غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی اصفهان برای آتلیه چکاوک توسط شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف انجام شده است. غرفه این آتلیه در نمایشگاه اصفهان به صورت چهار طرف باز در نظر گرفته شده است. غرفه سازی اصفهان شامل شرایط و مقرراتی میباشد که شرکت های غرفه سازی اصفهان باید آنها را رعایت کنند. از مقررات غرفه سازی اصفهان میتوان به داشتن گرید غرفه سازی در اصفهان توسط شرکت های غرفه سازی نام برد.
غرفه سازی نمایشگاهی غرفه آتلیه چکاوک در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه تشریفات و ملزومات ازدواج اصفهان توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت و ساز با پلانی به مساحت ۱۳۰ متر مربع و به جزیره انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه آتلیه چکاوک طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، آبی و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایشهای به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری ، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۵۵ * ۱۰۰ سانتیمتر می باشد که این موارد در غرفه آتلیه چکاوک در نمایشگاه بین المللی اصفهان کاملا مشهود است. نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی تشریفات و ملزومات ازدواج اصفهان یک رویداد تجاری و صنعتی است که آتلیه چکاوک برای ارایه کار خود تصمیم به غرفه سازی در اصفهان را گرفته است.
شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. غرفه سازی در اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگان نمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد.
چهارمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در نمایشگاه اصفهان برپا میشود و پل شهرستان را به محلی برای مراجعه جوانان و خانوادههای زوجهای جوان تبدیل خواهد کرد. به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان، این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاههای اجتماعی ـ اقتصادی جای میگیرد که سبب میشود جوانان، زوجهای جوان و خانوادههای آنان به صورت یکجا با خدمات و فعالیتهای مرتبط با حوزه تشریفات و تسهیلات ازدواج آشنا شوند. ۸۰ شرکت و موسسه مرتبط با حوزه تشریفات و تسهیلات ازدواج در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و توانمندیهای خود را در ۸۲۰۰ مترمربع متراژ کل و ۳۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش میگذارند. آتلیهها و خدمات عکاسی و فیلمبرداری، گلآرایی و تزئینات مراسم، سالنهای زیبایی، مزونهای لباس عروس و داماد، موسسات تشریفاتی، باغتالارها، شرکتهای ارائه دهنده خدمات وابسته، مراکز مشاوره و کانونهای فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند تا خدمات خود را بهتر به جوانان و مخاطبان نمایشگاه معرفی کنند. غرفه سازی نمایشگاهی در این نمایشگاه بسیار باشکوه انجام شده است. غرفه آتلیه چکاوک در این نمایشگاه بسیار چشمگیر بوده است.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.