طراحی و اجرای غرفه مجتمع طلای موته
فعالیت معدنی در این منطقه با مشاهده یک سری اثار شدادی و کورههای ذوب به زمانهای گذشته برمیگردد ولی فعالیت اصلی معدن عملا از سال ۱۳۳۶ توسط شرکت سهامی کل معادن ایران شروع شد و پس از اکتشاف مقدماتی و نیمه تفصیلی و تفصیلی در سال۱۳۶۹ قراداد احداث کارخانه با شر کت استرالیاییBHP منعقد و در خرداد سال ۱۳۷۲ این مجتمع فعالیت استخراج و استحصال طلا را آغاز نمود. کانسارهای شناخته شده منطقه موته بالغ بر ۹ آنومالی به وسعت ۱۵۰کیلومتر مربع و شامل : ۱.چاه خاتون۲.سنجده۳-قرم قرم ۴-چشمه گوهر ۵-سه کلپ ۶-تنگه زر ۷-دره اشکی ۸-چاه علامه ۹- چاه باغ می باشند. در حال حاضر علاوه بر استخراج مواد اولیه از معادن سنجده و چاه خاتون بزودی از معدن چاه خاتون شرقی با ذخیره ۶۰۰ هزارتن ماده معدنی با عیار ۲ گرم بر تن بهره برداری خواهد شد. مجتمع طلای موته در حالی که طی سالهای گذشته حدود ۲۰۰ کیلو گرم شمش تولید میکرد در سال ۱۳۸۸ رکوردی بر جا گذاشت که بر اساس آن ۳۴۱ کیلوگرم شمش طلا تولید شد و این امر درطی ۱۴ سال اخیر بی سابقه بوده است برای تولید این میزان محصول۲۲۶ هزار تن ماده معدنی با عیار متوسط حدود ۲ گرم در تن مورد استفاده قرار گرفت. شرکت گراف به عنوان طراح و مجری غرفه نمایشگاهی این مجتمع سعی نمود تا با توجه به نیاز و درخواست کارفرما طراحی نسبتا بازی را بر ای این غرفه در نمایشگاه پیاده سازد. هدف از اجرای چنین طرحی تعامل بیشتر بازدید کنندگان نمایشگاه با غرفه این شرکت بود. استفاده از رنگ سازمانی و ویترینهای طرح دار از ویژگیهای دیگر این غرفه در نمایشگاه بینالمللی تهران میباشد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه مجتمع طلای موته با مساحت ۶۶ متر مربع اسفند ماه ۱۳۹۲ توسط شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی تهران طراحی و اجرا شده است. از رنگ برای پوشاندن سطحوح و زیبایی استفاده می شود، در این راستا رنگ سازمانی این غرفه در نمایشگاه بین المللی محیط زیست، سبز و مشکی در نظر گرفته شده است. ساختمان غرفه در نمایشگاه های بین المللی به صورت های مختلف اجرا می شود که غرفه مجتمع طلای موته در نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی شرکت غرفه سازی گراف به شکل ساخت و ساز و پارتیشن بندی انجام شده است. لیست اقلام استفاده شده در غرفه مجتمع طلای موته شامل مواردی چون: دو عدد صندلی کانتر، شش عدد مبلمان وی ای پی، دو ست مبلمان سی ای پی، یک عدد یخچال، یک عدد آبسردکن، چهار عدد میز پذیرایی و ... می باشد. بدیهی است که آبدارخانه طراحی شده در غرفه مجتمع طلای موته با ابعاد ۲۴۵ * ۱۰۵ جهت جانمایی بعضی از اقلام غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی محیط زیست یک رویداد تجاری و صنعتی است که مجتمع طلای موته برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نورپردازی غرفه مجتمع طلای موته به صورت کاملا حرفه ای شامل: نور مهتابی پشت بک لایت ها که هر ۲۰ سانتیمتر یک مهتابی نصب شده است که در این غرفه پنج عدد بک لایت طراحی و در غرفه سازی اجرا شده، نور پرژکتور برای تامین نور عمومی غرفه، نور هالوژن که هارمونی خاصی در غرفه نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایجاد کرده است. ارتفاع غرفه سازی در غرفه مجتمع طلای موته که توسط مجموعه طراحان و مجریان شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی تهران انجام شده، ۳/۱۰ متر در نظر گرفته شده است. اگر ارتفاع غرفه کناری در نمایشگاه بیش از ۳/۱۰ متر باشد باید برای آن زیبا سازی انجام دهد.
تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامهریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بینالمللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بینالملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. سالن های نمایشگاه بین المللی تهران شامل: سالن خلیج فارس، سالن میلاد، سالن ۳۸، سالن ۴۴، سالن ۳۵، سالن ۱۹ وغیره می باشد که یکی از مهمترین سالن های نمایشگاه بین المللی تهران سالن خلیج فارس می باشد و قابل توجه بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه می باشد.
نمایشگاه بین المللی محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار میگردد. نمایشگاه بین المللی محیط زیست فرصتی تلقی می شود تا هم اهالی محیط زیست از دغدغه ها، مسائل ، مشکلات، فرصت ها و تهدیدهای بخش صنعت مطلع شوند و هم بخش صنعت، نگاهش را صرفا دائر مدار تولید و توسعه فیزیکی نکند و به این مهم هم توجه داشته باشد که ما میراث دار مواهب طبیعی هستیم تا بتوانیم آنها را برای نسل آینده هم محافظت کنیم و مفهوم توسعه پایدار که در دنیا با این نگاه محقق شده را در کشور شاهد باشیم.شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی محیط زیست به عنوان مجری ساخت غرفه نمایشگاهی مجتمع طلای موته ، طراحی و اجرای غرفه مجتمع طلای موته را برعهده گرفت . غرفه سازی در نمایشگاه راه جذب مخاطب و بازدید کننده بیشتر در طول زمان برگزاری نمایشگاه می باشد . غرفه های نمایشگاهی بر حسب نوع خواسته کارفرما و نوع پلان غرفه در طراحی و اجرا متفاوت می باشد . شرکت غرفه سازی گراف خدمات نمایشگاهی از جمله غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان غرفه های نمایشگاهی و سایر خدمات نمایشگاهی را در تمامی نمایشگاه های سطح کشور انجام می دهد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.