طراحی و اجرای غرفه شرکت آسیا تک
شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال ۱۳۸۲، به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT، تأسیس و موفق به اخذ مجوز PAP از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت ارائه خدمات خطوط کابلی دیجیتالی مشترکین (DSL) گردید و هم چنین از سال ۸۷ جهت ارایه خدمات ADSL در سایر استان ها نیز موفق به دریافت مجوزهای ISDP و ISP در ۳۰ استان از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. این شرکت از سال ۹۲ نیز با توجه به توسعه خدمات خود، در جهت ارائه خدمات میزبانی و اشتراک مکانی مراکز داده اقدام به اخذ مجوز IDC به شماره ۶۲۹۵/۵۰۰ از مرکز ملی فضای مجازی نمود. در سال ۹۳ نیز با توجه به اتمام مجوز PAP از سوی سازمان تنظیم مقررات، مجوز جدید FCP به عنوان جایگزین مجوزهای PAP، ISDP و ISP اعلام شد و این شرکت موفق به اخذ این مجوز به شماره ۱۶-۹۴-۱۰۰ از سال ۱۳۹۴ با اعتبار ده ساله تا سال ۱۴۰۴ از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ارائه هرگونه خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارائه خدمات صوتی، تصویری، متنی، داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده شد. با توجه به نیاز به اخذ مجوز " ارائه خدمات باند پهن ثابت روی بستر سیم کارت TD-LTE " شرکت در قالب کنسرسیوم فناوران موفق به اخذ مجوز بهره برداری از فرکانس ۲۶۰۰ بمدت ۱۰ سال گردید. در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر در سرمایه انسانی آسیاتک در حال فعالیت میباشند.غرفه پروداکت شرکت اسیا تک در نمایشگاه اصفهان در متراژ ۷۲ متر مربع طراحی و اجرا گردید . این غرفه به صورت باز همراه با طراحی سردرب انجام پذیرفت.
طراحی و اجرای غرفه این شرکت به صورت یک طرف باز و با مساحت ۶۶متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک با همکاری شرکت غرفه سازی و طراحی غرفه گراف انجام شده است. در غرفه نمایشگاهی از رنگ برای محافظت از خوردگی، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده میگردد، استفاده می شود از این رو در این غرفه نیز از رنگ سازمانی سفید، مشکی با توجه به نظر کارفرما روی سطوح غرفه اعمال گردیده است. غرفه سازی در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و غیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، غرفه پروداکت، غرفه ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه شرکت بهنام معدن در نمایشگاه تهران به صورت ساخت و ساز انجام شده است. تجهیزات نمایشگاهی غرفه هولدینگ بهنام معدن در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک شامل: یخچال، صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، آبسردکن، میز پذیرایی، استند و غیره می باشد و برای راحتی مشتریان و کارفرما یک عدد آبدارخانه به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۰۵*۱۷۰ سانتیمترداخل غرفه درنظر گرفته شده است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی استاین شرکت برای ارایه محصولات و شرکت غرفه سازی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف با داشتن سالها تجربه در زمینه غرفه سازی و طراحی غرفه در نمایشگاه های بین المللی جهت تحقق اهداف و یاری دادن به شرکت بهنام معدن، غرفه این شرکت را در نمایشگاه تهران طراحی و اجرا نموده است.
برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کنندهدر غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.
نمایشگاه کامپیوتر با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ با توجه به نیاز غرفه داران و همچنین محدودیت های نمایشگاه و نیز نوع پلان غرفه های مختلف در نمایشگاه انجام می گردد . هرغرفه در یک نمایشگاه معرف شرکت حاضر یافته در نمایشگاه می باشد .غرفه ها علاوه بر ایجاد فضایی برای معرفی محصولات ان شرکت نشان دهنده فعالیت و خدمات ان شرکت در نمایشگاه الکامپ می باشد .نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف در چند سال اخیر به دلیل افزایش رقابت در میان غرفه داران از محوبیت زیادی برخوردار گشته و بیشتر شرکت ها برای حضور در نمایشگاه از شرکت های غرفه سازی برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خود کمک می گیرند . غرفه های ساخت و ساز به دلیل تنوع بالا و قابلیت طراحی بیشتر برای غرفه های نمایشگاهی از محبوبیت بیشتری بین غرفه داران جهت طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی برخوردار است .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.