طراحی و اجرای غرفه شرکت پرسال
گروه شرکتهای پرسال، در سال ۱۳۷۵ بوسیلهی پدرام سلطانی افتتاح شد. از آن زمان تابحال شرکت پرسال با استفاده از تجربه مدیرانی کارآزموده و همکارانی با تخصص بالا از یک سو و تکیه بر روشهای علمی و عملی کارآمد در شیوههای نوین تجارت جهانی از سوی دیگر، این افتخار را داشته که از گسترش قابل توجهی برخوردار شود. زمینه فعالیت اولیه شرکت پرسال، صادرات فراوردههای نفتی و پتروشیمی بوده است؛ پرسال در حال حاضر علاوه بر حوزه اولیه کاری خود در زمینههایی همچون تجارت فراوردههای چوب و کاغذ، حمل و نقل جادهای و عملیات اکتشاف و بهرهبرداری از معادن فعالیت دارد. پرسال همچنین با توجه به تجارب خود در زمینههای ذکر شده، از سال ۲۰۱۵ فعالیت در زمینه تجارت، خرید و فروش مواد غذایی را هم آغاز کرده است. بازارهای هدف این شرکت از کشورهای همسایه آغاز شده و به زودی به کلیه کشورهای خاورمیانه، آفریقا و خاور دور ارتقا پیدا میکند. این شرکت از موسسان اتحادیه صادرکنندگان فراوردههای نفت، گاز و پتروشیمی ایران و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران و انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فراوردههای سلولزی ایران است. گروه شرکتهای پرسال به محض تأسیس در سال ۱۳۷۵ فعالیتهای بینالمللی خود را شروع کرد و با افتتاح دفتر منطقهای در کنیا، صادرات صنایع دستی ایرانی را به کشورهای آفریقایی گسترش داد. این شرکت به منظور ارتباط روابط فرا منطقهای، فعالیت در حوزه تجارت مشتقات نفتی را آغاز کرد و با موفقیت در این عرصه، صادرات محصولات پتروشیمی را نیز به مجموعه تخصصهای خود افزود. غرفه سازی این شرکت در نمایشگاه بینالمللی در اصفهان آذر ۹۲ در متراژ ۳۶ متر مربع توسط شرکت گراف طراحی و اجرا گردید.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی و اجرای غرفه شرکت پرسال به صورت یکطرف باز و با مساحت ۴۲ متر مربع در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته با همکاری شرکت غرفه سازی و طراحی غرفه گراف انجام شده است. در غرفه نمایشگاهی از رنگ برای محافظت از خوردگی، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده میگردد، استفاده می شود از این رو در این غرفه نیز از رنگ سازمانی سفید و قهوه ای با توجه به نظر کارفرما روی سطحوح غرفه اعمال گردیده است. غرفه ها در نمایشگاه های شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و غیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، پروداکت، ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه شرکت پرسال در نمایشگاه اصفهان به صورت ساخت و ساز انجام شده است. تجهیزات غرفه شرکت پرسال در نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته شامل: یخچال، صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، آبسردکن، میز پذیرایی، استند و غیره می باشد و برای راحتی مشتریان و کارفرما یک عدد آبدارخانه به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۰۰ * ۲.۳۵ سانتیمتر داخل غرفه درنظر گرفته شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت پرسال برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. غرفه شرکت پرسال با استفاده از نورهای حرفه ای مانند نور هالوژن، نور پرژکتور یا همان نور عمومی، نور مهتابی برای نورپردازی بک لایت های غرفه نمایشگاهی و غیره طراحی و اجرا شده است. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت پرسال درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.
شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان. برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کنندهدر غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید.
امروزه بسته بندی به عنوان یک ابزار مهم، تاثیر گذار و رقابتی در تولید درآمد و افزایش صادارت محسوب می شود و به عنوان ابزاری جهت برقراری ارتباط با مصرف کننده شناخته می شود. برندهای مختلف تجاری با بررسی رفتار مصرف کننده سعی بر تولید بسته بندی های متنوع دارند تا بیشترین جذب مخاطب را در بازارهای مورد هدف خود داشته باشند. فرآیند تولید بسته بندی شامل مراحل ایده و طراحی، مواد اولیه جهت تولید متریال مورد استفاده، استفاده از ماشین آلات و ابزار امروزه بسته بندی به عنوان یک ابزار مهم، تاثیر گذار و رقابتی در تولید درآمد و افزایش صادارت محسوب می شود و به عنوان ابزاری جهت برقراری ارتباط با مصرف کننده شناخته می شود. برندهای مختلف تجاری با بررسی رفتار مصرف کننده سعی بر تولید بسته بندی های متنوع دارند تا بیشترین جذب مخاطب را در بازارهای مورد هدف خود داشته باشند. فرآیند تولید بسته بندی شامل مراحل ایده و طراحی، مواد اولیه جهت تولید متریال مورد استفاده، استفاده از ماشین آلات و ابزار های بسته بندی، بکار گیری از تکنولوژی های به روز در بسته بندی، چاپ و در نهایت بسته بندی نهایی جهت ارسال به بازار می باشد.غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ویا محدودیت های مجوود هر نمایشگاه به صورت متفاوت طراحی و اجرا می شود . غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی به دلیل ارایه یک سری از دستگاه های چاپ و بسته بندی و ابعاد بزرگ این محصولات در غرفه ، طراحی واجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف معمولا به صورت باز و نیمه باز طراحی میگردد . غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی توسط شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی که هرساله طبق تقویم نمایشگاهی در اکثر نمایشگاه های کشور انجام می شود . نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی ، فرصتی مناسب جهت حضور فعالان این عرصه است تا با مشارکت حداکثری علاوه بر پر رونق نمودن آن موجبات توجه بیش از پیش به جایگاه این صنعت در افزایش صادرات را فراهم آورد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.