advertise
نمایشگاه بین المللی تبریز - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز - طراحی غرفه - غرفه های نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه - غرفه - غرفه سازی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه - غرفه - غرفه سازی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه - غرفه - غرفه سازی | شرکت طراحی غرفه گراف

غرفه سازی | نمایشگاه بین المللی - بازرگانی سودبر | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه گروه بازرگانی سودبر

بازرگانی سودبر در سال ۱۳۴۵ در تهران توسط اسرافیل سودبر تاسیس گردید.
در بدو تاسیس، زمینه فعالیت تهیه و توزیع قطعات یدکی کامیونهای ولو بود و تا سال ۱۳۷۱ به تکامل و توسعه خود ادامه داد. از سال ۱۳۷۱ با ایجاد بخش بازرگانی خارجی و ورود به عرصه واردات قطعات یدکی انواع ماشین آلات سنگین، راه سازی و اتوبوس فصل نوینی در عملکرد گروه بازرگانی سودبر آغاز گردید. در سال ۱۳۸۷، تاسیس شرکت پاسارگاد موتور پارس و انعقاد قرارداد عاملیت فروش ولو در کشور ایران با شرکت Volvo truck parts corporation ، نقطه درخشانی در دوران حیات گروه بازرگانی سودبر و گشایش فعالیت مستقیم با شرکت ولو سوئد بود. در سال ۱۳۹۴ با توجه به قریب به پنجاه سال تجربه عرضه قطعات یدکی خودرو و امکانات بهره گیری از شبکه فروش مناسب ، گروه بازرگانی سودبر به عنوان نماینده رسمی شرکت Bosch Automotive در کشور ایران انتخاب گردید و فعالیت دامنه داری برای رفع نیاز بازار کشورمان در این زمینه آغاز گردید. این شرکت برای تبلیغ و عرضه بهتر محصولات خود تصمیم به شرکت در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز با غرفه ای متفاوت کرده است که در این غرفه از کانتر و استند‌های متقاوتی برای ارایه محصولات غرفه در نمایشگاه استفاده شده است.غرفه سازی نمایشگاهی توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی تبریز انجام می پذیرد.

گروه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین‌المللی تبریز - ساخت غرفه | شرکت غرفه‌های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز - طراحی غرفه - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه گروه بازرگانی سودبر در نمایشگاه بین المللی تبریز با موضوع نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو با مساحت ۳۰ متر مربع در مهر ماه سال ۱۳۹۴توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سفید و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی واجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه گروه بازرگانی سودبر را در نمایشگاهبین المللی تبریز، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه گروه بازرگانی سودبر طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳ متر، عرض ۱ متر و طول ۱۸۰ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی تبریز با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو و قطعات خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که گروه بازرگانی سودبر برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای گرت، هولست، بوش وغیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است.نور مناسب غرفه گروه بازرگانی سودبر در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی تبریز را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نور کلی غرفه در نمایشگاه بین المللی تبریز، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود.

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین‌المللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌ المللی در زمینه‌های مختلف صنعت و تجارت می‌باشد. هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین صنعت‌گران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت می‌باشد. همچنین این نمایشگاه هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد. این نمایشگاه با بودجه مردمی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۳، افتتاح گردید. از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک‌ محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران می‌شد، فکر ایجاد نمایشگاه قوت بیشتری گرفت. در سال ۱۳۶۷ شمسی، در پی تغییراتی که در قانون مقررات صادرات و واردات کشور به وجود آمد و با تشویق دکتر سبحان‌اللهی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای تأسیس نمایشگاه، پیگیری کارهای ایجاد نمایشگاه شدت گرفت و سرانجام با تحریر اساس‌نامه اولیه و تعیین تعداد و مبلغ اسمی سهام و به تصویب رساندن آن در هیئت امناء در تاریخ ۱۷/۵/۶۹ با به تصویب رساندن اساس‌نامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد. مرکز نمایشگاهی تبریز بعنوان بزرگترین سایت نمایشگاهی نیمه غربی کشور ایران دارای چندین سالن با مشخصات ذیل می‌باشد: ۱- سالن امیر کبیر با متراژ ۹۱۴۴ متر مربع ۲- سالن پروین اعتصامی با متراژ ۶۴۸۰ متر مربع ۳- سالن شهریار با متراژ ۳۱۲۰ متر مربع ۴- سالن آذربایجان با متراژ ۱۰۸۰ متر مربع ۵- سالن تبریز با متراژ ۲۰۱۶ متر مربع ۶- سالن ستارخان با متراژ ۵۰۰ متر مربع ۷- سالن سهند با متراژ ۱۳۶۰ متر مربع ۸- سالن شمس تبریزی با ۱۱۳۳ متر مربع و بیش از ۱۰۰۰۰ متر فضای باز نمایشگاهی. همچنین مؤسسه آموزش عالی ارس نیز درون این مجموعه دایر می‌باشد. . وب سایت نمایشگاه بین المللی تبریز www.tabrizfair.ir . ارتفاع مجاز جهت غرفه سازی و آرایش آن، ۲ متر و ۷۰ سانتیمتر (کنار دیوار) و ۳ متر و ۵۰ سانتیمتر (وسط سالن) می¬باشد و میبایست حداکثر ۴۵ روز قبل از شروع نمایشگاه نسبت به اخذ تائیدیه نقشه غرفه آرائی خود از مدیریت نمایشگاه بین المللی تبریز اقدام نمایند. ضمنا برای ارتفاع بیشتر از حد مجاز به هیچ عنوان نمایشگاه بین المللی تبریز مجوزی صادر نخواهد کرد و در صورت تخلف نسبت به تخریب غرفه اقدام خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی تبریز - سالن نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز
نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه تبریز - سالن تبریز | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تبریز
نمایشگاه بین المللی تبریز - غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف
فضای داخلی نمایشگاه بین المللی تبریز
نمایشگاه بین المللی تبریز - نمایشگاه - سالن نمایشگاه | شرکت غرفه سازی گراف
سالن شهریارنمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو | غرفه سازی نمایشگاهی تبریز ۹۴

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد.نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. تجار و صنعتگران بعنوان صف مقدم شرکت کنندگان نمایشگاهها،باید از برنامه های نمایشگاههای داخلی وخارجی مرتبط آگاه بوده واز نتایج آن کاملا مطلع شوند.سازمانهای متولی برگزاری نمایشگاه در هر کشور یا منطقه ای می بایست فهرست تمامی نمایشگاههای داخلی وخارجی ار از طریق پست یا پست الکترونیکی به اطلاع بازرگانان، صاحبان صنایع،اتحادیه ها واتاقهای بازرگانی ارسال نماید.همچنین درج آگهی های اختصاصی، اطلاع رسانی در جلسات مشترک بازرگانی می تواند از دیگر ابزار اطلاع رسانی درخصوص برگزاری نمایشگاهها باشد. غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع نیاز کارفرما و نحوه ارایه خدمات در غرفه های نمایشگاهی، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نوع پلان غرفه نمایشگاهی ، نیاز به تجهیزات نمایشگاهی و... متفاوت بوده وطراحی واجرای متفاوتی دارد .شرکت غرفه سازی گراف طراح ومجری ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی با سال ها تجربه در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مشاور شما از زمان طراحی تا اجرای غرفه های نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین المللی ونمایشگاه های داخلی می باشد .

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز - غرفه سازی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز - طراحی و اجرای غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز - سازه های نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز - غرفه سازی اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

گراف

نمایشگاه مداکس

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر - نمایشگاه بین المللی تهران - سازه های نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

غرفه سازی در تهران
غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تلکام

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

غرفه سازی در تهران

غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت دارواش - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت دارواش

غرفه سازی در تهران
غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی صنعت - غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

غرفه سازی در تهران

بهنام معدن - غرفه سازی نمایشگاهی-طراحی واحرای غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه | بهنام معدن

غرفه سازی در تهران
غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | شمیم سلامتی

غرفه سازی اصفهان