طراحی و اجرای غرفه صباباتری
صباباتری از مهمترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع باتری در خاورمیانه است که صاحب نامی پرآوازه و معتمد در منطقه شده است. این شرکت با ۴ مجموعه صنعتی بزرگ مفتخر است که با ۴۰ سال سابقه در تولید متنوع باتریهای خودرو محصولات خود را طبق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید . شرکت صبا باتری با استفاده از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشورهای تراز اول اروپائی ، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتریهای خودروئی از ۳۶ آمپر ساعت تا ظرفیت ۲۰۰ آمپر ساعت و توان تولید ۵/۲ میلیون دستگاه در سال ( باتریهای سرب اسیدی ) و نیز باتریهای سیلد MF ( بی نیاز از سرویس و مراقبت ) ویژه نسل جدید خودروها با ظرفیت تولید ۵/۱ میلیون دستگاه در سال را دارد . واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی مجرب می باشد. شرکت توسعه منابع انرژی توان، با هدف پشتیبانی یکپارچه از نیروهای مسلح درحوزه انرژی و مشارکت در طرح های ملی مرتبط با انرژی در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. زیر ساخت این شرکت همان شرکت سهامی باتری سازی نیرو است که دهها سال در ایران و جهان آن را با نام صباباتری میشناسند. شرکت توان با دارا بودن از ظرفیتهای صنعتی که بر فناوری روز استوار است به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز نیروهای مسلح، شرکتی است که در تامین نیازهای کشور به انرژی نیز به عنوان شرکت مهم نقشی پررنگ دارد و در طرحهای اولویت دار ملی با سایر سازمانها و نهادهای قانونی کشور همکاری مینماید. طراحی غرفه شرکت صبا باتری در نمایشگاه رایدکس تهران را شرکت گراف انجام داده است.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت صبا باتری درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی تهران طراحی و اجرا شده است. غرفه سازی شرکت صبا باتری در نمایشگاه تهران بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۸۲ متر مربع و به صورت رینگ و دو طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت صبا باتری در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت صبا باتری، سفید و سورمه ای اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی صنعت نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت صبا باتری در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت صبا باتری در نمایشگاه تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی صنعت شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکت صبا باتری، فضای انبار به ابعاد ۱۸۲ * ۱۲۰ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه صنعت یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت صبا باتری برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت صبا باتری از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است.
محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. جهت تبلیغ و پخش هدایای تبلیغاتی و نمونه کالا در محوطه نمایشکاه بین المللی تهران، شرکت کنندگان محترم می بایست به کارسناس مربوطه درمدیریت روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه مراجعه و نسبت به عقد قرارداد برای تعداد نفراتی که قصد دارند موارد فوق را در محوطه و یا سالنهای نمایشگاهی توزیع کنند،اقدام نمایند. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود.
نمایشگاه بین المللی صنعت ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. نمایشگاه جایگاهی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان میتوانند با کنشهای سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند. نمایشگاه جایی است که عرضهکنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبرو می شودند. نمایشگاه جایگاه شناساندن یک ایده نوین یا جای داد و ستد اطلاعات، نوآوریها، نوآفرینیها و اختراع هاست.در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای اصنعت کشور در ایران و جهان باشد.این نمایشگاه تعداد بسیار زیادی از غرفه داران و خریداران بین المللی مختلف منطقه را در یک فضای نمایشگاهی گردهم می آورد.غرفه های متنوع ، غرفه سازی نمایشگاهی، تجهس=یزات متنوع نمایشگاهی ، طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی، غرفه های خاص ، روش های متنوع ساخت غرفه های نمایشگاهی همگی مکمل و یاری رسان به شرکت کنندگان درنمایشگاه بوده تا علاوه برا رفع نیاز های ضروری حضور در نمایشگاه کمک به بازدید بیشتر بازدیدکنددگان از غرفه ها در نمایشگاه را دارد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.