advertise
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه -طراحی غرفه

غرفه سازی | شرکت بسپار تجارت آسیا

طراحی و اجرای غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا

شرکت بسپار تجارت آسیا با بیش از ده سال سابقه کار در زمینه بازرگانی مواد اولیه پلیمری در سطح کشور، نقش موثری در تامین نیاز واحدهای تولیدی به مواد اولیه ایفا کرده است. این شرکت همواره با تامین به موقع و مناسب مواد اولیه مورد استفاده مشتری با قیمت به‌صرفه و تحویل به موقع آن، سعی در انجام وظیفه خود به عنوان قسمتی از زنجیره تامین صنایع و همچنین رشد اقتصادی کشور داشته و در این راستا افتخار دارد که در هم‌اکنون شرکت بسپار تجارت آسیا یکی از شرکای تجاری مهم صنایع بالا دستی و پایین دستی پتروشیمی می‌باشد. از دیگر مزایای شرکت بسپار تجارت آسیا بهره‌مندی این شرکت از نیروهای متخصص است که اعتماد مشتریان خود را در زمینه‌های زیر جلب نموده است:
- انتخاب گرید مناسب مواد - جایگزینی انواع مواد اولیه خارجی - مشاوره تخصصی در فرآیندهای تولید
در سال‌های اخیر با راه اندازی واحدهای جدید پتروشیمی حجم مازاد محصولات پتروشیمی در کشور افزایش پیدا کرده است بنابراین شرکت بسپار تجارت آسیا در جهت با سیاست‌های کلی کشور مبنی بر افزایش صادرات مواد غیرنفتی اقدام به راه اندازی واحد صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری کرده است. بازارهای هدف این شرکت کشورهای آسیایی بویژه آذربایجان, ارمنستان, ترکیه, و افغانستان می‌باشد. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت بسپار تجارت آسیا به متراژ۴۸ متر مربع و در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان توسط تیم گراف انجام پذیرفت. طرح این غرفه به صورت باز و تفکیک فضاهای cip و vip می‌باشد. که امکان برگزاری چندین جلسه همزمان را در طول برگزاری نمایشگاه فراهم می‌آورد .

شرکت بسپار تجارت آسیا - نمایشگاه ایران پلاست - نمایشگاه بین‌المللی | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت و ساز با پلانی به مساحت ۶۵ متر مربع و به شکل شبه جزیره و سه طرف باز انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، سورمه ای و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایشهای به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۱۴ * ۱۲۳ سانتیمتر می باشد که این موارد درغرفه شرکت بسپار تجارت آسیا در نمایشگاه بین المللی اصفهان کاملا مشهود است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت بسپار تجارت آسیا برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفه‌های نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای شرکت بسپار تجارت آسیا در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت پلکسی گلاس در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.

نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی - سالن نمایشگاه اصفهان - شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی - سالن نمایشگاه اصفهان - شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی - سالن نمایشگاه اصفهان - شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی - سالن نمایشگاه اصفهان - شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست | غرفه سازی نمایشگاه اصفهان ۹۲

برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست تا به امروز توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جذب کند و در کارنامه خود نمایشگاه های بسیاری دارد.این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود که از این غرفه ها میتوان غرفه شرکت ساینا پلیمر را نام برد که توسط شرکت گراف طراحی و اجرا شده است. برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه تجاری، تبادل آخرین یافته ها ودانش فنی بدست آمده درزمینه پلیمر وصنایع وابسته ، همچنین دستیابی به بازاردرحال توسعه ایران وبررسی ایجاد امکانات سرمایه گذاری ازجمله هدف های برپایی این نمایشگاه در شهرهای مختلف است که نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین نمایشگاهها در این زمینه به شمار می رود. درنمایشگاه های بین المللی ایران پلاست در شهرهای مختلف، شرکت های ایرانی و غیرایرانی زیادی از جمله سوییس، کانادا، ترکیه، انگلیس، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و عربستان آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت پلاستیک ولاستیک و صنایع وابسته، در غرفه های متعدد درمعرض دید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان قرارداده اند. شرکت های حاضر در نمایشگاه جهت ارایه محصولات و خدمات خود در نمایشگاه دست به ساخت غرفه های نمایشگاهی نمودند. این غرفه ها با توجه به نیاز هر شرکت و اهمیت و چگونگی نمایش محصولات در غرفه نمایشگاهی خود از مدل هلی مختلف اجرای غرفه در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست استفاده نمودند. از انواع غرفه های نمایشگاهی میتوان به غرفهبه صورت ساخت وساز ، غرفه های پروداکت، غرفه های ماکسیما اشاره نمود.غرفه های موجود در نمایشگاه برحسب نوع پلان نمایشگاه و محدودیت های موجود در نمایشگاه به یکی از روش های اشاره شده طراحی و اجرای می شوند.

غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
غرفه سازی در اصفهان - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
غرفه سازی در تهران - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
طراحی غرفه - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت سرمایه گزاری شهر آتیه - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت سرمایه گزاری شهر آتیه

غرفه سازی اصفهان
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی تبریز - غرفه سازی در تهران

غرفه سازی | غرفه بازرگانی سودبر

غرفه سازی تبریز
غرفه بازرگانی ترک لادانی - نمایشگاه بین المللی تهران- نمایشگاه قطعات خودرو

غرفه سازی | غرفه بازرگانی ترک لادانی

غرفه سازی در تهران

غرفه شرکت من - نمایشگاه بین المللی تهران  - غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت من

غرفه سازی در تهران
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - غرفه سازی- طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه پیشنهادی ۲

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه ایران پلاست

طراحی غرفه | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

غرفه سازی در تهران

غرفه سنگستان عمادی - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه سنگ

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه سنگستان عمادی

غرفه سازی در تهران
غرفه نمایشگاه عینک - نمایشگاه شهروند اصفهان - غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه نمایشگاه عینک

غرفه سازی اصفهان