکتکنندگان، این توانایی را دارند که به رویدادی جذاب و به یادماندنی تبدیل شوند.اگر شما به دنبال خودرو مورد علاقه خود هستید می توانید قبل از خرید سری به این نمایشگاه بزنید و از غرفه ها بازدید کنید.این غرفه ها شامل ساخت و ساز و پارتیشن می باشد که در آن کانتر به صورتی نقش اصلی را در غرفه دارد.در این نمایشگاه از خودرو های مختلف و زیبایی از شرکت های داخلی و خارجی از جمله سایپا، ایرانخودرو، کارمانیا، کرمان موتور، مدیران خودرو، پرشیا خودرو، آرمان موتور کویر، نگین خودرو و آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور رونمایی می شود که ارایه دهنده جدیدترین خودروها در نمایشگاه می باشند.نمایشگاه خودرو در اکثر شهرهای ایران برگزار می شود که از جمله آن می توان به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران،نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی یزد، نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی مشهد و... اشاره کرد.غرفه های نمایشگاهی ساخته شده در نمایشگاه های بین المللی برای هرچه بهتر نمایش محصولات و خدمات شرکت هادر غرفه های نمایشگاهی در طول زمان برگزاری نمایشگاه طبق تقویم نمایشگاهی طراحی و اجرا می گردند . طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.