.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
طراحی و اجرای غرفه بانک ملت
بانک ملت، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است، که هم اکنون با حدود ۱۹۰۰ شعبه داخل کشور و دو شعبه خارج از کشور درحال فعالیت است. بانک ملت در سال مالی ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال (معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان)، در رتبه پنجم از فهرست بزرگترین شرکتهای ایرانی قرار گرفت. پس از انقلاب ۵۷ و در پی ملی شدن تمامی بانکهای کشور توسط شورای انقلاب، بعد از بانک تجارت، با ادغام بانکهای بانک پارس، بانک عمران، بانک فرهنگیان، بانک داریوش، بانک تهران، بانک تجارت خارجی، بانک اعتبارات تعاونی و توزیع، بانک بینالملل ایران، بانک ایران و عرب و بانک بیمه ایران درخرداد ماه ۱۳۵۸ بانک ملت باسرمایه اولیه ۳۳٫۵ میلیارد ریال تأسیس شد. در سال ۱۳۸۷ شمسی مجموع داراییهای بانک ملت معادل ۱۳۱٫۰۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است. پس از تغییر اجرای سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۱۳۸۴، این بانک بعنوان اولین بانک دولتی، برای خصوصیسازی آماده شد و در ٣٠ بهمن ۱۳۸۷، ۵٪ درصد از سهام بانک ملت، در بورس تهران عرضه گردید، که از این میزان ۲٫۵٪ درصد بهفروش رسید و تنها خریدار آن نیز شرکت آتیهٔ کارکنان بانک ملت (صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ملت) بود، که از زیرمجموعههای این بانک بهشمار میآید. بانک ملت به موجب مصوبهٔ مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانکها از ادغام۱۰ بانک تجاری کشور در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ با سرمایهٔ اولیهٔ ۵/۳۳ میلیارد ریال تأسیس و در ادارهٔ ثبت شرکتهای تهران با شماره ۳۸۰۷۷ به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد. به استناد مجمع عمومی فوقالعاده بانکها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویبنامه هیئت وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید. غرفه این بانک در نمایشگاه اصفهان به متراژ ۲۲ متر مربع در سال ۹۲ توسط شرکت گراف طراحی و اجرا گردید. در طراحی خاص غرفه این بانک با الهام از رنگ سازمانی و نیاز های کارفرما غرفه به صورت نیمه محصور و همراه با طراحی سردرب انجام گرفت.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
در مرداد سال ۱۳۹۲ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز بانک ملت، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان با عنوان نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت چهار طرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی بانک ملت در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اصفهان، قرمز و سفید در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی بانک ملت در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی بانک ملت با یک انبار به ابعاد ۱۲۳ * ۱۵۲ سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یک رویداد تجاری و صنعتی است که بانک ملت برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه بانک ملت علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه درنمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات بانک ملت استفاده شده است. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای بانک ملت در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت پلکسی گلاس و استیکر مات در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید. در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد. شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان.
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان ، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف ، با شکوه تر از گذشته برگزار شود . افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی ، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی درنمایشگاه می باشد. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال داخلی و خارجی، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دستاندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یکی از ابزارهای رسیدن به این مهم است و مجالی برای صنعت خدمات مالی محسوب می شود تا در این بازه آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را عرضه کنند.مخاطبان بازار های مالی و عموم جامعه نیاز به آشنایی بیشتر با این بازارها دارند و یکی از مهم ترین فواید برگزاری نمایشگاه های تخصصی همچون فاینکس می تواند حضور و تشویق عموم مردم جهت ورود به این بازار و عمق بخشیدن به آن باشد. تاریخچه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در ایران و جهان دارای ابعاد مختلفی می باشد که البته با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در خاورمیانه و ایران، قطعا یکی از پر جنب و جوش ترین نمایشگاه های سرمایه گذاری و بورس به کشور ما اختصاص پیدا می کند، غرفه سازی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به دلیل خاص بودن نمایشگاه بورس، بانک و بیمه متفاوت با غرفه سازی در سایر عنوان های نمایشگاهی می باشد .به دلیل حضور افراد متخصص وفعالان این حوزه بیشتر بازدیدها از غرفه های نمایشگاهی در داخل غرفه ان شرکت و عمدتا به صورت جلسه و در داخل فضای غرفه نمایشگاهی انجام می پذیرد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.