طراحی و اجرای غرفه بازرگانی تسکینی
با توجه به گسترش صنعت حمل و نقل جاده ای و رشد روز افزون تولید یا مونتاژ خودروهای سنگین و نیمه سنگین، نیاز به توزیع قطعات یدکی مورد نیاز بیش از پیش در کشور احساس میشود. از این رو شرکت تجاری بازرگانی تسکینی با عنایت به این نیاز فزایندهی کشور تاسیس شد. زمینهی اصلی فعالیت این شرکت واردات تمامی قطعات یدکی سنگین و نیمه سنگین از برندهای برتر جهان می باشد. در راستای حفظ کیفیت و رضایتمندی مشتریان، مدیران شرکت بازرگانی تسکینی خط مشی خود را بر تطابق محصولات وارداتی با استانداردهای روز دنیا گذاشته و همواره تلاش و همت والای خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات خود بکار گرفتهاند.طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بین المللی اصفهان توسط شرکت گراف انجام گردید. غرفه این شرکت در متراژ ۶۵ متر مربع و به صورت محصور همراه با طراحی سردرب انجام پذیرفت. استفاده از رنگ سازمانی و نورپردازی خاص از ویژگیهای طراحی و اجرای این غرفه نمایشگاهی میباشد .نمایشگاه قطعات خودرو یکی از پربازدیدترین و مهمترین نمایشگاههای کشور میباشد که هرساله با شرکتهای فعال در این حوزه در سراسر کشور برگزار می گردد. بازرگانی تسکینی نیز به عنوان یکی از واحدهای فعال و خوش نام در این عرصه با حضور مستمر در این نمایشگاه ها به معرفی محصولات و خدمات جدید خود میپردازد. طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران توسط شرکت گراف انجام گردید. غرفه این شرکت در متراژ ۵۰ متر مربع و به صورت محصور همراه با طراحی سردرب انجام پذیرفت. استفاده از رنگ سازمانی و نورپردازی خاص از ویژگی های طراحی و اجرای این غرفه نمایشگاهی می باشد.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی و اجرای غرفه بازرگانی تسکینی در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با مساحت ۹۵ متر مربع در دی ماه سال ۱۳۹۳ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی میتوان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سفید و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه بازرگانی تسکینی را در نمایشگاه تهران، سفید در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت آفتی طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳.۶۶ متر، عرض ۱.۲۵ متر و طول ۲.۴۴ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که بازرگانی تسکینی برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای او سی ای و غیره می باشد، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه بازرگانی تسکینی در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی تهران را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه تهران، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. بزرگی و کوچکی پلان غرفه در نمایشگاه بین المللی بسته به مواردی چون: تعداد و اندازه محصولات قابل نمایش درغرفه، تعداد کارکنان غرفه، کیفیت برگزاری نمایشگاه، اهداف حضور در نمایشگاه و غیره را شامل می شود. مجموعه شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف، غرفه این شرکت را نسبت به نیازهای بالا در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو طراحی و اجرا کرده است.
هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود.
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران بخشی از یک استراتژی دراز مدت توسعه صادرات است که هدف آن سوق دادن کالاهایی است که از بیشترین شانس فروش در یک بازار خارجی برخوردار هستند.تجار و صنعتگران بعنوان صف مقدم شرکت کنندگان نمایشگاهها،باید از برنامه های نمایشگاههای داخلی وخارجی مرتبط آگاه بوده واز نتایج آن کاملا مطلع شوند.شرکت غرفه سازی گراف طراح ومجری ساخت غر فه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی با سال ها تجربه در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مشاور شما از زمان طراحی تا اجرای غرفه های نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین المللی و نمایشگاه های داخلی می باشد. طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند .طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت غرفه سازی گراف بنابه هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.