advertise
نمایشگاه اصفهان - وایا باتری - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - وایا باتری - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - وایا باتری - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - وایا باتری - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - وایا باتری - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | طراحی و اجرای غرفه - شرکت وایاباتری | شرکت اجرای غرفه گراف

غرفه سازی شرکت وایا باتری

شرکت تولیدی صنعتی وایا باطری درسال
۱۳۹۰ تأسیس و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دانش فنی روز دنیا
با هدف تولید محصولاتی متفاوت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی، جهت
تأمین نیاز داخل و صادرات، اقدام به ایجاد کارخانه تولید باتری در شهرک
شکوهیه قم در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع نمود.غرفه سازی نمایشگاهی این شرکت درنمایشگاه قطعات خودرو در نمایشگاه بین المللی اصفهان توسط شرکت غرفه سازی گراف طراحی و اجرا گردید .

شرکت وایا باتری - نمایشگاه بین‌المللی اصفهان - طراحی غرفه | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه اصفهان - وایا باتری - غرفه سازی - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی

طراحی واجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی نمایشگاهی غرفه شرکت وایا باتری درنمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت و ساز با پلانی به مساحت ۱۴۴ متر مربع و به شکل ال و در رینگ انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه شرکت وایا باتری طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، قرمز و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایشهای به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری ، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۵۵ * ۱۰۰ سانتیمتر می باشد که این موارد درغرفه شرکت وایا باتری درنمایشگاه بین المللی اصفهان کاملا مشهود است.نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت وایا باتری برای ارایه محصولات و برندهای خود که شامل برندهای شادا، وایا و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی نمایشگاه اصفهان گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفه‌های نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه شرکت وایا باتری با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است. در طراحی غرفه نمایشگاهی استاندار‌های بسیاری وجود دارد که تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف برای غرفه شرکت وایا باتری در نمایشگاه بین المللی اصفهان این استاندارد ها را به کار برده و این امر باعث شده، غرفه مدت بیشتری در ذهن بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان نمایشگاه بماند.

نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی  اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ سالن های نمایشگاه بین المللی اصفهان و غرفه ها، تحت پوشش بیمه آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند. در صورت نیاز به افزایش پوشش بیمه کالاهای نمایشگاهی، مشارکت کنندگان نمایشگاه می توانند مستقیما اقدام نمایند. مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیرمترقبه مسئولیتی نخواهد داشت و در این موارد طبق قوانین مربوط و عرف صنعت نمایشگاهی برخورد خواهد شد. غرفه سازی در نمایشگاه اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگان نمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد.

سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
سالن نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو | غرفه سازی در اصفهان ۹۶

شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو بخشی از یک استراتژی دراز مدت توسعه صادرات است که هدف آن سوق دادن کالاهایی است که از بیشترین شانس فروش در یک بازار خارجی برخوردار هستند.هنگامی که یک سازمان درصدد برمی آید که گروهی از واحدهای تولیدی صادرکننده را شناسایی نموده وامکان مشارکت آنها را در یک نمایشگاه تجاری فراهم کند،حداقل باید از دو سال قبل مقدمات لازم را فراهم آورد.برنامه ریزی قبلی این امکان را می دهد که محل مناسبی را برای عرضه کالاهای مورد نمایش انتخاب نماید،هنگامی که محل نمایشگاه بین المللی اصفهان انتخاب گردید،برگزار کننده برای شناسایی موسسات علاقه مند اقدام به انتشار اطلاعیه ای در یکی از روزنامه های پر تیراژ نموده وشرکتهای معتبر ار دعوت به شرکت می نماید،البته به منظور سهولت در انجام این کار میتوان از کاتالوگها یا اطلاعات نمایشگاههای مشابه استفاده نمود و طی نامه ای از شرکتهای مورد نظر جهت شرکت در نمایشگاه دعوت بعمل آورد. تجار و صنعتگران بعنوان صف مقدم شرکت کنندگان نمایشگاهها،باید از برنامه های نمایشگاههای داخلی وخارجی مرتبط آگاه بوده واز نتایج آن کاملا مطلع شوند.سازمانهای متولی برگزاری نمایشگاه در هر کشور یا منطقه ای می بایست فهرست تمامی نمایشگاههای داخلی وخارجی ار از طریق پست یا پست الکترونیکی به اطلاع بازرگانان، صاحبان صنایع،اتحادیه ها واتاقهای بازرگانی ارسال نماید.همچنین درج آگهی های اختصاصی، اطلاع رسانی در جلسات مشترک بازرگانی می تواند از دیگر ابزار اطلاع رسانی درخصوص برگزاری نمایشگاهها باشد. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید.

نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو- غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو- غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو- غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو- غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه ساینا پلیمر

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت پارس کوپال - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه های پروداکت

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت پارس کوپال

غرفه سازی در تهران
غرفه سازی نمایشگاهی - طرح غرفه - طراحی غرفه

غرفه سازی پیشنهادی

نمایشگاه بین المللی تهران

غرفه سازی در تهران - غرفه سازی گراف - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی تهران

غرفه شرکت nbm

نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه بازرگانی تسکینی - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاه

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی تسکینی

غرفه سازی در تهران
غرفه بازرگانی پیشگام - نمایشگاه بین المللی مازندران ( قائم شهر ) - نمایشگاه قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی پیشگام

غرفه سازی در مازندران | قائم شهر

غرفه شرکت کیا موتورز - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

غرفه سازی | غرفه شرکت کیا موتورز

غرفه سازی اصفهان
بهنام معدن - غرفه سازی نمایشگاهی-طراحی واحرای غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه | بهنام معدن

غرفه سازی در تهران