طراحی و اجرای غرفه شرکت کیا موتورز
شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال ۱۳۸۶ در کشور نه تنها باعث حضور نقشی جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب بالا رفتن تنوع خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواستهها و علایق مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است. امروزه گسترش فعالیتهای اطلس خودرو از تنوع فروش خودروهای کیاموتورز گرفته تا نحوه متمایز خدمت رسانی به تمامی مشتریان خانواده کیا در سراسر کشور؛ گسترش قابل توجهی یافته است. تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرحهای ویژه، تحلیل و توسعه هدفمند شبکه خدمات پس از فروش، تجهیز سرویسهای امدادی، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستای شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، ایجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتی هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در اقصی نقاط کشور به دست آمده است. شرکت اطلس خودرو در طی این سالها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسبسازی آن با نیازهای بازار اقدام نموده و آموزههایی را برای بازار ایران به همراه داشته است که لزوماً یک محصول، یک راه فروش ندارد. این تنوع بالا البته با خطرهایی نیز همراه بوده است که پیچیدگیهای خاص خود را در انتخاب بهترین استراتژی به دنبال داشته است از جمله آن می توان به بومی سازی دانش های انتقال یافته اشاره کرد.
شرکت گراف در طراحی و اجرای غرفه کیا موتورز علاوه بر استفاده از رنگ سازمانی و طراحی به صورت باز برای نمایش محصولات این شرکت در نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از استیج های خاصی برای قرار دادن نمونه خودرو های این شرکت نیز در نمایشگاه بهره برد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
در بهمن سال ۱۳۹۳ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت کیا موتورز، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان با عنوان نمایشگاه خودرو نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت دوطرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی شرکت کیا موتورز در نمایشگاه خودرو اصفهان، قرمز و سفید در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی شرکت کیا موتورز در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت کیا موتورز با یک انبار به ابعاد ۲۵۰ * ۱۵۰ سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کیا موتورز برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه شرکت کیا موتورز علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه در نمایشگاه خودرو را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات شرکت کیا موتورز استفاده شده است. به طور کلی شرکت طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی گراف، غرفه شرکت کیا موتورز را با در نظر گرفتن بخش هایی مانند بخش اطلاعات غرفه، بخش مذاکره و مشاوره غرفه، بخش پشتیبانی غرفه، بخش آموزشی غرفه و غیره طراحی واجرا کرده است.
حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید. سالن های نمایشگاه بین المللی اصفهان و غرفه ها، تحت پوشش بیمه آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند. در صورت نیاز به افزایش پوشش بیمه کالاهای نمایشگاهی، مشارکت کنندگان نمایشگاه می توانند مستقیما اقدام نمایند. مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیرمترقبه مسئولیتی نخواهد داشت و در این موارد طبق قوانین مربوط و عرف صنعت نمایشگاهی برخورد خواهد شد. غرفه ها در نمایشگاه اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگاننمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد. شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان.
بر اساس اطلاع رسانی روابط عمومی نمایشگاه خودرو شرکت های خودرو سازی مشهوری از سر تا سر دنیا در این نمایشگاه با غرفه های متنوع حضور خواهند داشت از جمله این خودرو سازها می توان به خودروسازهای مطرحی مثل بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، ولوو، هیوندای، کیا، میتسوبیشی، لوتوس و بسیاری دیگر از برندهای اروپایی و همچنین چینی اشاره کرد. نمایشگاه ها با توجه به معروفیت، تعداد و تنوع شرکتکنندگان، این توانایی را دارند که به رویدادی جذاب و به یادماندنی تبدیل شوند.اگر شما به دنبال خودرو مورد علاقه خود هستید می توانید قبل از خرید سری به این نمایشگاه بزنید و از غرفه ها بازدید کنید.این غرفه ها شامل ساخت و ساز و پارتیشن می باشد که در آن کانتر به صورتی نقش اصلی را در غرفه دارد.در این نمایشگاه از خودرو های مختلف و زیبایی از شرکت های داخلی و خارجی از جمله سایپا، ایرانخودرو، کارمانیا، کرمان موتور، مدیران خودرو، پرشیا خودرو، آرمان موتور کویر، نگین خودرو و آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور رونمایی می شود که ارایه دهنده جدیدترین خودروها در نمایشگاه می باشند.نمایشگاه خودرو در اکثر شهرهای ایران برگزار می شود که از جمله آن می توان به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران،نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی یزد، نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی مشهد و... اشاره کرد.طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.