طراحی و اجرای غرفه نمایشگاه عینک
عینک یکی از بزرگترین موفقیتهای بشر در حوزه بینایی به حساب می آید که طی این سالها میلیونها انسان را از کم بینایی وضعف بینایی نجات بخشیده است و نقش بسزایی در کیفیت زندگی ایشان داشته است.
با وجود ابداع لنزهای داخل چشمی و عملهای مختلف رفع عیوب چشم عینک هنوز هم جایگاه خود را در میان مردم و متخصصان حفظ کرده است. درنمایشگاه عینک می توانید ترکیب جالبی از علم پزشکی و یافتههای پزشکی در کنار صنعت مد و زیبایی را مشاهده کنید. امروزه نمیتوان تنها از لحاظ علمی و درمانی به عینک نکاه کرد بلکه زیبایی، مقاومت و ظرافت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نمایشگاه عینک آخرین دستاوردهای این صنعت در تمامی دنیا قابل مشاهده است و تقریبا تمام برندهای مطرح و صاحب نام در این عرصه کوشش دارند تا جدیدترین مدل های زنانه و مردانه خود را در معرض دید عموم قرار دهند.
نمایشگاه عینک علاقهمندان خاص خودش را دارد و وارد کنندگان و تولید کنندگان سعی دارند تا خودشان را به این نمایشگاه مهم برسانند. در این نمایشگاه نیز مجموعهای از صنف عینک فروشان، و کسانی که دستگاههای در رابطه با این صنف را دارا هستند حضور داشتند. تمامی غرفههای نمایشگاه عینک اصفهان به صورت پروداکت طراحی و اجرا گردید. نصب سریع و آسان غرفه های پروداکت از جمله عواملی است که غرفه داران به ساخت غرفه های پروداکت در نمایشگاه روی میآورند. غرفه سازی پروداکت در نمایشگاه به دلیل سهولت و سرعت اجرا و امکان طراحیهای متنوع از مقبولیت زیادی در میان کارفرمایان دارا است.
طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
در نمایشگاه عینک غرفه های متعدد طراحی و اجرا شده است که مساحت این غرفه ها نسبت به نیاز کارفرما در نمایشگاه متغییر است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا غرفه، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی می باشد که این موارد درغرفه های نمایشگاه عینک در نمایشگاه تالار شهروند کاملا مشهود است. غرفه ها در نمایشگاه های شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و غیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، پروداکت، ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه های همایش نظام پیشنهادها در نمایشگاه تالار شهروند به صورت پارتیشن و پروداکت انجام شده است. نورپردازی غرفه ها به صورت کاملا حرفه ای توسط شرکت غرفه سازی گراف انجام شده است.غرفه سازی در نمایشگاه اصفهان توسط شرکت غرفه سازی گراف طراحی و اجرا میگردد.
محل دائمی نمایشگاه بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی نمایشگاه تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. نمایشگاه بین المللی تهران برای برگزاری نمایشگاههای خود در موضوعات مختلف نمایشگاهی شرکت ها و مجریان متعددی را برای این منظور در نمایشگاه انتخاب کرده که از جمله آنها می توان به مواردی چون: شرکت نمایشگاهی خزر اورآسیا، شرکت نمایشگاهی میلاد نور، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، شرکت نمایشگاهی پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا ، شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین و غیره اشاره کرد.
در برنامه طرح تحول نظام سلامت، سرمایه گذاری خوبی در زمینه تجهیزات پزشکی، به روز شدن آنها و تسهیل دسترسی پزشکان به تجهیزات شده است.نمایشگاه بین المللی پزشکی و دندان پزشکی یه رویداد تجاری و صنعتیست. نمایشگاه پزشکی و دندان پزشکی هرساله در نمایشگاهای مختلف کشور از جمله : نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی اهواز، نمایشگاه بین المللی مشهد، نمایشگاه بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی ارومیه، نمایشگاه بین المللی قزوین و غیره برگزار می شود. از قسمتهای مختلف نمایشگاه، محورهای علمی، نشستهای تخصصی، بخش کارگاهها و پوسترها همچنین بخش غرفه های ساخت و ساز، غرفه های پارتیشن، غرفه های اسپیس و استند نمایشگاهی که بخش پرطرفدار و جذاب نمایشگاه است استفاده میکنند و یکی از بخشهای جذاب دیگر بخش نمایشگاهی است که تعداد بسیار زیادی بازدید کننده و تعداد زیادی از برندهای مطرح کشور در این نمایشگاه شرکت میکنند و آزمایشگاه ها نیازهای سالیانه شان را از طریق همین نمایشگاه تامین میکند.غرفه های نمایشگاهی حاضر در نمایشگاه پزشکی و چشم پزشکی به لحاظ نوع نمایش محصولات و کالاها تفاوت زیادی با سایر غرفه های نمایشگاهی در سایر نمایشگاه ها را دارا می باشد .غرفه سازی در نمایشگاه پزشکی و چشم پزشکی با لوله های پروداکت یکی از روش های مناشب و با سرعت بالا و به صرفه نسبت به سایر روش های غرفه سازی می باشد .غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع نیاز کارفرما و نحوه ارایه خدمات در غرفه های نمایشگاهی، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نوع پلان غرفه نمایشگاهی ، نیاز به تجهیزات نمایشگاهی و... متفاوت بوده وطراحی واجرای متفاوتی دارد .شرکت غرفه سازی گراف طراح ومجری ساخت غر فه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی با سال ها تجربه در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مشاور شما از زمان طراحی تا اجرای غرفه های نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین المللی ونمایشگاه های داخلی می باشد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.