گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - آسیاتک - غرفه های نمایشگاهی

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت آسیا تک

درباره شرکت آسیا تک

طراحی و اجرای غرفه شرکت آسیا تک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال ۱۳۸۲، به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT، تأسیس و موفق به اخذ مجوز PAP از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت ارائه خدمات خطوط کابلی دیجیتالی مشترکین (DSL) گردید و هم چنین از سال ۸۷ جهت ارایه خدمات ADSL در سایر استان ها نیز موفق به دریافت مجوزهای ISDP و ISP در ۳۰ استان از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. این شرکت از سال ۹۲ نیز با توجه به توسعه خدمات خود، در جهت ارائه خدمات میزبانی و اشتراک مکانی مراکز داده اقدام به اخذ مجوز IDC به شماره ۶۲۹۵/۵۰۰ از مرکز ملی فضای مجازی نمود. در سال ۹۳ نیز با توجه به اتمام مجوز PAP از سوی سازمان تنظیم مقررات، مجوز جدید FCP به عنوان جایگزین مجوزهای PAP، ISDP و ISP اعلام شد و این شرکت موفق به اخذ این مجوز به شماره ۱۶-۹۴-۱۰۰ از سال ۱۳۹۴ با اعتبار ده ساله تا سال ۱۴۰۴ از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ارائه هرگونه خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارائه خدمات صوتی، تصویری، متنی، داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده شد. با توجه به نیاز به اخذ مجوز " ارائه خدمات باند پهن ثابت روی بستر سیم کارت TD-LTE " شرکت در قالب کنسرسیوم فناوران موفق به اخذ مجوز بهره برداری از فرکانس ۲۶۰۰ بمدت ۱۰ سال گردید. در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر در سرمایه انسانی آسیاتک در حال فعالیت می‌باشند.غرفه پروداکت شرکت اسیا تک در نمایشگاه اصفهان در متراژ ۷۲ متر مربع طراحی و اجرا گردید . این غرفه به صورت باز همراه با طراحی سردرب انجام پذیرفت.

شرکت آسیا تک - نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه بین‌المللی اصفهان | شرکت طراحی غرفه گراف

درباره غرفه

بیشتر منتقدین سینمایی داخل کشور بر این عقیده اند که فیلم چهره ای منفی از ایرانیان به تصویر کشیده است. اما جدای از موارد ایرانی فیلم ، آرگو یکی از بهترین تریلرهای سال است که احتمالاً در چندین رشته نامزد اسکار خواهد شد. و هم اکنون نیز نامزد پنج جایزه گلدن گلاب ۲۰۱۳ است. نکته دیگر اینکه هر چند بنا به اظهار سازندگان فیلم، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در زمان تسخیر سفارت آمریکا در ایران، ۶ نفر از آمریکایی ها فرار کرده اند اما اینکه آیا جریانات فرار آنها دقیقا آنچه است که در فیلم آمده، هنوز کسی به درستی نمی داند.

تجهیزات غرفه

استند ایکس

آبسردکن - گرمکن

صندلی پشت بلند مشکی

رول آپ

چای ساز برقی


نمایشگاه بین المللی اصفهان

برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کنندهدر غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.

نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه الکامپ | اصفهان ۹۲

نمایشگاه کامپیوتر با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ با توجه به نیاز غرفه داران و همچنین محدودیت های نمایشگاه و نیز نوع پلان غرفه های مختلف در نمایشگاه انجام می گردد . هرغرفه در یک نمایشگاه معرف شرکت حاضر یافته در نمایشگاه می باشد .غرفه ها علاوه بر ایجاد فضایی برای معرفی محصولات ان شرکت نشان دهنده فعالیت و خدمات ان شرکت در نمایشگاه الکامپ می باشد .نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف در چند سال اخیر به دلیل افزایش رقابت در میان غرفه داران از محوبیت زیادی برخوردار گشته و بیشتر شرکت ها برای حضور در نمایشگاه از شرکت های غرفه سازی برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خود کمک می گیرند . غرفه های ساخت و ساز به دلیل تنوع بالا و قابلیت طراحی بیشتر برای غرفه های نمایشگاهی از محبوبیت بیشتری بین غرفه داران جهت طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی برخوردار است .

نمایشگاه الکامپ- نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ-غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه ENGINE COMPONENT - نمایشگاه بین المللی اصفهان  - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه ENGINE COMPONENT

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه نماشگاهی | غرفه بازرگانی تسکینی

نمایشگاه تهران
غرفه شرکت تایمیران - نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

غرفه های نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه شیراز

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت شیوخی

نمایشگاه دبی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه تهران
غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )- نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

غرفه سازی | غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه