گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه پارسیان پیشرو صنعت - پارتیشن بندی
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه پارسیان پیشرو صنعت - پارتیشن بندی
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه پارسیان پیشرو صنعت - پارتیشن بندی
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه پارسیان پیشرو صنعت - پارتیشن بندی
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه پارسیان پیشرو صنعت - پارتیشن بندی

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت پارسیان پیشرو صنعت

درباره شرکت پارسیان پیشرو صنعت

طراحی و اجرای غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت

شرکت پارسیان پیشرو صنعت به عنوان یک شرکت خصوصی، در توزیع و ارائه خدمات پس از فروش برخی از بهترین ماشین آلات جهان میباشد. شرکت پارسیان پیشرو صنعت نماینده انحصاری شرکتهای ولوو پنتا، ولوو کانستراکشن، کیپو، ماکسیمال و آکوا استرانگ در ایران میباشد. محصولات ما توسط شبکه ای از نمایندگان در سطح کشور عرضه می‌شوند. شرکت پارسیان پیشرو صنعت برای اغلب محصولات خود سهم بزرگی از بازار داخلی را در دست دارد. آوازه ما در حمایت از مشتریان و کیفیت خدمات پس از فروش است بطوریکه طی سال های گذشته ، کیفیت خدمات تنها تبلیغات و رمز موفقیت شرکت پارسیان پیشرو صنعت بوده است. با داشتن بیش از ۵۰ نفر متخصص در واحد های خدمات و قطعات، شرکت پارسیان پیشرو صنعت موفق به کسب لوح تقدیر به عنوان بهترین نماینده فروش و ارائه دهنده خدمات پس از فروش از شرکت های ولوو پنتا و ولوو کانستراکشن در دفعات متوالی گردیده.
ساخت غرفه پروداکت این شرکت در متراژ ۱۱۲ متر در نمایشگاه بین‌المللی شیراز در خرداد ۹۳ توسط شرکت گراف انجام گردید. این غرفه به صورت باز در نمایشگاه به منظور ارتباط بهتر بازدید کنندگان و غرفه داران طراحی واجرا گردید.

شرکت پارسیان پیشرو صنعت - نمایشگاه صنعت برق - نمایشگاه بین‌المللی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه شیراز - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه

درباره غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت در نمایشگاه بین المللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی صنعت برق با مساحت ۱۴۰ متر مربع در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سفید استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت را در نمایشگاه شیراز، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳ متر، عرض ۱.۵ متر و طول ۲.۲ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت برق برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی صنعت برق یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت پارسیان پیشرو صنعت برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت در نمایشگاه بین المللی صنعت برق جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی شیراز را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه شیراز، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. در طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت پارسیان پیشرو صنعت از اشکال هندسی متفاوتی استفاده شده است که این موضوع با تجربه و تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف در غرفه شرکت پارسیان پیشرو صنعت نمایان است و این غرفه را نسبت به غرفه های دیگر در نمایشگاه متمایز کرده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین‌المللی شیراز بزرگ ‌ترین مرکز نمایشگاهی در منطقهٔ جنوب ایران می‌باشد که این نمایشگاه در سال ۱۳۷۴ در شمال غرب شیراز (شهرک گلستان) احداث شده‌ است. مساحت کلی نمایشگاه بین المللی شیراز ۷۶٬۰۰۰۰ متر مربع می‌باشد و هم ‌اکنون دارای فضایی به میزان ۱٫۷ کیلومتر مربع به‌ صورت ۶ سالن سرپوشیده و سه سالن در حال ساخت ۶٬۰۰۰ متر مربعی، فضای باز نمایشی به میزان ۳٬۰۰۰ متر مربع، ۲٬۳۰۰ متر مربع انبار نمایشگاهی، ۸٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ اختصاصی جهت غرفه ‌داران و ۳۰٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ عمومی می‌باشد. حسن این نمایشگاه محل آن است که با واقع‌ شدن در شیراز می‌تواند در توسعه ی تجارت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس و قاره آفریقا دارای اهمیت فراوانی باشد. همچنین وبسایتی با نام نمایشگاه مجازی فارس، در اینترنت وجود دارد که بازپخش دهنده و همچنین تولید کننده محتوای فارسی است. شرکت نمایشگاههای بین المللی شیراز دارای بزرگترین سایت نمایشگاهی درمنطقه جنوب کشور بوده و تاکنون بیش از ۶۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده که همگی بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازدید کنندگان قرار گرفته است. این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود، نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد. هدف نمایشگاه بین المللی شیراز تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه بین المللی شیراز با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است. ساعات بازدید از نمایشگاه بین المللی شیراز توسط کارگروه اجرایی تعیین و در فرم ثبت نام هر نمایشگاه درج می گردد. درصورتیکه کالاهای عرضه شده درغرفه مغایرتی با عنوان نمایشگاه و همچنین زمینه فعالیت ذکر شده درقرارداد داشته باشد، نمایشگاه بین المللی شیراز از ادامه فعالیت غرفه جلوگیری بعمل خواهد آورد و در این رابطه غرفه دار حق هیچگونه اعتراض و ادعای خسارات نخواهد داشت. غرفه ها حداکثر سه روز قبل از افتتاح نمایشگاه دراختیار غرفه داران نمایشگاه بین المللی شیراز قرارخواهد گرفت و مشارکت کننده ملزم به رعایت حدود و ابعاد غرفه از نظر طول، عرض و ارتفاع در نمایشگاه بین المللی شیراز می باشد.

نمایشگاه شیراز | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه شیراز | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه شیراز | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه شیراز | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران | شیراز ۹۳

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید. این نمایشگاه تعداد بسیار زیادی از غرفه داران و خریداران بین المللی مختلف منطقه را در یک فضای نمایشگاهی گردهم می آورد. نمایشگاه برق به عنوان جایگاهی مناسب برای گردهمایی معماران، طراحان داخلی، پیمانکاران، طراحان، مهندسین و کارشناسان سیستم های امنیتی شناخته شده است. غرفه های ساخت و ساز ، غرفه های ماکسیما و غرفه های پروداکت از انواع غرفه سازی های متداول در ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های بین المللی و نمایشگاه های داخلی می باشد . شرکت های غرفه سازی با توجه به نیاز های کارفرما ، نوع نمایشگاه و نموع پلان غرفه ها به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند. شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه مشاور در طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد .شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی شیراز | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران
شرکت غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی شیراز | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران
غرفه سازی در تهران - نمایشگاه بین المللی شیراز | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران
غرفه سازی در اصفهان- نمایشگاه بین المللی شیراز | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت TOYOTA

نمایشگاه تهران
غرفه شرکت رادکیش - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی

غرفه سازی | غرفه شرکت رادکیش

نمایشگاه تهران

ساخت غرفه | غرفه گروه داده ورز جویا

نمایشگاه اصفهان

ساخت غرفه | غرفه تایمیران

نمایشگاه تهران
غرفه خودرو سازان راین - نمایشگاه بین المللی مشهد - ساخت غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه خودرو سازان راین

نمایشگاه مشهد
غرفه شرکت بهفر خاورمیانه - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

ساخت غرفه | غرفه شرکت بهفر خاورمیانه

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه