طراحی و اجرای غرفه گروه داده ورز جویا
شرکت گروه داده ورز جویا در سال ۱۳۸۱ با پیوستن سه شرکت بزرگ استان اصفهان که هر کدام بطور جداگانه ۱۵ سال سابقه درخشانی داشته اند تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر اصفهان است و پس از چند سال فعالیت موفق، مدیران شرکت با توجه به محدود بودن عرصه فعالیت، تصمیم به گسترش کسب و کار و فعالیت شرکت نمودند، که نتیجه آن رفتن به پایتخت بود که منجر به تاسیس دفتری در تهران شد. این شرکت مفتخر است که پس از ربع قرن فعالیت درخشان خود در زمینه IT توانسته است خود را به جایگاهی برساند که در حال حاضر در اکثر سازمانها و ارگانهای کشور از نام این شرکت به نیکی یاد می شود. از جمله عواملی که توانسته است این شرکت را به این جایگاه رفیع برساند و آن را در رتبه ۵ شرکت برتر کشور در زمینه IT و همچنین به عنوان یکی از معدود شرکت های دانش بنیان کشور با بیش از ۷۰ نفر پرسنل مجرب قرار دهد، دانش، تجربه، همت و کار گروهی کلیه اعضای این مجموعه بوده است که این شرکت را قادر ساخته است تا هم در زمینه پروژه های نوآورانه و دانش محور و هم در زمینه فروش و بازرگانی خود را زبانزد خاص و عام و مخصوصا خانواده بزرگ IT کشور گرداند. از جمله برخی از فعالیتهای این شرکت میتوان به فعالیتهای زیر اشاره کرد: _ اجرای پروژه همراه نامه رسان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران _ راه اندازی و بهره برداری از پروژه کارت الکترونیک سازمان اتوبوسرانی اصفهان _ راه اندازی دفاتر ICT در بیش از ۳۰۰۰ نقطه روستایی _ استقرار و بکارگیری ابزار ARIS جهت مدیریت و ارتقای معماری سازمانی در شرکت ارتباطات سیار ایران – همراه اول _ اجرای طرح مهندسی معکوس تجهیزات Reader Printer در فولاد مبارکه _ اجرای پروژه اسپایدرکم ورزشگاه آزادی. طراحی غرفه این شرکت در نمایشگاه بینالمللی اصفهان به صورت کاملا باز و با نور پردازی مناسب و فضای cip به منظور برگزاری جلسات در غرفه توسط شرکت گراف انجام پذیرفت .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف در دی ماه سال ۱۳۹۳ بهعنوان غرفه ساز و طراح غرفه گروه داده ورز جویا در نمایشگاه بینالمللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ انتخاب گردید. مساحت غرفه گروه داده ورز جویا در این نمایشگاه ۶۶ مترمربع بهصورت جزیرهای طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ دانههایی که بر روی سطحهای مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال میشود به همین جهت رنگ سازمانی غرفه گروه داده ورز جویا، سورمه ای انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی گروه داده ورز جویا در نمایشگاه الکامپ اصفهان بهصورت زیر می باشد: ۴ عدد صندلی کانتر، ۵ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۴ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی اصفهان یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۲۳ * ۹۲ سانتیمتر در غرفه گروه داده ورز جویا طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است. گروه داده ورز جویا برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای سدکو، دل، ایسوز و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی اصفهان امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه گروه داده ورز جویا به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه الکامپ بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات گروه داده ورز جویا در نمایشگاه اصفهان عرضه شده است. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای گروه داده ورز جویا در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت پلکسی و استیکر در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱
تاریخچه برگزاری نمایشگاه الکامپ در ایران به سال ۱۳۶۹ باز میگردد، البته در آن زمان حیطه کاری نمایشگاه علاوه برکامپیوتر، در مورد صنعت برق و همچنین مخابرات را شامل می شد که تقریبا هر دو سال یک بار برگزار می شد و نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات ایران نام داشت. رشد چشم گیر این صنعت از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده اولین نمایشگاه تخصصی الکامپ در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه برگزار گردید.غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ با توجه به نیاز غرفه داران و همچنین محدودیت های نمایشگاه و نیز نوع پلان غرفه های مختلف در نمایشگاه انجام می گردد . هرغرفه در یک نمایشگاه معرف شرکت حاضر یافته در نمایشگاه می باشد .غرفه ها علاوه بر ایجاد فضایی برای معرفی محصولات ان شرکت نشان دهنده فعالیت و خدمات ان شرکت در نمایشگاه الکامپ می باشد .نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است . در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.